Vi som prøver for første gang

Da kommer nok mensen for fult i morgen tror jeg, jeg er på dag 4 med spotting, er det riktig ord? Begynner å bli litt rødt i dag, ellers har det vært brunt (beklager detaljer).
Så nå forbereder vi oss på pp3, så denne mnd blir det nok el tester, temping, hostesaft og grapefruktjuice!
Mensen kommer ganske nøyaktig på dag 28, akkurat som tidligerexsmile5
Jeg har som regel noe spotting dagen før mensen kommer for fullt! Så er nok det du har hatt vil jeg tro :cat: Veldig greit for deg at det virker som om syklus er stabil på 28 dager da, det er veldig greit :joyful: masse lykke til på neste pp! Håper spiren sitter, sender babystøv:Heartred

Er det ikke deilig når Google har det eksakte svaret på det man opplever! Høres jo helt ut som det.

Du er heldig i så måte å få kommet deg til neste syklus allerede i morgen. Jeg har IKM neste helg og det er S Å lenge til:angry7
Haha jo det kan du si, er vel ikke så ofte man skal tro det man leser på Google, men i dette tilfelle er det nok helt til å stole på:p
Ja det er er godt å komme videre til neste syklus og at den virker stabil, så nøyaktig 28 dager.
Ventetiden et det værste, da kan man liksom ikke gjøre annen enn å vente:confused: Lykke til:Heartpink

Jeg har som regel noe spotting dagen før mensen kommer for fullt! Så er nok det du har hatt vil jeg tro :cat: Veldig greit for deg at det virker som om syklus er stabil på 28 dager da, det er veldig greit :joyful: masse lykke til på neste pp! Håper spiren sitter, sender babystøv:Heartred
Det tror jeg også! Ja veldig glad for at syklusen er stabil, det gjør jo alt mye lettere:notworthy Tusen takk:Heartpink Håper alt står bra til med deg:Heartpink

Hei:)
Har sneket her i en mnd, siden vi bestemte oss for å prøve. På tide å gi fra seg en lyd. Blir vårt første felles, jeg har ett stort barn fra før - men da prøvde vi ikke. Derfor første gang vi prøver å bli gravide, begge to. Spennende tider! PP 2 her, kom raskt inn i syklus etter p-pille-slutt. Forrige syklus var 33 dager. Spent på denne runden, er nå på CD 8 og det nærmer seg tiden for å legge inn masse aksjer:D

Har sneket her i en mnd, siden vi bestemte oss for å prøve. På tide å gi fra seg en lyd. Blir vårt første felles, jeg har ett stort barn fra før - men da prøvde vi ikke. Derfor første gang vi prøver å bli gravide, begge to. Spennende tider! PP 2 her, kom raskt inn i syklus etter p-pille-slutt. Forrige syklus var 33 dager. Spent på denne runden, er nå på CD 8 og det nærmer seg tiden for å legge inn masse aksjer:D
Hei, så koselig! Velkommen og lykke til :-) Gjør du noe for å vite når du har EL? :-)

Hei, så koselig! Velkommen og lykke til :) Gjør du noe for å vite når du har EL? :)
Tusen takk! :D Jeg ble litt ivrig forrige runde, da kjøpte jeg EL-tester. Men det syns jeg var litt stress, og noe vanskelig å tolke. Derfor er både jeg og mannen enige om å la humla suse enn så lenge, og heller være ekstra ivrige i halmen rundtom når jeg tenker EL er:glasses1 Bruker Flo for å tracke syklusen da:) Så foreløpig tar vi det litt kuli, men vi får se hvor lenge den tålmodigheten varer da:p

Hei! Så kjekt, velkommen her:Heartpink
masse lykke til med prøvingen

Nå blir jeg så frustrert!
Jeg har hatt de samme brune blødningene i 5 dager nå, det har kommet litt ferskt blod 2 ganger, men det er så lite at det er nok med truseinnlegg.
I går kom det litt mer blod, så da tenkte jeg at nå kom TR for fullt og syklusen stabil, men neida... I dag er det tilbake til det samme brune:(

Nå blir jeg så frustrert!
Jeg har hatt de samme brune blødningene i 5 dager nå, det har kommet litt ferskt blod 2 ganger, men det er så lite at det er nok med truseinnlegg.
I går kom det litt mer blod, så da tenkte jeg at nå kom TR for fullt og syklusen stabil, men neida... I dag er det tilbake til det samme brune:(
Det kan ikke være en litt rar mens da? :confused004

Det kan ikke være en litt rar mens da? :confused004
Er det mulig? At dette kan ha vært mensen som kom noen dager for tidlig? Bare så rart, har aldri opplevd brun mens før. Men nå har jeg jo gått på pillen i flere år, så jeg husker jo ikke hvordan mensen var før deto_O
Det brune kom 18 mai, ventet mens var i går, og i dag er det nesten ingenting foreløpig.
Men om det er mensen det har vært så skal jeg ikke klage, lite forbruk av tamponger osvlaughing6

Er det mulig? At dette kan ha vært mensen som kom noen dager for tidlig? Bare så rart, har aldri opplevd brun mens før. Men nå har jeg jo gått på pillen i flere år, så jeg husker jo ikke hvordan mensen var før deto_O
Det brune kom 18 mai, ventet mens var i går, og i dag er det nesten ingenting foreløpig.
Men om det er mensen det har vært så skal jeg ikke klage, lite forbruk av tamponger osvlaughing6
Har du prøvd å tatt en test for sikkerhetsskyld? :shy:

Ettersom det har vart så mange dager, og du har hatt noe frisk blødning så tenker jeg at det absolutt er mulig:)

Hei alle sammen, tenkte å melde meg inn her.
Er førstegangsprøver, og sluttet på pillen i begynnelsen av mai. Fikk først en liten blødning som stoppet, deretter en liten blødninger noen dager uken etter. skal ha EL på mandag. :)

Hei alle sammen, tenkte å melde meg inn her.
Er førstegangsprøver, og sluttet på pillen i begynnelsen av mai. Fikk først en liten blødning som stoppet, deretter en liten blødninger noen dager uken etter. skal ha EL på mandag. :)
Så kjekt og spennende:Heartpink Velkommen!

Back
Topp