Vi som mistet i september 2017, men prøver igjen..

Spennende i hvertfall! Det er ganske vanlig å blø i tiden rundt ikm. Krysser fingrene for at det blir barn av den streken der!
Nå kom TR for fullt. Våknet i natt av skikkelige magesmerter. Så da ble det nok kjemisk første runde etter SA :( blir litt motløs av det her...

Nå kom TR for fullt. Våknet i natt av skikkelige magesmerter. Så da ble det nok kjemisk første runde etter SA :( blir litt motløs av det her...
Var vel ikke klart for en ny graviditet ennda sikkert. Men du blir gravid i det minste, må bare få den til å klore seg fast.

Jeg tror virkelig ikke på noen rask graviditet etter MA. Så har slått meg til ro med det, men kommer nok uansett å teste dpo 11/12[emoji85]

Nei. Fikk beskjed om at det var OK å prøve med en gang jeg sluttet å blø. Legen sa 4 uker var nok å vente. Jeg tror det viktigste er å gjøre hva du selv føler er riktig, og være sikker på at du er psykisk så vel som fysisk klar for det.
Personlig tenker jeg at om kroppen ikke er klar så blir jeg rett og slett ikke gravid.
Sender varme tanker! Og masse lykke til videre :)

Ja. Jeg tenker jeg venter til første mens har vært. Vil ikke risikere at det går galt på første forsøk fordi jeg er utålmodig mens kroppen ikke er klar.

Det er nok noe i det ja [emoji4] takk! Lykke til der også [emoji7]

Så trist og vondt å høre[emoji174] [emoji173]
Gyn sa vi skulle vente to mens, mens fastlegen var enig med meg at det ikke var nødvendig. Selv om jeg helst burde hatt en mens, ble jeg heller ikke frarådet å bare kjøre på. Så vi kjører på med legens velsignelse[emoji106] Kroppen blir gravid når den er klar og ting klaffer tenker jeg[emoji4] men så hadde jeg en "ryddig" og komplisert ma.

Ja. Det er nok sant [emoji4] hva tenker du med «ryddig» MA? Jeg blør enda og er spent på om dette har gått riktig for seg [emoji52]

Ja. Jeg tenker jeg venter til første mens har vært. Vil ikke risikere at det går galt på første forsøk fordi jeg er utålmodig mens kroppen ikke er klar.

Det er nok noe i det ja [emoji4] takk! Lykke til der også [emoji7]
Tror det kan være lurt ja... gikk ikke så bra det her. Positive tester, men blødninger og smerter. Livredd for XU.. :(

Da kom heksa her... CD 26.. dessverre ble dette som et nytt slag i magen da jeg har vært SÅ innstilt på å bli gravid rett etter SA.. veit ikke om jeg orker å prøve mer nå fremover. Jeg er blitt skikkelig sliten av alt sammen.. :(
Isj da.. man kan bli ganske opphengt i dette her... ta en pause og ha sex for kos. Det lønner seg inniblant. Jeg er overbevist om at det forrige forholdet ble ødelagt av intens prøving i tre år. Når bærta endelig satt så hadde vi glemt hva sex for kos var og var helt tomme. Ingen gnist igjen når det kom til sex iallefall.
Positiv test forrige uke, spotting nå. Og blendahvit test, så da må man vell bare prøve igjen.
Æsj... Lykke til neste runde!
Jeg tror virkelig ikke på noen rask graviditet etter MA. Så har slått meg til ro med det, men kommer nok uansett å teste dpo 11/12[emoji85]
Det har ikke jeg forhåpnong om heller. Men nekter meg selv å tenke for mye på å bli gravid per nå. Redd for at det skal ødelegge den fine intimiteten jeg og gubbe har.
Ja. Det er nok sant [emoji4] hva tenker du med «ryddig» MA? Jeg blør enda og er spent på om dette har gått riktig for seg [emoji52]
Ryddig menes vel med at alle rester er konstatert ut ved siste ultralyd og det ikke har vært noe trøbbel i forhold til den [emoji4] jeg er mer uryddig av meg og har hatt en del rester i ettertid, en del smerter første uken samt langvarig blødning. Ca tre uker etter jeg begynte å blø og spotter fremdeles daglig.
Tror det kan være lurt ja... gikk ikke så bra det her. Positive tester, men blødninger og smerter. Livredd for XU.. :(
Spør om å få en ultralyd siden du har smerter. Litt viktig å få sjekket så ikke eggstokken ryker. Ring fastlegen.

Jeg var og tok celleprøve i dag så da er det gjort. Spotter fremdeles litt av og til men nå vil jeg bare ha mensen en runde så vi slipper kondomene [emoji23] vi hater dem begge to.. føles litt bortkastet å bruke dem liksom [emoji23] tenker jeg tar en ny test i morgen for å se om det fremdeles er igjen hcg. Den var ganske.svak sist så får tro det er borte igjen nå.. Ellers går no dagan.. sjau på jobb og jeg var i kontakt med fler av de syke i går så spent på om jeg slipper unna.eller ei...

Spør om å få en ultralyd siden du har smerter. Litt viktig å få sjekket så ikke eggstokken ryker. Ring fastlegen.

Jeg var og tok celleprøve i dag så da er det gjort. Spotter fremdeles litt av og til men nå vil jeg bare ha mensen en runde så vi slipper kondomene [emoji23] vi hater dem begge to.. føles litt bortkastet å bruke dem liksom [emoji23] tenker jeg tar en ny test i morgen for å se om det fremdeles er igjen hcg. Den var ganske.svak sist så får tro det er borte igjen nå.. Ellers går no dagan.. sjau på jobb og jeg var i kontakt med fler av de syke i går så spent på om jeg slipper unna.eller ei...
Jeg har ikke veldige smerter. Faktisk ganske lite i forhold til vanlig mens. Men jeg blør ikke "skikkelig", og har positive tester. Er nok bare jeg som stresser over det. Blitt veldig var etter SA.. prøver å la det gå et par dager. Er jeg ikke mer klok, får jeg ringe lege på fredag.

Da kom heksa her... CD 26.. dessverre ble dette som et nytt slag i magen da jeg har vært SÅ innstilt på å bli gravid rett etter SA.. veit ikke om jeg orker å prøve mer nå fremover. Jeg er blitt skikkelig sliten av alt sammen.. :(
Så trist å høre ! Venter selv på første EL nå, og håpet jo heksa ikke dukker opp på 10 mnd, men vet jo aldri. Vi har bestemt oss for å bare ta det som det kommer siden jeg som deg blir så sliten sv dette ❤️

Så leit.

Slenger meg på her jeg...
Begynte å blø når jeg var 8+0, lørdag 16/9, blødde i en uke før alt var ute. Har nå stoppet og blø (i går), så da er det bare å vente på at syklusen er i gjenge igjen og starte på nytt[emoji4] Nå var ikke vi aktive prøvere da, trodde jeg måtte ga hormoner for å bli gravid, men denne gangen gikk det av seg selv. Så vi krysser fingrene for at det fortsetter [emoji4]

Jeg hadde ingen rester, alt kom ut på en gang. Alt gikk veldig greit når ting skulle gå som det gikk.
Blødde en liten uke og litt brunt, el kom forrige uke og mens kommer neste uke. Alt som før, en sorg det også. Bare få ut siste rest av hcg smulene i kroppen nå.

Isj da.. man kan bli ganske opphengt i dette her... ta en pause og ha sex for kos. Det lønner seg inniblant. Jeg er overbevist om at det forrige forholdet ble ødelagt av intens prøving i tre år. Når bærta endelig satt så hadde vi glemt hva sex for kos var og var helt tomme. Ingen gnist igjen når det kom til sex iallefall.

Men nekter meg selv å tenke for mye på å bli gravid per nå. Redd for at det skal ødelegge den fine intimiteten jeg og gubbe har.

.
Helt enig med deg her, prøvingen skal ikke ødelegge forholdet.
[emoji173]

Helt enig med deg her, prøvingen skal ikke ødelegge forholdet.
[emoji173]
Enig. Vi har heldigvis et veldig «avslappet» forhold til sex. Det behøver ikke være lidenskapelig og eksotisk hver gang liksom :P mannen lo godt når jeg kom viftende med en positiv EL test og ba han pelle seg inn i senga så jeg kunne misbruke han litt. Hehe :joyful:

Enig. Vi har heldigvis et veldig «avslappet» forhold til sex. Det behøver ikke være lidenskapelig og eksotisk hver gang liksom [emoji14] mannen lo godt når jeg kom viftende med en positiv EL test og ba han pelle seg inn i senga så jeg kunne misbruke han litt. Hehe :joyful:
Hehe, sånn skal d være[emoji173] plikt sex har vært e del av mitt forrige forhold og det ødela så utrolig mye, dit skal jeg ikke igjen.

Hei jenter :-)
Jeg lurer på noe. Har tatt tester for å se at det skal bli negative etter aborten, men det ser ut som de har de blitt sterkere?!? Er det rester? Til mandag er det 4 uker siden aborten. Nederste er fra i dag (de blå er eggløsningstester)

IMG_2556.JPG

Hei jenter :)
Jeg lurer på noe. Har tatt tester for å se at det skal bli negative etter aborten, men det ser ut som de har de blitt sterkere?!? Er det rester? Til mandag er det 4 uker siden aborten. Nederste er fra i dag (de blå er eggløsningstester)

Vis vedlegget 233339
Har du fått sjekket om det er rester? Trolig det vil renses ut ved neste mens, eller om du i verste fall må ha en utskrapning.

P
Har du fått sjekket om det er rester? Trolig det vil renses ut ved neste mens, eller om du i verste fall må ha en utskrapning.

Ble ikke sjekket med ul, men sykepleiere sjekket alt som kom ut og gynekolog måtte hjelpe meg med å få ut morkaken. ( den ble sendt inn til testing)

Hei jenter :)

Vis vedlegget 233339
Synes den nederste ser litt sterkere ut ja

Back
Topp