Æsj den drøyer skikkelig. Håper det ordner seg raskt[emoji173] [emoji4]Venter fortsatt på mensen her, snart 6 uker siden aborten.. Blæ!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æsj den drøyer skikkelig. Håper det ordner seg raskt[emoji173] [emoji4]Venter fortsatt på mensen her, snart 6 uker siden aborten.. Blæ!
Tror de egentlig mener det er for høyt hcg-nivå til at man skal kunne få EL, men jeg opplevde jo akkurat det. Hadde EL (påvist med EL-tester, UL og blodprøver) og hadde positive tester hele veien og så plutselig hcg på 127 maks en uke etter EL....Fikk svar på de ulike blodprøvene som ble tatt og alt var ok. Greit å vite, men noe usikker på hva "alt er. Hcg på dag 14 etter MA og Cytotec var på 66. Det var da jeg fikk el ca.
Ja ikke alt er som man blir fortalt, hadde tydelig el da. Heller usikker denne mnd om el har vært, lov å håpe[emoji4]Tror de egentlig mener det er for høyt hcg-nivå til at man skal kunne få EL, men jeg opplevde jo akkurat det. Hadde EL (påvist med EL-tester, UL og blodprøver) og hadde positive tester hele veien og så plutselig hcg på 127 maks en uke etter EL....
Lov å håpe ja.Ja ikke alt er som man blir fortalt, hadde tydelig el da. Heller usikker denne mnd om el har vært, lov å håpe[emoji4]
Noen som har opplev å få mensen raskt etter medisinsk abort ? Jeg slutta forsåvidt å blø forrige lørdag så begynte jeg å spotte i helga og i går kom mensen for fult .
Hatt en fin dag, men følt meg litt tom innvendig. Fremdeles sårt noen ganger.
Hatt en fin dag, men følt meg litt tom innvendig. Fremdeles sårt noen ganger.
Håper det ordner seg den ene eller andre veien.[emoji173]Herligheeet så seint tiden går, 39 dager siden SA var et faktum...har tatt 8 g.tester i tiden som har gått (i begynnelsen for å sjekke at hcg ble borte), men så fikk jeg en skikkelig følelse på å være gravid igjen. Selvsagt var ikke d tilfellet, men d gjorde at testene fløy ut[emoji12]
Småblødning i går og i dag, så håpet virkelig tr skulle være på tur slik at jeg endelig kunne begynne på letrozol...men til og med den dumme tanta gidder ikke komme på besøk enda døra står åpen på vidt gap[emoji38]
Så bra den er på plass, mensen etter MÅ var rar og liten her også.Endelig fått igjen første mens etter ma her og.. jøss så kjedelig det var å vente på den... Men da er vi i rute igjen sånn ca. Bortsett fra at den nå kom den 20. Istedetfor rundt 8. I måneden som den pleier. Lurer på om det kommer til å justere seg eller ikke. Liten mens faktisk. Så håper alt er som det skal. Jeg pleier å blø veldig mye når jeg har den. Men mulig jeg fikk blødd skikkelig ut ved ma slik at slimhinnen er liten.
Teststreken er vel svakere enn kontrollstreken så ikke positiv, men tydelig noe på gang snart.Tok denne eggløsningstesten nå. Er den positiv? Kanskje jeg har eggløsning snart 7 uker siden aborten.
Vis vedlegget 234936
Teststreken er vel svakere enn kontrollstreken så ikke positiv, men tydelig noe på gang snart.
Fikk sånne jeg også, ca 7 uker etter min SA. Ser ut som om el er rett rundt hjørnetTeststreken er vel svakere enn kontrollstreken så ikke positiv, men tydelig noe på gang snart.
Den kommer vel snart ser det ut til, jeg ute av kroppen helt? For det kan vel klusse til eltest?Tok denne eggløsningstesten nå. Er den positiv? Kanskje jeg har eggløsning snart 7 uker siden aborten.
Vis vedlegget 234936