Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det hadde vært fantastisk!Festeblødning kanskje
Jeg har ikke hatt det selv, så er ikke helt sikker, men tipper kanskje du kan sjekke onsdag? Men det er ren gjettingHmm.. aner ikke! Hvis det er festeblødning, bør jeg får positiv test nå da? Eller er det tid
ååå, orker ikke håpe for mye Man får vell ikke positiv test før noen dager etter isåfall?
Okei, tenker jeg venter til onsdag - torsdag med å ta en test daJeg har ikke hatt det selv, så er ikke helt sikker, men tipper kanskje du kan sjekke onsdag? Men det er ren gjetting
Krysser fingrene for deg!Okei, tenker jeg venter til onsdag - torsdag med å ta en test da
Nå må jeg bare slå hodet litt i veggen og tillate meg å være frustrert... Har til og med googlet hjemmefrysing av sæd (jada, jeg skjønner at det ikke er en god idé!). Det sier noe om hvor på tverke denne PP'n har gått foreløpig...
CD17, eggløsningstestene er fortsatt så hvite at det er vanskelig å finne teststreken, enda jeg tester tre ganger om dagen og har testet siden CD6 siden jeg ikke fikk positive tester forrige måned og mistenkte kort/tidlig topp. Det nærmeste jeg var en topp (0.69) forrige syklus var på CD20, altså med sannsynlig EL CD21. Men den var jo ikke positiv engang, og ingenting ved forrige syklus ga mening, så jeg har bare avskrevet den som unormal etter uttak av spiral, og satset på at denne runden ville gi mer mening...
Men så: Ingenting skjer, testene er fortsatt hvite i dag på CD17. Får jeg EL CD21 nå, blir det på lørdag. Gjett om ikke mannen skal på guttetur i fire dager? Jeg tenkte ikke engang på at det kunne være et problem så sent i syklus, men får lære leksen og innse at vi ikke kan planlegge å være borte fra hverandre i flere dager frem til jeg blir gravid - for her går det tydeligvis ikke an å regne med at noen deler av måneden er "trygge".
Årh! 1.kjedelig at du enda ikke har fått EL. Og 2.dobbelt kjedelig at dersom du får EL /antydning til EL på samme CD som forrige gang, CD21 så er han bortreist!
Ville lagt inn aksjer så tett opp mot avreisen som mulig, svømmerne kan jo overleve i noen dager så kanskje det er håp denne syklusen likevel
Ja, uff. Nå har jeg gått og vært sur på mannen siden i går fordi han skal reise bort, men det er jo ikke hans skyld at jeg ikke har fått eggløsning akkurat heller. Føler meg kjip som lar frustrasjonen over dette gå ut over humøret, det hjelper jo virkelig ikke det heller...
Jeg kjenner meg så igjen! Jeg har faktisk satt en strikk på temperaturreguleringen i dusjen fordi jeg blir så provosert av at han dusjer glodvarmt i en halvtime minst en gang om dagen, selv om han har sagt at han skal slutte med det. Det er han som har vært mest keen på barn, det er jeg som ofrer best både med tanke på helse, karriere og hobby, og så gjør liksom ikke han alt han kan for at dette skal gå mest mulig smidig.Skjønner hvordan du har det, selv om jeg er heldig i så måte at mannen min er hjemme iallefall en gang per døgn hehe. Og woho, utdrikningslag han skulle på til utlandet i (en eventuell) neste PP er avlyst
Det jeg merker hos meg som går utover humøret og han er at dersom jeg leser noe som har med mannlig fertilitet å gjøre så blir jeg sur på han..
Han snuser 24/7, spiser mye usunt (i min bok..det er ikke godteri og snacks men bare mye fet mat, saus, smør etc etc) og ALDRI grønnsaker.. Heldigvis drikker han sjelden.. og er i ok form selv om han ikke har trent på to måneder.. Han er vel også per BMI overvektig også og det hjelper heller ikke har jeg hørt..
Jeg blir litt sånn HALLO her «ofrer» jeg mye for å gjøre kroppen så optimal og klar for befruktning og graviditet så er det urettferdig at ikke han gjør det samme. Han er optimistisk av natur og mener dette skal gå helt fint og at hans svømmere er av god kvalitet How can we know?! Og vil han ikke levere de beste sædcellene?
Jaja mye man kan overtenke nå.. Får bare se hvordan det går med g-test i slutten av neste uke før jeg setter foten ned for en high fertility livsstil i heimen
Jeg kjenner meg så igjen! Jeg har faktisk satt en strikk på temperaturreguleringen i dusjen fordi jeg blir så provosert av at han dusjer glodvarmt i en halvtime minst en gang om dagen, selv om han har sagt at han skal slutte med det. Det er han som har vært mest keen på barn, det er jeg som ofrer best både med tanke på helse, karriere og hobby, og så gjør liksom ikke han alt han kan for at dette skal gå mest mulig smidig.
Kjente det var litt deilig å lufte disse tankene anonymt, for de er jo ikke akkurat fine tanker å være stolt av...
Huff så frustrerende.. Dere får ha dere en god runde før han reiser, sædcellene kan jo overleve opp til 5-7 dager etterpå Heier på deg og håper at det skjer noeNå må jeg bare slå hodet litt i veggen og tillate meg å være frustrert... Har til og med googlet hjemmefrysing av sæd (jada, jeg skjønner at det ikke er en god idé!). Det sier noe om hvor på tverke denne PP'n har gått foreløpig...
CD17, eggløsningstestene er fortsatt så hvite at det er vanskelig å finne teststreken, enda jeg tester tre ganger om dagen og har testet siden CD6 siden jeg ikke fikk positive tester forrige måned og mistenkte kort/tidlig topp. Det nærmeste jeg var en topp (0.69) forrige syklus var på CD20, altså med sannsynlig EL CD21. Men den var jo ikke positiv engang, og ingenting ved forrige syklus ga mening, så jeg har bare avskrevet den som unormal etter uttak av spiral, og satset på at denne runden ville gi mer mening...
Men så: Ingenting skjer, testene er fortsatt hvite i dag på CD17. Får jeg EL CD21 nå, blir det på lørdag. Gjett om ikke mannen skal på guttetur i fire dager? Jeg tenkte ikke engang på at det kunne være et problem så sent i syklus, men får lære leksen og innse at vi ikke kan planlegge å være borte fra hverandre i flere dager frem til jeg blir gravid - for her går det tydeligvis ikke an å regne med at noen deler av måneden er "trygge".
Enig, er noe befriende med å bare få det ut. Letter litt på trykket Og er nok ikke lett for mennene våres heller, de er ikke i samme boblen som vi er i så de får være litt unnskyldt
Huff så frustrerende.. Dere får ha dere en god runde før han reiser, sædcellene kan jo overleve opp til 5-7 dager etterpå Heier på deg og håper at det skjer noe
Tusen takk! Nå er bekymringen at spiren ikke skal sitte Er vel aldri bekymringfri etter man får barn heller?Oi, her har det skjedd mye siden jeg var inne sist! Gratulerer til Maho!
Og masse lykke til i denne PPen til dere andre. Ser vi alle er i litt forskjellige faser av denne perioden - håper dere treffer blink dere som er i gang med den delen!
Jeg er nå på CD6 og venter på EL... og prøver å ikke tenke for mye på prøving om dagene så jeg ikke skal gå helt bananas. Er jo bare i PP2 og har allerede lyst å ta total fertilitetssjekk av alt mulig det går an å teste og kjøpe alt av hjelpemidler jeg noen gang har hørt om og ikke, så jeg må bare få RULLA litt inn her Kontrollfreaken i meg er fremdeles undertrykket til en viss grad, så jeg prøver å holde det sånn i et par PP til i alle fall
Omg. Jaja. CD6, da er det vel lurt å begynne å teste etter EL igjen snart kanskje? Er det noen av dere som har lest en litt sånn oversiktlig ting om dette temaet, jeg er litt småforvirra på hva man pleier å gjøre jeg. Ser jo helt tydelig at det å følge med i en app (jeg har flo) ikke kommer til å gi meg (og kontrollmonsteret mitt) nok trygghet Det ser ut som EL kan komme omtrent når som helst jo! Men den kom ca. midt i perioden for meg sist så jeg håper den fortsetter sånn... Det var dagens løse tanker fra dette hjørnet.
Blåser babystøv på dere hele gjengen!
Oi, her har det skjedd mye siden jeg var inne sist! Gratulerer til Maho!
Og masse lykke til i denne PPen til dere andre. Ser vi alle er i litt forskjellige faser av denne perioden - håper dere treffer blink dere som er i gang med den delen!
Jeg er nå på CD6 og venter på EL... og prøver å ikke tenke for mye på prøving om dagene så jeg ikke skal gå helt bananas. Er jo bare i PP2 og har allerede lyst å ta total fertilitetssjekk av alt mulig det går an å teste og kjøpe alt av hjelpemidler jeg noen gang har hørt om og ikke, så jeg må bare få RULLA litt inn her Kontrollfreaken i meg er fremdeles undertrykket til en viss grad, så jeg prøver å holde det sånn i et par PP til i alle fall
Omg. Jaja. CD6, da er det vel lurt å begynne å teste etter EL igjen snart kanskje? Er det noen av dere som har lest en litt sånn oversiktlig ting om dette temaet, jeg er litt småforvirra på hva man pleier å gjøre jeg. Ser jo helt tydelig at det å følge med i en app (jeg har flo) ikke kommer til å gi meg (og kontrollmonsteret mitt) nok trygghet Det ser ut som EL kan komme omtrent når som helst jo! Men den kom ca. midt i perioden for meg sist så jeg håper den fortsetter sånn... Det var dagens løse tanker fra dette hjørnet.
Blåser babystøv på dere hele gjengen!
Tusen takk Så kjekt å høre at alt så normalt ut hos dere begge to! Håper spiret sitte fortGratulerer Maho Og lykke til til alle dere andre i denne PPen!
Vi var på fertilitetssjekk i går og alt så normalt ut hos begge! Er så lettet - så nå prøver vi være videre med god giv!
Tusen takk! Nå er bekymringen at spiren ikke skal sitte Er vel aldri bekymringfri etter man får barn heller?
Jeg har kun tempet, så vet ikke så mye om testing etter EL dessverre
Men jeg klarte det i pp2, så håper det går for deg også, sender mase babystøv og lykkeønskinger til deg!