Vi som mistet i september 2017, men prøver igjen..

Lykke til, krysser fingrene for deg [emoji173]️
Takk for det og i lige måte! Huff, kjenner jeg blir litt slik i ventemodus... kommer sikkert til å gå bananas med tester igjen [emoji23] jeg var håpløs slik når jeg prøvde på vesla. Åssen går det med dere andre?

Hadde veldig positiv el test i går, regner med el i dag[emoji5] Fått lagt inn aksjer søndag, mandag og i kveld! Er egget befruktningsdyktig, kan jeg ikke skjønne annet enn at jeg skal bli gravid [emoji5] Håper for oss alle sammen[emoji173]️

Er på CD 10. Usikker når EL er. Kanskje jeg skal teste litt framover [emoji4] legger uansett inn aksjer her og der ettersom lysten melder seg [emoji1]

Her er el over for denne runden, etter null el i forrige på var den virkelig tilstede denne.
Vondt i nesten en uke før og helt til i går, nesten som rier [emoji28] bruker ikke å være sånn, godt i dag da alt er normalt igjen.
Kun mulighet til aksjer i går og forgårs, ikke i dag pga jobb kræsj[emoji15]

Rainbowdash, jeg kjenner også som regel veldig godt når el er. Mulig på grunn av pcos men har alltid gjort det. Litt usikker på om egget alltid slipper her, men håper nå det. Da kommer vi til å forvente mens ca samtidig vi Da, om tankene mine stemmer.

Rainbowdash, jeg kjenner også som regel veldig godt når el er. Mulig på grunn av pcos men har alltid gjort det. Litt usikker på om egget alltid slipper her, men håper nå det. Da kommer vi til å forvente mens ca samtidig vi Da, om tankene mine stemmer.
Håper vi heller venter positive tester og ikke mens sammen[emoji28] [emoji4] [emoji106] [emoji173]

Endelig! 9 uker siden vi måtte ta abort, nå har tanta kommet. Første gang jeg har blitt glad for mensen :p

Endelig! 9 uker siden vi måtte ta abort, nå har tanta kommet. Første gang jeg har blitt glad for mensen :p
Den lot da virkelig vente på seg. [emoji173]

Håper vi heller venter positive tester og ikke mens sammen[emoji28] [emoji4] [emoji106] [emoji173]
Jo så absolutt! Regnet etter og hvis egget slapp når jeg tror det gjorde så er jeg 3 dpo nå. Er det rundt 12 dpo man evt kan teste?? Husker ikke jeg..
Yey! Godt å være ferdig med "venteland" kan jeg tenke. Nå er det bare å sette igang igjen så fort tanta er borte!

Da får en bare vente å se.. egget er vel fremdeles oppi egglederen ett sted.

Da får en bare vente å se.. egget er vel fremdeles oppi egglederen ett sted.
Spennende[emoji4]
Jeg tror dette egget kommer til å hostes ut[emoji13]

Spennende[emoji4]
Jeg tror dette egget kommer til å hostes ut[emoji13]
Isj da.. skikkelig kjedelig å være syk... får ikke hoste så hardt at det fyker rett igjennom før det rekker å feste seg da. [emoji6]

Startet med litt murring i dag.. regner med mensen kommer i løpet av noen dager da... hvordan er ståa med dere andre?

Startet med litt murring i dag.. regner med mensen kommer i løpet av noen dager da... hvordan er ståa med dere andre?

Hvor mange dpo er du? Jeg er 7 dpo, tviler på at jeg er gravid. Kjenner ingen stikninger i livmor. Ingenting egentlig Skikkelig lei [emoji17]

8dpo her, uggen form i går og stikker i livmora når jeg hoster.
Jeg tviler på en evnt graviditet, mens min kjære er overbevist om det motsatte. Godt noen har håpet, fikk bare skyggestrek i går og det var ikke annet enn skygge.
Jeg vil bare bli gravid igjen så alt blir som det skulle være, samtidig vet jeg at å være gravid vil gjøre med redd for å mislykkes igjen.

Hvor mange dpo er du? Jeg er 7 dpo, tviler på at jeg er gravid. Kjenner ingen stikninger i livmor. Ingenting egentlig Skikkelig lei [emoji17]
8 eller 9 dpo tror jeg. Litt usikker. Bare litt murring i dag og. Kan like gjerne være mensen som er på vei. Blir litt lei ja.. skulle ønske ting gikk litt fortere [emoji4]
8dpo her, uggen form i går og stikker i livmora når jeg hoster.
Jeg tviler på en evnt graviditet, mens min kjære er overbevist om det motsatte. Godt noen har håpet, fikk bare skyggestrek i går og det var ikke annet enn skygge.
Jeg vil bare bli gravid igjen så alt blir som det skulle være, samtidig vet jeg at å være gravid vil gjøre med redd for å mislykkes igjen.
Håper jo stikningene betyr noe. Men jeg tror en beskytter seg selv litt når en går rundt og tenker at det ikke har skjedd noe denne måneden og. Skuffelsen blir ikke like stor liksom . Godt gubben er positiv da [emoji4] her og sier gubben, du er sikkert gravid du, til alt som skjer med meg hehe....

8 eller 9 dpo tror jeg. Litt usikker. Bare litt murring i dag og. Kan like gjerne være mensen som er på vei. Blir litt lei ja.. skulle ønske ting gikk litt fortere [emoji4]

Håper jo stikningene betyr noe. Men jeg tror en beskytter seg selv litt når en går rundt og tenker at det ikke har skjedd noe denne måneden og. Skuffelsen blir ikke like stor liksom . Godt gubben er positiv da [emoji4] her og sier gubben, du er sikkert gravid du, til alt som skjer med meg hehe....
Vi får satse på at mennene har rett og våre bekymringer kan gruses[emoji173] [emoji4]

Back
Topp