Vi som mistet i september 2017, men prøver igjen..

Jeg har også venter på mens etter SA, men fikk positiv eggløsningstest på torsdag, negativ i går, så nå kjører vi på [emoji1] Så det blir spennende dager fremover.
Har i dag blitt så veldig øm i puppene...

Jeg går å venter på å få svar på hva i all verden som skjer. Hatt knallpositive graviditetstester, og hadde en merkelig «blødning» rundt når jeg forventet mens. Har en del vondt i magen og brunlig utflod nå og da... nervøs og spent. Får svar til mandagen håper jeg.

Jeg går å venter på å få svar på hva i all verden som skjer. Hatt knallpositive graviditetstester, og hadde en merkelig «blødning» rundt når jeg forventet mens. Har en del vondt i magen og brunlig utflod nå og da... nervøs og spent. Får svar til mandagen håper jeg.
Spenning i det her altså, håper det er gullegget som spirer.[emoji173]

Hvordan går det med alle? Jeg venter på første mens etter ma'en.. ikke ofte man venter på å begynne å blø igjen... bare så kjedelig å ikke komme noen vei liksom. Noen som har hatt hellet med seg ennå?
Har hellet med å fått igjen mens, må nok vente en stund til før det klaffer og vi blir gravid.[emoji6]
Kjenner jeg har dårlige stunder ennda, der skuffelsen og sorgen skyller over meg. Men det går bedre og bedre, tungt å nå ett år med prøving uten å lykkes.

Var en kort stund i mai gruppa, men det endte i SA...nå føler jeg at jeg er gravid igjen, men vet ikke om jeg har hatt el enda engang[emoji23][emoji85] g.testene er heldigvis negative igjen, så får vi se når/om tr dukker opp igjen. Håper hun kommer snart (hvis jeg ikke er gravid uansett), så jeg får begynt på letrozol[emoji5]

Jeg venter på å slutte å blø. Jeg tok en graviditetstest i stad og den var helt lik som kontrollstreken , burde ikke den begynne å synke litt eller? Eller kan det hende at jeg evt må vente på at jeg er ferdig med å blø også teste ? Frustrerende [emoji37]

Jeg venter på å slutte å blø. Jeg tok en graviditetstest i stad og den var helt lik som kontrollstreken , burde ikke den begynne å synke litt eller? Eller kan det hende at jeg evt må vente på at jeg er ferdig med å blø også teste ? Frustrerende [emoji37]
5 dager etter var mine streker like. Hvor mange dager siden for deg?

Var en kort stund i mai gruppa, men det endte i SA...nå føler jeg at jeg er gravid igjen, men vet ikke om jeg har hatt el enda engang[emoji23][emoji85] g.testene er heldigvis negative igjen, så får vi se når/om tr dukker opp igjen. Håper hun kommer snart (hvis jeg ikke er gravid uansett), så jeg får begynt på letrozol[emoji5]
Spennende[emoji1] Jeg hadde en forsinket el etter ma, men bare noen dager ca 4.(husker ikke helt i farten)

Spennende[emoji1] Jeg hadde en forsinket el etter ma, men bare noen dager ca 4.(husker ikke helt i farten)

Har litt ustabile sykluser i utg.punktet pga pcos, så er vanskelig å si om den evt er forsinket eller ikke her[emoji38] Men hadde absolutt ikke gjort noe om den satt på første forsøket etter sa[emoji28]
Hvor langt var du på vei når du hadde ma? Og når er ikm for deg denne gangen?

Neimen, æsj...havnet du også her i stedet for å holde deg inne på mai?[emoji22]

Det glemte jeg å skrive . Hadde medisinsk abort forrige lørdag.
Jeg hadde også en medisinsk abort 6. Sept. Så jeg bladde bakover i tråden etter testene mine[emoji6]

Hei hvordan går det med dere andre? Status rapport? Form? Mentaliteten? Hvor er du i syklusen nå?

Ja . Jeg husker deg ! Jeg leste jo dagboka de . Prøvde ikke du også på nr 3? Trist for oss begge . Håper virkelig at Spira sitter fort igjen !

Vi prøver på nr.2. Det var skikkelig kjipe saker ja[emoji853] Nå får vi håpe vi kommer oss inn i juni/juli[emoji6]

Venter på mensen jeg også! Håper hu kommer snart :-)
Vente vente [emoji23]...
Jeg har også venter på mens etter SA, men fikk positiv eggløsningstest på torsdag, negativ i går, så nå kjører vi på [emoji1] Så det blir spennende dager fremover.
Har i dag blitt så veldig øm i puppene...
Man venter og venter... på det ene.eller det andre .. kjør på og håpe den sitter!

Har hellet med å fått igjen mens, må nok vente en stund til før det klaffer og vi blir gravid.[emoji6]
Kjenner jeg har dårlige stunder ennda, der skuffelsen og sorgen skyller over meg. Men det går bedre og bedre, tungt å nå ett år med prøving uten å lykkes.

Tar nok litt tid før testene ble svakere. Men min var tilbake til nesten blank på ca tre uker. Nå er det nok ikke utslag mer.
Hei hvordan går det med dere andre? Status rapport? Form? Mentaliteten? Hvor er du i syklusen nå?
Lurer på om jeg ikke har el-slim?? Men er bittelitt blodtilblandet? Ikke mye. Blir bare forvirret gitt. Har så lyst til å drite i det gyn sa om å vente nå [emoji23]
Fikk se en liten prikk hos gyn i dag :D håper denne sitter!! Tilbake på sjekk om 2 uker. Blir fulgt sååå bra opp på sykehuset altså! Super fornøyd :)
Weeee! Herlig! Krysse fingrene for at denne sitter helt til.den skal ut!

Fikk se en liten prikk hos gyn i dag :D håper denne sitter!! Tilbake på sjekk om 2 uker. Blir fulgt sååå bra opp på sykehuset altså! Super fornøyd :)
Juhu fantastisk[emoji7] [emoji173] [emoji173]
Gratulerer så mye, vel undt[emoji173]
Bra de passer godt på deg[emoji106] [emoji1]

Lurer på om jeg ikke har el-slim?? Men er bittelitt blodtilblandet? Ikke mye. Blir bare forvirret gitt. Har så lyst til å drite i det gyn sa om å vente nå [emoji23]
Jeg har ikke el-slim, bare endel våtere utflod[emoji85] [emoji87]
Jeg dreit i det gynlegen sa, ikke at det ble full klaff allikevel.[emoji57]
Fikk ok med fastlegen om å kjøre på.

Last edited:
Vi prøver på nr.2. Det var skikkelig kjipe saker ja[emoji853] Nå får vi håpe vi kommer oss inn i juni/juli[emoji6]

Stemmer det var nr to. Vi får satse på det. Løpet er nok kjørt for juni her tipper jeg , siden jeg hadde ufrivillig medisinsk abort forrige lørdag . Holder en knapp på juli :) lykke til !

Back
Topp