Vi som mistet i september 2017, men prøver igjen..

Da har VÅRT år startet, året da vi skal få igjen det vi mistet og bli kulerunde [emoji173]

Inne i 4 pp etter SA'en i september, el innen få dager...spent på når d skal bli positiv test på oss igjen[emoji19] Spesielt siden d er 3 runde på letrozol i tillegg.
Noen som har blitt gravide av oss her inne? Hvilken pp etter sa'en klaffet d?

Vi har hatt en liten pause i prøvingen , ble litt tøffere enn jeg klarte å innse etter bo’en. Men vi begynner nå på PP2 nå etter pausen etter bo.

Jeg har fått svake tester siden 1 januar som ikke blir sterkere og positiv digital, men tror ikke helt på at det går bra denne gangen..

Jeg har fått svake tester siden 1 januar som ikke blir sterkere og positiv digital, men tror ikke helt på at det går bra denne gangen..
Nei, så utrolig kjedelig [emoji173] [emoji173] [emoji173]

Inne i 4 pp etter SA'en i september, el innen få dager...spent på når d skal bli positiv test på oss igjen[emoji19] Spesielt siden d er 3 runde på letrozol i tillegg.
Noen som har blitt gravide av oss her inne? Hvilken pp etter sa'en klaffet d?

Jeg mistet 28. september, og fikk positiv gtest 23. November igjen. Er 11 uker på vei i morgen. Er ofte innom og leser på denne gruppen, og håper dere kommer etter, en etter en - straks !:)
Sender masse babystøv deres vei:rolleyes:

September er en av få månederder jeg ikke mistet, men er akkurat nå gravid igjen - med ok stigning på tester. 4+0 imorgen og håper inderlig at det holder i mål

Back
Topp