Vi som mistet i september 2017, men prøver igjen..

En tråd i 'Vi som prøver / Før svangerskapet' startet av RainbowDash, 7 Sep 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
Tags: Add Tags
  1. RainbowDash Forumet er livet Vi som prøver :) Himmelbarn Assistert-jentene

Overskriften sier vel det meste [emoji173]
    Vi gir ikke opp og skal prøve igjen, venter bare nå på kroppen og tr.
    Flere enn meg som ikke gir opp drømmen om å bli høygravid og få en baby i premie til slutt?[emoji7]

• Liker Liker x 1
    • Hjertelig Hjertelig x 1
    • Nyttig Nyttig x 1
  2. Tigermor Gift med forumet August 2018

Klem til deg. :Heartred

Mistet 16. Mai, og venter fortsatt på ny spire. Håper det skjer snart. :Heartred

3. Amandaa11 Forumet er livet

Sender mange gode klemmer [emoji173]️ Mistet selv i juli, 8 uker siden idag! Men gir selvfølgelig ikke opp [emoji7]

• Liker Liker x 1
  4. RainbowDash Forumet er livet Vi som prøver :) Himmelbarn Assistert-jentene

Gleder meg til blødningene stopper, for hvert do besøk og hvor jeg må se blodet er en påminnelse over nederlaget og sorgen. Blir endel snørr og tårer ennda.

5. RainbowDash Forumet er livet Vi som prøver :) Himmelbarn Assistert-jentene

Håper dere treffer lykkeegget snart[emoji173]

6. RainbowDash Forumet er livet Vi som prøver :) Himmelbarn Assistert-jentene

Har kroppen kommet i "normal" gjenge nå? Lykke til[emoji173]

7. Amandaa11 Forumet er livet

Ikke helt [emoji23] men begynner og få litt svake streker på testene så går fremover [emoji173]️

8. Bukett Forumet er livet Septemberhjertene 2018 ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️ Assistert-jentene

Leit å lese at du har mistet:( blir alltid så trist når jeg ser disse gruppene lages og at de fylles opp med folk:( mistet selv i august og november i fjor men gir ikke opp. Kan ikke det. En dag er det vår tur !! <3

9. RainbowDash Forumet er livet Vi som prøver :) Himmelbarn Assistert-jentene

Vanskelig å gå på flere smeller, men jeg må bare tenke at nederlaget er midlertidig. Og du har nok rett, en dag er det din tur [emoji256]

10. RainbowDash Forumet er livet Vi som prøver :) Himmelbarn Assistert-jentene

Når begynte du å teste om hcg gikk ned?

Last edited: 7 Sep 2017
  11. Amandaa11 Forumet er livet

Ca 2 uker etter blødningene starta var testen blenda:)

12. RainbowDash Forumet er livet Vi som prøver :) Himmelbarn Assistert-jentene

Håper jeg er like heldig[emoji1]

13. Amandaa11 Forumet er livet

Krysser fingrene for deg [emoji173]️

14. Hirka Gift med forumet Junilykke2018

Jeg testet i går, 6 dager etter at jeg mistet i uke 8 (ingen utvikling på et par uker), og den ser slik ut. Går heldigvis ganske raskt nedover, så håper EL kommer innen en uke eller to :) IMG_3450.JPG

• Liker Liker x 1
  15. Amandaa11 Forumet er livet

Er nok ikke lenge igjen før den er blenda [emoji16][emoji16]

16. RainbowDash Forumet er livet Vi som prøver :) Himmelbarn Assistert-jentene

Flott utvikling, håper den blir raskt positiv også[emoji4]

17. Hirka Gift med forumet Junilykke2018

Håper jeg og! Blir action så snart EL kommer nå ;)

• Liker Liker x 1
  18. Eskimonika Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboere 2020 Septemberhjertene 2018 VIP Himmelbarn August 2018 Assistert-jentene Februarbarna 2020

Leit dere har mistet. Kjenner følelsen. Håper dere lykkes snart.

• Liker Liker x 1
  19. RainbowDash Forumet er livet Vi som prøver :) Himmelbarn Assistert-jentene

Tok en referanse test i går for å ha en oversikt over hvordan hcg går ned. Men fremdeles er teststreken nesten sterkere enn referansestreken. 20170909_094822.jpg men da har jeg noe gå ut i fra, 2dager etter MA.

20. Lolenona Glad i forumet Juli13-jentene

Sender deg en god klem ❤️ Mistet selv i januar og i juni, så kjenner følelsen ❤️ Håper spirene snart sitter igjen :D

• Liker Liker x 1

Del denne siden