Vi som prøver for første gang

Krysser fingrene for dere :Heartred Tror nok du har rett i det med at man fortsetter å bekymre seg, ja :shy:
Takk :Heartpink Skulle ønske jeg ikke hadde rett:hilarious: Masse lykke til, til dere også, håper du oppdaterer her slik jeg får det med meg :Heartred

Happy dance her en sen onsdag etter kveldsjobb - endelig litt stigning på EL-testene!

Hvis toppen er like kort og rar som forrige måned blir vel dette den eneste (halv-)høye testen jeg får, men siden mannen reiser bort i morgen er det vel lov å håpe at det holder å legge inn aksjer i morgen tidlig og at det ikke drøyer flere dager nå... Lovlig bra timing i så fall!

Mest av alt er jeg bare veldig glad for at det ser ut til å skje noe som helst hormonelt i denne kroppen, etter 33(!) ultralave tester på rad. Endelig litt håp! :D

Vedlegg

• 159BD473-ED2E-4171-BC98-6EB4CA2C822B.jpeg
    159BD473-ED2E-4171-BC98-6EB4CA2C822B.jpeg
    34,9 KB · Visninger: 74
Happy dance her en sen onsdag etter kveldsjobb - endelig litt stigning på EL-testene!

Hvis toppen er like kort og rar som forrige måned blir vel dette den eneste (halv-)høye testen jeg får, men siden mannen reiser bort i morgen er det vel lov å håpe at det holder å legge inn aksjer i morgen tidlig og at det ikke drøyer flere dager nå... Lovlig bra timing i så fall!

Mest av alt er jeg bare veldig glad for at det ser ut til å skje noe som helst hormonelt i denne kroppen, etter 33(!) ultralave tester på rad. Endelig litt håp! :D

endelig :woot: såå glad på dine vegne :Heartred:Heartred

Dette gjorde meg så glad :Heartred den er nok positiv i morgen!

Mannen er engasjert (har nok ikke verdens beste samvittighet for å reise bort), da jeg prøvde å få ham med på litt sengevals i kveld takket han pent nei og sa at det er best å spare på kruttet til i morgen tidlig... Jeg er ikke vandt til å bli avvist, men det er jo søtt at han er såpass engasjert i prosjektet ;)

Wiii endelig!!!:Heartbigred

YES!! Endelig, Snooze!!❤️ Glad du endelig fikk noe utslag på alle testene dine. Det er bare å få på plass svømmerne nå før gutteturen;)

Du kommer kanskje tilbake til IKM uke 22 gruppen også? :-)

YES!! Endelig, Snooze!!❤️ Glad du endelig fikk noe utslag på alle testene dine. Det er bare å få på plass svømmerne nå før gutteturen;)

Du kommer kanskje tilbake til IKM uke 22 gruppen også? :)

Takk! Jeg håper det går mer enn ni dager fra positiv test til TR denne gangen (så kort lutealfase er jo ikke topp) så tror jeg skal bli hengende på uke 23-listen så lenge det er håp. Men jeg kikker innom uke 22 og gleder meg over de hyggelige nyhetene der også etter hvert som de dukker opp! Litt "min gjeng" egentlig selv om alt skjedde ultratreigt her ;)

Åååå så gøy!! :signs003Det var fint å lese nå på sengekanten her. Glad på dine vegne, det må være deilig å se ja! Og takk for tipset tidligere, skal lese den infosida nå :Heartred

Åååå så gøy!! :signs003Det var fint å lese nå på sengekanten her. Glad på dine vegne, det må være deilig å se ja! Og takk for tipset tidligere, skal lese den infosida nå :Heartred

Jaa! Det ble en bekreftelse på at noen ting med kroppen i alle fall ser ut til å virke. Enda sterkere i dag (den i natt var så utvannet at den er bare å ignorere men når jeg først måtte opp var jeg for nysgjerrig til å ikke teste ;) ) så det stoppet ikke på én halvhøy denne gangen heller heldigvis. Føler seg litt teit når man er så glad for en positiv test at man får lyst å sende den til en venn (som om det var en positiv graviditetstest liksom), da er dette forumet et fint sted å lufte litt glede og galskap!

Da kommer nok mensen for fult i morgen tror jeg, jeg er på dag 4 med spotting, er det riktig ord? Begynner å bli litt rødt i dag, ellers har det vært brunt (beklager detaljer).
Så nå forbereder vi oss på pp3, så denne mnd blir det nok el tester, temping, hostesaft og grapefruktjuice!
Mensen kommer ganske nøyaktig på dag 28, akkurat som tidligerexsmile5

Da kommer nok mensen for fult i morgen tror jeg, jeg er på dag 4 med spotting, er det riktig ord? Begynner å bli litt rødt i dag, ellers har det vært brunt (beklager detaljer).
Så nå forbereder vi oss på pp3, så denne mnd blir det nok el tester, temping, hostesaft og grapefruktjuice!

Har du testet og fått negativt? Kjedelig men dere får gå inn i PP3 med godt mot❤️ Håper den PP blir vellykket.

Jeg har aldri hatt det som kalles spotting, hos meg kommer mensen og da er den der for fullt:meh: Hvordan merker eller vet du forskjell mellom spotting og «TR» når du teller dagene i syklusen? Uansett veldig greit å ha en regelmessig syklus! Har du EL på CD14?

Og noen spørsmål til:hilarious: Hvordan gjør du det med hostesaften? Maks dagsdose mellom siste dag av TR og frem til El? Tempet du forrige syklus? Hvis ja, blir spennende å sammenligne skjema fra tidligere syklus, se om det kommer endringer og de viser positivt ift graviditet !

Jeg lurer også på om du har testet? Litt småblødninger kan jo bety både det ene og det andre... Jeg pleier heller ikke å ha spotting før mens, heller i dagene etter. Men hadde det sist, så det varierer tydeligvis...

Har du testet og fått negativt? Kjedelig men dere får gå inn i PP3 med godt mot❤️ Håper den PP blir vellykket.

Jeg har aldri hatt det som kalles spotting, hos meg kommer mensen og da er den der for fullt:meh: Hvordan merker eller vet du forskjell mellom spotting og «TR» når du teller dagene i syklusen? Uansett veldig greit å ha en regelmessig syklus! Har du EL på CD14?

Og noen spørsmål til:hilarious: Hvordan gjør du det med hostesaften? Maks dagsdose mellom siste dag av TR og frem til El? Tempet du forrige syklus? Hvis ja, blir spennende å sammenligne skjema fra tidligere syklus, se om det kommer endringer og de viser positivt ift graviditet !
Jeg har vel kanskje ikke gitt helt opp håpet for festeblødning, men i dag kom det sånne røde mens klumper, aldri spottet før selv.. så syntes det var veldig rart. Jeg tok en test i går som var negativ. Vet ikke forskjell på mensen og spotting, men tenker kanskje det er spotting siden det aldri har skjedd før? Mensen har også pleid å komme presis på dagen og for fullt.

jeg vet ikke helt når el er siden jeg aldri har tempet eller tatt el tester før. Hvordan man gjør det med hostesaft må jeg nok lese meg litt opp her inne, for det har jeg ingen kunnskap med:p Mye nytt man skal lære, ikke bare bare å lage barno_O

Jeg lurer også på om du har testet? Litt småblødninger kan jo bety både det ene og det andre... Jeg pleier heller ikke å ha spotting før mens, heller i dagene etter. Men hadde det sist, så det varierer tydeligvis...
Jeg fikk negativ test i går, burde gjerne fått positiv da om det skulle grave seg fast en spire..
Ja da er det nok veldig variert, hvor mange dager spottet du, og hvordan vet du at det var spotting?

Tenker det er dette jeg opplever nå?

Vedlegg

• 19C7C748-F02F-407A-BF7F-2874D2592ED1.jpeg
    19C7C748-F02F-407A-BF7F-2874D2592ED1.jpeg
    35,4 KB · Visninger: 74
Jeg fikk negativ test i går, burde gjerne fått positiv da om det skulle grave seg fast en spire..
Ja da er det nok veldig variert, hvor mange dager spottet du, og hvordan vet du at det var spotting?

Jeg har gått ut fra denne definisjonen. Bare blod på papiret, ikke behov for tampong. Spottet en dag og så økte det til ganske heavy mens etterpå...
DBB4038A-3592-475F-9C4A-A936E4A06052.jpeg

Tenker det er dette jeg opplever nå?
Er det ikke deilig når Google har det eksakte svaret på det man opplever! Høres jo helt ut som det.

Du er heldig i så måte å få kommet deg til neste syklus allerede i morgen. Jeg har IKM neste helg og det er S Å lenge til:angry7

Back
Topp