Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tester fra dpo 7 til el. To pr dag, en morgen og en sent på ettermiddag. Begynte med det denne pp, må gjøre alt vi kan for å korte den prøvetiden litt[emoji57]Ja. Har bare målt av og til, ikke hver dag, så for alt jeg vet har toppen vært allerede. Sist jeg testet fikk jeg positiv på morgen. Sist jeg ble gravid testet jeg ikke. Da jeg ble gravid og fikk junior fikk jeg aldri positiv EL-test. Så stoler ikke helt på egne evner til å teste [emoji87] Og stresser derfor heller ikke med det. Har dere testet og fulgt med? [emoji2]
Akkurat det samme her, samme dpo, lik test og samme tankene.Nå venter jeg bare på å begynne å blø, tr i morgen tenker jeg[emoji17] Vondt i korsryggen og mensmurringer. 9 dpo i dag og blendahvit test. Forrige graviditet kom symptomene 8 dpo, 10 dpo fikk jeg positiv cbd. Lei, lei så lei. Vært nedstemt hele dagen i dag. Skulle snart vært halvveis i graviditeten.
Jeg tester fra dpo 7 til el. To pr dag, en morgen og en sent på ettermiddag. Begynte med det denne pp, må gjøre alt vi kan for å korte den prøvetiden litt[emoji57]
Akkurat det samme her, samme dpo, lik test og samme tankene.
Takk[emoji173]Hvordan går det med deg?
Takk[emoji173]
Tung dag mentalt, lei meg. De tegn jeg kjente på og skygge strekene jeg fikk for tre dager siden er borte nå. Temp synker også, venter mens om noen dager.
Hvordan er det med deg?
Takk[emoji173]
Tung dag mentalt, lei meg. De tegn jeg kjente på og skygge strekene jeg fikk for tre dager siden er borte nå. Temp synker også, venter mens om noen dager.
Hvordan er det med deg?
Her kom tanta i dag... dritt.. men regnet med det. Ny runde, nye muligheter. Fant iallefall ut at jeg har 30 dagers syklus ca. El var også når jeg trodde. Såh, på'n igjen.... Håper andre av dere er heldigere!
Her også[emoji17] syklus har økt med 2 dager, kan skyldes Lutinus. Jeg gir meg ikke før den babyen er laget!
Fy søren så dritt, min tr kommer nok innen tirsdag.Her kom tanta i dag... dritt.. men regnet med det. Ny runde, nye muligheter. Fant iallefall ut at jeg har 30 dagers syklus ca. El var også når jeg trodde. Såh, på'n igjen.... Håper andre av dere er heldigere!
Her også[emoji17] syklus har økt med 2 dager, kan skyldes Lutinus. Jeg gir meg ikke før den babyen er laget!
Fy søren så dritt, min tr kommer nok innen tirsdag.Her kom tanta i dag... dritt.. men regnet med det. Ny runde, nye muligheter. Fant iallefall ut at jeg har 30 dagers syklus ca. El var også når jeg trodde. Såh, på'n igjen.... Håper andre av dere er heldigere!
Ikke jeg heller!Her også[emoji17] syklus har økt med 2 dager, kan skyldes Lutinus. Jeg gir meg ikke før den babyen er laget!
Neste runde bare må bli klaff [emoji2]Fy søren så dritt, min tr kommer nok innen tirsdag.
Vi satser på at vår neste på er gullegget på plass for oss[emoji173]