Sant, kjenner følelsen.[emoji173]Håper jeg enten får el snart eller mensen slik at kroppen kommer igang.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sant, kjenner følelsen.[emoji173]Håper jeg enten får el snart eller mensen slik at kroppen kommer igang.
Spennende dette da, håper det går veien[emoji173] [emoji4]Etter SA har jeg ikke vært innom, men så måtte jeg innom en tur nå. Er i dag på dag 30 etter blødningen startet, fikk positiv el-test 10.oktober, husker ikke om den var positiv 11. Oktober i tillegg, Men har ikke sjekka etter det. Rosa utflod på mandag, ingenting i går og litt lyse rosa innimellom i dag. Murringene er på plass, så venter egentlig bare på TR for kan ikke forstå den rosa utfloden på noe annet vis egentlig
[emoji173] håper tr er på plass snart så du kan bli ferdig med den første mnd[emoji173] [emoji256]34 dager etter MA, ingen tegn til TR. Men følte jeg hadde EL for litt over ei uke siden, så det kommer vel. Har prøvd å unngå å bli gravid før etter første TR, så venter bare på å få det overstått.
Det er så utrolig kjedelig å vente... Ser ut til at første mens straks er over her. Godt å kunne sette igang med kosing igjen [emoji6] håper den kommer snart hos deg og!34 dager etter MA, ingen tegn til TR. Men følte jeg hadde EL for litt over ei uke siden, så det kommer vel. Har prøvd å unngå å bli gravid før etter første TR, så venter bare på å få det overstått.
[emoji173] håper tr er på plass snart så du kan bli ferdig med den første mnd[emoji173] [emoji256]
Det er så utrolig kjedelig å vente... Ser ut til at første mens straks er over her. Godt å kunne sette igang med kosing igjen [emoji6] håper den kommer snart hos deg og!
[emoji173] Cd1 i dag og jeg er igang med 2.mens nå etter MA, mistenker at jeg ikke hadde el denne runden.Håper også det [emoji4] Hva er status hos deg?
[emoji173] Cd1 i dag og jeg er igang med 2.mens nå etter MA, mistenker at jeg ikke hadde el denne runden.
Så helt greit å starte på ny pp. [emoji4]
Takk[emoji173]Skjønner [emoji18] vel... her venter jeg fremdeles...dag 36... tiden går sakte! Håper det klaffer igjen for dere denne pp. [emoji4][emoji173]️
Ligger nesten likt vi da cd4 her i dag og el tester kommer i posten i løpet av uken.[emoji28]CD1 endelig! 38 dager etter den medisinske aborten.
Ligger nesten likt vi da cd4 her i dag og el tester kommer i posten i løpet av uken.[emoji28]
Når bruker du å ha el?
Endelig i gang med ny syklus (den med SA endte på 41 dager), cd5 i ny syklus og dag 3 med letrozol...spent på hva denne syklusen bringer[emoji16][emoji1319]
Tja alt fra cd8 til cd 12, veldig tidlig. Begynner å lure på om de korte syklusene tuller til ting.Har litt ustabil syklus, men syklusene før jeg ble gravid sist var EL CD 18-23. Du da? [emoji4]
Tja alt fra cd8 til cd 12, veldig tidlig. Begynner å lure på om de korte syklusene tuller til ting.