Vi som mistet i september 2017, men prøver igjen..

CD18. Litt sterkere EL-test enn for et par dager siden. Men ikke helt der. Murring i magen og føler det nærmer seg EL.
8eca05fbc2d0efdc67c4016d2399df8c.jpg

Jeg gikk fra sånn test til positiv bare på noen timer forrige uke[emoji28] så det kan skje raskt

Lh måler vel sterkest på kveld? Forsøk igjen og se om den blir sterkere [emoji4]

Rainbowdash, ja vi får satse på at de er synske [emoji6]

Ja. Har bare målt av og til, ikke hver dag, så for alt jeg vet har toppen vært allerede. Sist jeg testet fikk jeg positiv på morgen. Sist jeg ble gravid testet jeg ikke. Da jeg ble gravid og fikk junior fikk jeg aldri positiv EL-test. Så stoler ikke helt på egne evner til å teste [emoji87] Og stresser derfor heller ikke med det. Har dere testet og fulgt med? [emoji2]

Ja. Har bare målt av og til, ikke hver dag, så for alt jeg vet har toppen vært allerede. Sist jeg testet fikk jeg positiv på morgen. Sist jeg ble gravid testet jeg ikke. Da jeg ble gravid og fikk junior fikk jeg aldri positiv EL-test. Så stoler ikke helt på egne evner til å teste [emoji87] Og stresser derfor heller ikke med det. Har dere testet og fulgt med? [emoji2]
Jeg tester fra dpo 7 til el. To pr dag, en morgen og en sent på ettermiddag. Begynte med det denne pp, må gjøre alt vi kan for å korte den prøvetiden litt[emoji57]

Nå venter jeg bare på å begynne å blø, tr i morgen tenker jeg[emoji17] Vondt i korsryggen og mensmurringer. 9 dpo i dag og blendahvit test. Forrige graviditet kom symptomene 8 dpo, 10 dpo fikk jeg positiv cbd. Lei, lei så lei. Vært nedstemt hele dagen i dag. Skulle snart vært halvveis i graviditeten.

Nå venter jeg bare på å begynne å blø, tr i morgen tenker jeg[emoji17] Vondt i korsryggen og mensmurringer. 9 dpo i dag og blendahvit test. Forrige graviditet kom symptomene 8 dpo, 10 dpo fikk jeg positiv cbd. Lei, lei så lei. Vært nedstemt hele dagen i dag. Skulle snart vært halvveis i graviditeten.
Akkurat det samme her, samme dpo, lik test og samme tankene.

[emoji173]️ vanskelig når det ikke blir som man hadde tenkt. Håper at dere er gravide likevel, men forstår at dere tenker som dere gjør jenter [emoji173]️

Jeg tester fra dpo 7 til el. To pr dag, en morgen og en sent på ettermiddag. Begynte med det denne pp, må gjøre alt vi kan for å korte den prøvetiden litt[emoji57]

Høres ut som en bedre testestrategi enn min [emoji85][emoji106] krysser fingrene for dere [emoji2]

Menssmerter andre dagen på rad. Tatt Lutinus for blant annet å få litt lengre lutealfase, ser ut til at den hjelper i hvert fall. Har hatt 26 dagers sykluser i det siste og er på dag 26 i dag. lutealfasen min har vært 9- 10 dg, helt i grenseland, med tanke på lengde. Testene er blenda og jeg vil bare komme i gang med ny pp[emoji17]

Hvordan går det med deg?
Takk[emoji173]
Tung dag mentalt, lei meg. De tegn jeg kjente på og skygge strekene jeg fikk for tre dager siden er borte nå. Temp synker også, venter mens om noen dager.
Hvordan er det med deg?

Takk[emoji173]
Tung dag mentalt, lei meg. De tegn jeg kjente på og skygge strekene jeg fikk for tre dager siden er borte nå. Temp synker også, venter mens om noen dager.
Hvordan er det med deg?

Dette beskriver vel hvordan det går[emoji17]
0bbdb473d0cdf9fd01140d9f01318758.png
0b572ca4e188cf139bf555892acddcbb.jpg
Pleier aldri ha sånne menssmerter i forkant, tror jeg har klussa det til med alle pillene jeg tar... Lutinus, wild yam samt Berberis d3 [emoji849] Hadde sikkert egentlig ikke trengt noen av de for å bli gravid, ble jo så lett gravid i sommer. Håpet for deg er vel ikke helt ute enda? Har du testet hver dag?

Takk[emoji173]
Hvordan er det med deg?

[emoji173]️ sender deg en klem

Her kom tanta i dag... dritt.. men regnet med det. Ny runde, nye muligheter. Fant iallefall ut at jeg har 30 dagers syklus ca. El var også når jeg trodde. Såh, på'n igjen.... Håper andre av dere er heldigere!

Her kom tanta i dag... dritt.. men regnet med det. Ny runde, nye muligheter. Fant iallefall ut at jeg har 30 dagers syklus ca. El var også når jeg trodde. Såh, på'n igjen.... Håper andre av dere er heldigere!

Her også[emoji17] syklus har økt med 2 dager, kan skyldes Lutinus. Jeg gir meg ikke før den babyen er laget!

Her også[emoji17] syklus har økt med 2 dager, kan skyldes Lutinus. Jeg gir meg ikke før den babyen er laget!

Fy søren så dritt, min tr kommer nok innen tirsdag.
Vi satser på at vår neste på er gullegget på plass for oss[emoji173]

Ikke jeg heller!
Neste runde bare må bli klaff [emoji2]

Jeg blør som ut av helvete.. I går så kom det så vanvittige mengder. Må være igjen noe dritt inni der tenker jeg... og så sterke menssmerter at det var rene aborten igjen.. fint å være på jobb i hvite klær da liksom... (er sykepleier). Greide det heldigvis uten røde flekker hehe.. men var såvidt jeg greide å gå inn døra hjemme etterpå. Sprengte maxgrensen med paracet i døgnet med to gram [emoji23] ser ut til at det blir noe ala det samme i dag og, men nå har jeg legevisitten så da blir det ikke så mye pasientkontakt i dag=mer tid til å løpe på do [emoji23]

Back
Topp