Ja hvordan er ståa? Jeg er prøver ennda.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper våre mistedager er over og en terminspire kommer nå.Jeg og... Mistet jo igjen i april var det vel? Dpo-land nå og masse innbilte symptomer hehe. ... Håper ting går veien for oss snart!
Hmmm... merkelige kroppen altså... Håper jommen vi får det til snart ja!Håper våre mistedager er over og en terminspire kommer nå.
Jeg var gravid flere ganger i fjor, men null ganger så langt i år[emoji19]
Jeg er her ennå gitt. En kjemisk, ellers ikkeno...Vi er vel fremdeles noen igjen som ikke har fått ønsket oppfylt?
Samme som vi opplevde. Bare noen få sykluser jeg ikke ble gravid på ila halvannet år før det ser ut sommdermgårbraJa dessverre. En ma og enormt mange kjemiske. Virker som om min livmor tar til seg alt og at eggene befruktes nesten hver syklus. Helt oppgitt og utsiktene mine er betydelig redusert. Ser ikke for meg at dette ender godt. Det er bonusen vi prøver på, men om vi ikke lykkes, vil jeg allikevel bære med meg den sorgen over deg som ikke ble. Sikkert resten av livet etter så mange graviditeter som ikke ble noe av[emoji17] Er på sd 2.
Håper ventetiden din snart er over ❤Tiden går og tomheten består. Jeg venter på lille hjerteplastret mitt
Nå håper jeg din venting snart er over Gleder meg til å følge deg på din ivf runde!Tiden går og tomheten består. Jeg venter på lille hjerteplastret mitt
Synes det er så fælt at du ikke har fått til ennå! Følger deg i bakgrunnen og leser dagbok selv om jeg ikke kommenterer hele tidenTiden går og tomheten består. Jeg venter på lille hjerteplastret mitt
Håper ventetiden din snart er over ❤
Tusen takk dereNå håper jeg din venting snart er over Gleder meg til å følge deg på din ivf runde!
Takk, det går ok. Noen dager dårligere enn andre, men sånn er det jo. Nå har alle venninnene mine som prøvde å bli gravide, ja blitt gravide. Og vi sitter bare igjen med sorg, håper jo ivf oppfyller drømmen vårSynes det er så fælt at du ikke har fått til ennå! Følger deg i bakgrunnen og leser dagbok selv om jeg ikke kommenterer hele tiden
Ivf kommer garantert til å gi dere skatten deres! Krysser alt jeg har for det!Tusen takk dere
Takk, det går ok. Noen dager dårligere enn andre, men sånn er det jo. Nå har alle venninnene mine som prøvde å bli gravide, ja blitt gravide. Og vi sitter bare igjen med sorg, håper jo ivf oppfyller drømmen vår
Håper ventetiden snart er overTiden går og tomheten består. Jeg venter på lille hjerteplastret mitt