Vi som mistet i september 2017, men prøver igjen..

9 dpo ingen symptomer på graviditet. Har kun de strimmel testene fra babyplan som måler fra 25 mIU. De er negative. Billigtester.no sendte meg feil tester, jeg bestilte de rosa early testene og fikk de hvite.. Ingen god følelse. Sender dere gode jenter styrkeklemmer [emoji173]️

Jeg er inne i den femte uka etter MAen. Mensen har jeg fortsatt ikke fått.

For snart 2 uker siden kom EL-slimet. Vi hadde sex forrige helg.

I går tror jeg at jeg var 8dpo. På morgenen fikk jeg en svaaak g-test.

Jeg aner ikke om det skyldes resterende hcg etter MAen eller ny baby.

Derfor blir det ny test i morgen for å se om den er sterkere/svakere.

Jeg er inne i den femte uka etter MAen. Mensen har jeg fortsatt ikke fått.

For snart 2 uker siden kom EL-slimet. Vi hadde sex forrige helg.

I går tror jeg at jeg var 8dpo. På morgenen fikk jeg en svaaak g-test.

Jeg aner ikke om det skyldes resterende hcg etter MAen eller ny baby.

Derfor blir det ny test i morgen for å se om den er sterkere/svakere.
Innlegget kom visst feil[emoji23]

Etter over 1 mnd. pause fra forumet og prøving....Tør jeg nesten ikke skrive det her igjen. Flere enn meg som er så tullete at de tenker at denne gangen må jeg gjøre alt annerledes så det ikke går galt igjen? [emoji28] Jeg er faktisk gravid igjen. Testene sier vertfall det, men kjenner jeg ikke tror på det før jeg evt. har en frisk og rask baby å holde. Håper det går bra, men er livredd. Tenker be fastlegen om HCG-prøver for å følge med. Klarer ikke tanken på å gå uvitende, med et dødt foster i magen flere uker igjen... håper det står bra til med dere andre her, og kanskje noen blir med meg til oktober-gruppa? [emoji173]️

Etter over 1 mnd. pause fra forumet og prøving....Tør jeg nesten ikke skrive det her igjen. Flere enn meg som er så tullete at de tenker at denne gangen må jeg gjøre alt annerledes så det ikke går galt igjen? [emoji28] Jeg er faktisk gravid igjen. Testene sier vertfall det, men kjenner jeg ikke tror på det før jeg evt. har en frisk og rask baby å holde. Håper det går bra, men er livredd. Tenker be fastlegen om HCG-prøver for å følge med. Klarer ikke tanken på å gå uvitende, med et dødt foster i magen flere uker igjen... håper det står bra til med dere andre her, og kanskje noen blir med meg til oktober-gruppa? [emoji173]️
Oi! Gratulerer så mye! Håper den sitter denne gangen. [emoji4]

Gratulerer så mye
Husk at hcg-verdier ikke nødvendigvis gir svar på om alt er som det skal. UL er sikrest etter fullgåtte 6 uker

Tusen takk dere [emoji173]️

Det er nok sant. Tok UL sist, alt så bra ut og så hjerteslag. Men da jeg kom tilbake i det som skulle være uke 11, var det ikke liv. Men tenkte kanskje HCG-tester for å berolige meg selv litt nå til å begynne med? Føler at dette blir 3 lange mnd. Har du tatt slike tester?

Det er nok sant. Tok UL sist, alt så bra ut og så hjerteslag. Men da jeg kom tilbake i det som skulle være uke 11, var det ikke liv. Men tenkte kanskje HCG-tester for å berolige meg selv litt nå til å begynne med? Føler at dette blir 3 lange mnd. Har du tatt slike tester?
Jeg hadde gjort som du tenker. Hcg i starten og ul utover for å se liv.

tok to hcg-målinger mellom 4-5 uker og så hadde jeg første UL 6+0. Ble allerede fulgt hos gyn og skulle følges tett siden jeg har hatt så mange aborter.
Etter 6 uker så er UL bedre enn hcg-nivå for å se hvordan det ligger an.
har ny UL idag, 7+2 og så antar jeg at det blir ca to uker til neste gang.

Tok prøve i dag, skal igjen på mandag. Så får vi se [emoji4] synes ikke det har vært en stor stigning på utslaget på graviditetstestene disse dagene... men vet jo at det ikkje nødvendigvis er en god måte å måle på...

Hvordan gikk din UL da Eskimonika? [emoji4]

Tok prøve i dag, skal igjen på mandag. Så får vi se [emoji4] synes ikke det har vært en stor stigning på utslaget på graviditetstestene disse dagene... men vet jo at det ikkje nødvendigvis er en god måte å måle på...

Hvordan gikk din UL da Eskimonika? [emoji4]
krysser fingrene. Synes disse strimmel-testene egentlig blir dårligere og dårligere å måle stigning med jeg...

UL gikk fint 1,07 cm stor spire med bankende hjerte og alt perfekt. Ny kontroll ved 9 uker.

krysser fingrene. Synes disse strimmel-testene egentlig blir dårligere og dårligere å måle stigning med jeg...

UL gikk fint 1,07 cm stor spire med bankende hjerte og alt perfekt. Ny kontroll ved 9 uker.

Ja, håper du har rett, at det bare er vanskelig å se.

Så bra, lettelse når man får den tilbakemeldinga! Krysser fingrene for deg også. Høres jo veldig bra ut så langt [emoji7]

Ja, håper du har rett, at det bare er vanskelig å se.

Så bra, lettelse når man får den tilbakemeldinga! Krysser fingrene for deg også. Høres jo veldig bra ut så langt [emoji7]
Takk, i lige måde.
Ja. Det går bra så langt. Bare resten igjen..

Då godt å se det fremdeles går bra.eskimonika [emoji4] Lykke til og fingrene krysset!

HURRA[emoji322]
Endelig satt det ei lita spire igjen, skal si det har vært lange 5 mnd[emoji28]
Så nå håper vi på oktober/novemberbaby i stedet[emoji5][emoji173]️

Back
Topp