Vi som prøver for første gang

Så spennende :D Er på syklusdag 3 i dag, så om det klaffer denne gangen så blir termin min ca 28 februar hehe :D :D Da blir det bare en liten mnd mellom vår termin, det er jo litt gøy! :love7
Åå så kult da, håper spiren sitter hos deg denne pp’en :D:D Sender masse babystøv :Heartred:Heartred

Woho så gøy og deilig start på helgen❤️ Har du testet positivt før ? Hvordan føltes det? ❤️❤️
Jaa, veldig fin start! Vanskelig å fokusere på jobb idag :hilarious: Nei, er aller første gang jeg har tester positiv, utrooolig spennende og skummelt på samme tid :shy::shy: Jeg håper spiren klamrer seg fast og gjør meg til en mamma neste år :Heartred
Hvor er du i din syklus nå?:love7

Jaa, veldig fin start! Vanskelig å fokusere på jobb idag :hilarious: Nei, er aller første gang jeg har tester positiv, utrooolig spennende og skummelt på samme tid :shy::shy: Jeg håper spiren klamrer seg fast og gjør meg til en mamma neste år :Heartred
Hvor er du i din syklus nå?:love7

❤️❤️❤️ Herlig, så glad på dine vegne :-) Skjønner godt at jobb-konsentrasjonen kan ha vært fraværende i dag hehe:hilarious: Krysser fingrene for at spiren sitter og det blir født en frisk og fin baby i februar!!

Jeg er blitt litt usikker på hvor jeg er ift EL, er på CD13 og er så usikker på om jeg egentlig har hatt ordentlig el-slim og påfølgende eggløsning men iallefall vært flink med å legge inn aksjer siste 7 dagene og gjør nok det både i morgen og søndag også :-) IKM er ifølge app 31.mai og EL skal være på søndag så får bare stole på det inntil videre :-) Håper jeg kan vente til fredag 29.mai med å teste, jeg elsker fredager og vil så gjerne ha en positiv nyhet da❤️

Hvilken dag i syklusen er du på/hvor tidlig har du testet? ❤️

❤️❤️❤️ Herlig, så glad på dine vegne :) Skjønner godt at jobb-konsentrasjonen kan ha vært fraværende i dag hehe:hilarious: Krysser fingrene for at spiren sitter og det blir født en frisk og fin baby i februar!!

Jeg er blitt litt usikker på hvor jeg er ift EL, er på CD13 og er så usikker på om jeg egentlig har hatt ordentlig el-slim og påfølgende eggløsning men iallefall vært flink med å legge inn aksjer siste 7 dagene og gjør nok det både i morgen og søndag også :) IKM er ifølge app 31.mai og EL skal være på søndag så får bare stole på det inntil videre :) Håper jeg kan vente til fredag 29.mai med å teste, jeg elsker fredager og vil så gjerne ha en positiv nyhet da❤️

Hvilken dag i syklusen er du på/hvor tidlig har du testet? ❤️
Åå tusen takk :Heartred:Heartred Ja håper virkelig det!!

Så godt dere har lagt inn aksjer, da har dere gjort det dere kan! Krysser fingrene for deg :love7

Ååh, ja er nydelig å få det på en fredag! God start på helgen! :joyful::joyful:
Merker du noe til EL utenom slim? :D Min var 3 dager forsinket denne mnd, så ikke slutt å legg inn aksjer før du er sikker på at den har vært :angelic::angelic:
Du er god om du klarer å vente til to dager før ikm, så flink var ikke jeg :hilarious:
Røyk en 9dpo, den var helt blendahvit og jeg følte ikke det gikk denne gangen, igår sank tempen min og håper gikk hvertfall bort, mend en steg igjen idag og da testet jeg! Skalv og grein om en aen når ejg viste testen til samboer :hilarious::hilarious: så utrolig surrealistisk:rolleyes::shy:
Så idag er jeg 11 dpo :joyful:

Det var første gang dere prøver nå om jeg ikke husker feil? :angelic:

Flere enn meg som beundrer foodbabyen sin, stryker over den og forestiller seg at det er sånn magen forhåpentligvis snart skal bli?:hilarious: Gleder meg til det er en ekte baby der inne istedenfor (kun) mat:hilarious::shy:

Åå tusen takk :Heartred:Heartred Ja håper virkelig det!!

Så godt dere har lagt inn aksjer, da har dere gjort det dere kan! Krysser fingrene for deg :love7

Ååh, ja er nydelig å få det på en fredag! God start på helgen! :joyful::joyful:
Merker du noe til EL utenom slim? :D Min var 3 dager forsinket denne mnd, så ikke slutt å legg inn aksjer før du er sikker på at den har vært :angelic::angelic:
Du er god om du klarer å vente til to dager før ikm, så flink var ikke jeg :hilarious:
Røyk en 9dpo, den var helt blendahvit og jeg følte ikke det gikk denne gangen, igår sank tempen min og håper gikk hvertfall bort, mend en steg igjen idag og da testet jeg! Skalv og grein om en aen når ejg viste testen til samboer :hilarious::hilarious: så utrolig surrealistisk:rolleyes::shy:
Så idag er jeg 11 dpo :joyful:

Det var første gang dere prøver nå om jeg ikke husker feil? :angelic:

Høres så gøy ut :) Skal prøve å vente til resultatet på testen er så sikkert som mulig! Husker du var litt motløs tidligere i uken pga den blendahvite testen.. Heldigvis gikk det bra da. Og det bare på andre forsøk!? Gjorde dere noe annet denne pp enn første?

Jepp, her er vi endelig i gang med første prøveperiode på første barn, skummelt og gøy på samme tid. Heldigvis har vi begge to hatt hjemmekontor denne uken så har kunnet vært fleksibel mtp aksjene ;-) Har bare hatt to dager med pause (ikke etter hverandre) så hvis alt er bra/fungerende med oss begge to skal det være god sjanse for at befruktning skjer! Skal ikke gå glipp av det egget. Har kjent VELDIG etter og føler liksom at jeg merker murringer der nede men ellers ingen andre symptomer . Har bare merket el-slim i de to foregående syklusene.

Nå som sommerferien går i vasken så håper jeg virkelig det blir noe annet å glede seg til/over fremover ❤️

Flere enn meg som beundrer foodbabyen sin, stryker over den og forestiller seg at det er sånn magen forhåpentligvis snart skal bli?:hilarious: Gleder meg til det er en ekte baby der inne istedenfor (kun) mat:hilarious::shy:

Skyldig :angelic::angelic:
Jeg kan lett se ut som jeg er 3-4 mnd på vei enkelte kvelder! Et koselig syn... hadde det bare vært ekte baby :shifty:

Høres så gøy ut :) Skal prøve å vente til resultatet på testen er så sikkert som mulig! Husker du var litt motløs tidligere i uken pga den blendahvite testen.. Heldigvis gikk det bra da. Og det bare på andre forsøk!? Gjorde dere noe annet denne pp enn første?

Jepp, her er vi endelig i gang med første prøveperiode på første barn, skummelt og gøy på samme tid. Heldigvis har vi begge to hatt hjemmekontor denne uken så har kunnet vært fleksibel mtp aksjene ;-) Har bare hatt to dager med pause (ikke etter hverandre) så hvis alt er bea/fungerende med oss begge to skal det være god sjanse for at befruktning skjer! Skal ikke gå glipp av det egget. Har kjent VELDIG etter og føler liksom at jeg merker murringer der nede men ellers ingen andre symptomer . Har bare merker el-slim i de to foregående syklusene.

Nå som sommerferien går i vasken så håper jeg virkelig det blir noe annet å glede seg til/over fremover ❤️
Du gjør nok smart i å vente for din egen del! Så gjør det om du klarer :shy:

uff ja, hadde virkelig ikke troen :hilarious: så det kom faktisk som et sjokk! Og hvertfall at det gikk på andre forsøk, det hadde jeg aldri i min villeste fantasi trodd, var sikker på det kom til å ta lengre tid, så er veldig veldig takknemlig for det :D
Jeg gjorde ikke noe spesielt, la inn aksjer annenhver dag, prøvde å slappe av og holde meg i form å gå turer! Hadde til og med kjøpt inn grapefruktjuice til neste pp for jeg var så sikker på TR skulle komme :hilarious:

Høres ut som dere gjør det dere kan :joyful::joyful: Satser på du merker EL slim denne gang og, så vet du når den er!
Jeg krysser fingrene for at du også får samme gode overasskelse som meg, det fortjener du :Heartred:Heartred

Åh, jeg vil sånn vite med sikkerhet når EL har vært, så jeg kan begynne å telle dpo-dager på ekte!!
Ganske sikker på at jeg er 1dpo i dag. Kontrollfreaken i meg vil bare ha det svart på hvitt!!

Lite skikkelig tegn på EL denne gangen. Det murret én kveld! EL-slim hadde jeg bare bittelitt av. Nå er det verken murringer eller slim. Bare ømme brystvorter... merkelig EL i såfall!

Åh, jeg vil sånn vite med sikkerhet når EL har vært, så jeg kan begynne å telle dpo-dager på ekte!!
Ganske sikker på at jeg er 1dpo i dag. Kontrollfreaken i meg vil bare ha det svart på hvitt!!

Lite skikkelig tegn på EL denne gangen. Det murret én kveld! EL-slim hadde jeg bare bittelitt av. Nå er det verken murringer eller slim. Bare ømme brystvorter... merkelig EL i såfall!

Skjønner det! Ikke så sterke tegn men fikk du ikke kjempeklar el test rett etter dere la inn aksjer? ;-) det må være et skikkelig tegn på el selv om du ikke har merket det så mye fysisk på kroppen :-)

har el datoen noe å si fremover forresten? Jeg trodde første dag i siste mens og syklusens lengde er det man i hovedsak trenger å vite.? Men fosteret vokser jo fra den dagen det er blitt det så skjønner man vil vite ca el dag, iallefall hvis det kan variere opp mot en uke eller lignende ?

Haha! Jeg gleder meg til jeg kan kikke ned på magen og blåse den ut og like kulen i stedet for å holde den inn og mislike den lille polstringen som er der ;)

Skjønner det! Ikke så sterke tegn men fikk du ikke kjempeklar el test rett etter dere la inn aksjer? ;-) det må være et skikkelig tegn på el selv om du ikke har merket det så mye fysisk på kroppen :)

har el datoen noe å si fremover forresten? Jeg trodde første dag i siste mens og syklusens lengde er det man i hovedsak trenger å vite.? Men fosteret vokser jo fra den dagen det er blitt det så skjønner man vil vite ca el dag, iallefall hvis det kan variere opp mot en uke eller lignende ?

Jo, skikkelig positiv test :D og dessuten fikk jeg jo også en skikkelig trang til å teste. Hadde jo normalt ikke testa før CD16. Må være noe kroppen prøvde å si! Synes bare det er rart å ikke ha alle de tydelige, fysiske symptomene. Det er vel ikke alt man skal forstå, haha.

For min del har det ganske mye å si. Viktig for meg å vite om vi har sjanse eller ikke. Sånn i den store sammenhengen er det kanskje ikke så viktig, men ;)

Tempen økte ganske mye i dag, så jeg kan roe meg ned og tenke at EL faktisk har vært :woot:

Back
Topp