Ville ha kontaktet lege om testene blir sterkere.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ville ha kontaktet lege om testene blir sterkere.
Da har jeg fått svar fra lege Hcg prøve mandag og torsdag. Og jeg som er bortreist på mandagaaaaaner ikke hvordan jeg skal få til det men da får jeg hvertfall svar!
Hva tenker dere? Test (øverst til nederst) fra onsdag, torsdag og i dag. Har fortsatt unormal blødning. Vis vedlegget 233398Vis vedlegget 233399Vis vedlegget 233400
Hva tenker dere? Test (øverst til nederst) fra onsdag, torsdag og i dag. Har fortsatt unormal blødning. Vis vedlegget 233398Vis vedlegget 233399Vis vedlegget 233400
Enig med at den ser sterkere og sterkere ut. Ta en lege tur neste uke?Hva tenker dere? Test (øverst til nederst) fra onsdag, torsdag og i dag. Har fortsatt unormal blødning. Vis vedlegget 233398Vis vedlegget 233399Vis vedlegget 233400
Ja skal måle hcg mandag og torsdag. Veldig spennende! Men er ikke super optimistisk siden jeg blør enda. Livredd for exu, men fått beskjed om å ringe lege/legevakt om jeg får magesmerter.Enig med at den ser sterkere og sterkere ut. Ta en lege tur neste uke?
Lykke til. Ser ihvertfall ut som testene blir sterkere så blir bra å få målingene.Ja skal måle hcg mandag og torsdag. Veldig spennende! Men er ikke super optimistisk siden jeg blør enda. Livredd for exu, men fått beskjed om å ringe lege/legevakt om jeg får magesmerter.
Håper det går bra[emoji173] [emoji4]Ja skal måle hcg mandag og torsdag. Veldig spennende! Men er ikke super optimistisk siden jeg blør enda. Livredd for exu, men fått beskjed om å ringe lege/legevakt om jeg får magesmerter.
Melder meg inn her, kjemisk denne mnd... dette er 3 gang jeg mister i år! Jeg får vel ikke noe utredning enda heller siden den siste kjemiske teller vel ikke...
Melder meg inn her, kjemisk denne mnd... dette er 3 gang jeg mister i år! Jeg får vel ikke noe utredning enda heller siden den siste kjemiske teller vel ikke...
Jeg har vært målt hcg allerede heldigvis! Kanskje jeg får utredning allikevel da.. håper indelig det[emoji173] jeg fikk min kjemiske til å telle ved å dra rett til lege og måle hcg. Så på den måten fikk jeg min med i tellingen.
Veldig trist, først en opptur med positiv test og så nedtur[emoji174]
Håper du slipper flere nedturer nå[emoji173]
Æsj.... skikkelig dritt at det skal gå slik for så mange [emoji45] håper den sitter kjapt igjen!Slenger meg på her jeg...
Begynte å blø når jeg var 8+0, lørdag 16/9, blødde i en uke før alt var ute. Har nå stoppet og blø (i går), så da er det bare å vente på at syklusen er i gjenge igjen og starte på nytt[emoji4] Nå var ikke vi aktive prøvere da, trodde jeg måtte ga hormoner for å bli gravid, men denne gangen gikk det av seg selv. Så vi krysser fingrene for at det fortsetter [emoji4]
Nei, forholdet er førstepri!Helt enig med deg her, prøvingen skal ikke ødelegge forholdet.
[emoji173]
[emoji106] godt man kan se litt humoristisk på Det!Enig. Vi har heldigvis et veldig «avslappet» forhold til sex. Det behøver ikke være lidenskapelig og eksotisk hver gang liksom [emoji14] mannen lo godt når jeg kom viftende med en positiv EL test og ba han pelle seg inn i senga så jeg kunne misbruke han litt. Hehe
Det kan jo gå bra! Krysser fingrene for Det!Ja skal måle hcg mandag og torsdag. Veldig spennende! Men er ikke super optimistisk siden jeg blør enda. Livredd for exu, men fått beskjed om å ringe lege/legevakt om jeg får magesmerter.
Huff... enda fler [emoji45] håper neste sitter og ikke er kjemisk!Melder meg inn her, kjemisk denne mnd... dette er 3 gang jeg mister i år! Jeg får vel ikke noe utredning enda heller siden den siste kjemiske teller vel ikke...
Lykke til med utdrivningen. Får tro du er fort i gjenge igjen og en ny spire sitter!Melder meg inn her . Fikk vite på tirsdag at jeg hadde en BO. Så begynte på cytotec i dag .
Hvordan går det med alle? Jeg venter på første mens etter ma'en.. ikke ofte man venter på å begynne å blø igjen... bare så kjedelig å ikke komme noen vei liksom. Noen som har hatt hellet med seg ennå?