Takk Skulle ønske jeg ikke hadde rett Masse lykke til, til dere også, håper du oppdaterer her slik jeg får det med megKrysser fingrene for dere Tror nok du har rett i det med at man fortsetter å bekymre seg, ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk Skulle ønske jeg ikke hadde rett Masse lykke til, til dere også, håper du oppdaterer her slik jeg får det med megKrysser fingrene for dere Tror nok du har rett i det med at man fortsetter å bekymre seg, ja
Happy dance her en sen onsdag etter kveldsjobb - endelig litt stigning på EL-testene!
Hvis toppen er like kort og rar som forrige måned blir vel dette den eneste (halv-)høye testen jeg får, men siden mannen reiser bort i morgen er det vel lov å håpe at det holder å legge inn aksjer i morgen tidlig og at det ikke drøyer flere dager nå... Lovlig bra timing i så fall!
Mest av alt er jeg bare veldig glad for at det ser ut til å skje noe som helst hormonelt i denne kroppen, etter 33(!) ultralave tester på rad. Endelig litt håp!
endelig såå glad på dine vegne
Tusen takk! Rart hvor mye en strek kan bety, uten å engang være positiv
Dette gjorde meg så glad den er nok positiv i morgen!
Wiii endelig!!!Happy dance her en sen onsdag etter kveldsjobb - endelig litt stigning på EL-testene!
Hvis toppen er like kort og rar som forrige måned blir vel dette den eneste (halv-)høye testen jeg får, men siden mannen reiser bort i morgen er det vel lov å håpe at det holder å legge inn aksjer i morgen tidlig og at det ikke drøyer flere dager nå... Lovlig bra timing i så fall!
Mest av alt er jeg bare veldig glad for at det ser ut til å skje noe som helst hormonelt i denne kroppen, etter 33(!) ultralave tester på rad. Endelig litt håp!
Wiii endelig!!!
Happy dance her en sen onsdag etter kveldsjobb - endelig litt stigning på EL-testene!
YES!! Endelig, Snooze!! Glad du endelig fikk noe utslag på alle testene dine. Det er bare å få på plass svømmerne nå før gutteturen
Du kommer kanskje tilbake til IKM uke 22 gruppen også?
Åååå så gøy!! Det var fint å lese nå på sengekanten her. Glad på dine vegne, det må være deilig å se ja! Og takk for tipset tidligere, skal lese den infosida nå
Da kommer nok mensen for fult i morgen tror jeg, jeg er på dag 4 med spotting, er det riktig ord? Begynner å bli litt rødt i dag, ellers har det vært brunt (beklager detaljer).
Så nå forbereder vi oss på pp3, så denne mnd blir det nok el tester, temping, hostesaft og grapefruktjuice!
Mensen kommer ganske nøyaktig på dag 28, akkurat som tidligere
Da kommer nok mensen for fult i morgen tror jeg, jeg er på dag 4 med spotting, er det riktig ord? Begynner å bli litt rødt i dag, ellers har det vært brunt (beklager detaljer).
Så nå forbereder vi oss på pp3, så denne mnd blir det nok el tester, temping, hostesaft og grapefruktjuice!
Mensen kommer ganske nøyaktig på dag 28, akkurat som tidligere
Jeg har vel kanskje ikke gitt helt opp håpet for festeblødning, men i dag kom det sånne røde mens klumper, aldri spottet før selv.. så syntes det var veldig rart. Jeg tok en test i går som var negativ. Vet ikke forskjell på mensen og spotting, men tenker kanskje det er spotting siden det aldri har skjedd før? Mensen har også pleid å komme presis på dagen og for fullt.Har du testet og fått negativt? Kjedelig men dere får gå inn i PP3 med godt mot Håper den PP blir vellykket.
Jeg har aldri hatt det som kalles spotting, hos meg kommer mensen og da er den der for fullt Hvordan merker eller vet du forskjell mellom spotting og «TR» når du teller dagene i syklusen? Uansett veldig greit å ha en regelmessig syklus! Har du EL på CD14?
Og noen spørsmål til Hvordan gjør du det med hostesaften? Maks dagsdose mellom siste dag av TR og frem til El? Tempet du forrige syklus? Hvis ja, blir spennende å sammenligne skjema fra tidligere syklus, se om det kommer endringer og de viser positivt ift graviditet !
Jeg fikk negativ test i går, burde gjerne fått positiv da om det skulle grave seg fast en spire..Jeg lurer også på om du har testet? Litt småblødninger kan jo bety både det ene og det andre... Jeg pleier heller ikke å ha spotting før mens, heller i dagene etter. Men hadde det sist, så det varierer tydeligvis...
Jeg fikk negativ test i går, burde gjerne fått positiv da om det skulle grave seg fast en spire..
Ja da er det nok veldig variert, hvor mange dager spottet du, og hvordan vet du at det var spotting?
Er det ikke deilig når Google har det eksakte svaret på det man opplever! Høres jo helt ut som det.Tenker det er dette jeg opplever nå?