Vi som mistet i september 2017, men prøver igjen..

Gratulerer

HURRA[emoji322]
Endelig satt det ei lita spire igjen, skal si det har vært lange 5 mnd[emoji28]
Så nå håper vi på oktober/novemberbaby i stedet[emoji5][emoji173]️
Juhu, fantastisk[emoji173] [emoji323] [emoji294] [emoji173]

Da har vi fått resept på ovitrelle(eggløsningssprøyte), håper dermed det gir oss mulighet til å hoppe inn i en termingruppe etterhvert.[emoji4]

Last edited:
Enda ikke napp her... begynner å miste litt håpet igjen kjenner jeg. Kanskje best å ikke ha forventninger.. det suger litt at jeg skulle hatt termin i disse dager også.. så tror jeg bare gir litt f i tiden fremover og gleder meg over at våren er i anmarsj istedet [emoji4]

Og hadde jeg ikke før sagt det... Så får jeg positiv test. Lenge før forventet mens og usannsynlig sterk.. kan dette være rester etter ma ennå?
20180321_115229.jpg

Alt for positiv test for rester, du har da ikke hatt rester fra sept til nå. Du har vel testet etter sept? Har den vært positiv før? Hvordan var forrige mens? Du må da være lengre på vei[emoji173] hipp hurra for deg[emoji323] [emoji294] [emoji256] [emoji1] [emoji173]

Ja de andre har vært helt blenda. Nei utelukket vel rester før i dag. Er bare litt sjokka hehe. Mensen var som en lett kort en. Lite blødning. Vet jeg tenkte at det passet bra når jeg var på hytta hehe. Kjenner meg ikke gravid over hodet da.. får det ikke til å stemme. Men finner vel ut mer i morgen [emoji4]

Ja de andre har vært helt blenda. Nei utelukket vel rester før i dag. Er bare litt sjokka hehe. Mensen var som en lett kort en. Lite blødning. Vet jeg tenkte at det passet bra når jeg var på hytta hehe. Kjenner meg ikke gravid over hodet da.. får det ikke til å stemme. Men finner vel ut mer i morgen [emoji4]
Vil gjette at du kanskje hadde en hormonell blødning og ikke vanlig mens sist jeg...

I dag er det en spennende dag . Utifra menstermin skal jeg være 10+5 i dag og skal på ul etterpå! Så spent !

Alt gikk bra :) alt så greit ut . Er 12+ 2 og babyen klamrer seg fast
Så bra [emoji4]

Her blødes det for alt det er verdt så spørs om dette går veien. Men, ingen komplett abort foreløpig så må bare avvente.

Så bra [emoji4]

Her blødes det for alt det er verdt så spørs om dette går veien. Men, ingen komplett abort foreløpig så må bare avvente.

Satser på at det bare er hormonell blødning[emoji173]️ når blir det ul?

Satser på at det bare er hormonell blødning[emoji173]️ når blir det ul?
Aner ikke hehe. Legetime på fredag så får se hva han sier da. Kanskje jeg får en henvisning. Gidder ikke bruke penger på privat ul bare for å få se ett dødt foster. Er litt slik i gi faen land for tiden kjenner jeg..

Back
Topp