Vi som mistet i september 2017, men prøver igjen..

Her er jeg nå lykkelig over kun skyggestrek på GT[emoji106] [emoji28] Rar ting å bli glad for, men da begynner kroppen å bli klar igjen tenker jeg[emoji1]
20170924_164255.jpg

Så kjedelig at ikke alt er ute og "oppryddet" med en gang.
Har ikke hatt noe rester etter jeg fikk ut alt på sykehuset.
Er noe dritt merker jeg.. men har nesten ikke blødd etter disse to så kanskje det er over nå.. 17 sammenhengende dager.... Det er nok. Sist når jeg hadde utskrapning var det veldig greit. Gikk fort over. Men dette er sikkert mer skånsomt? Ikke vet jeg. Godt vi snart har blenda tester og kan starte på nytt igjen [emoji4]

20170925_181820.jpg
20170925_182406.jpg

Den øverste tatt for to dager siden, nederst i dag. Det virker som om siste rest av hcg sliter med å gå ut av kroppen. [emoji34]

Da kom heksa her... CD 26.. dessverre ble dette som et nytt slag i magen da jeg har vært SÅ innstilt på å bli gravid rett etter SA.. veit ikke om jeg orker å prøve mer nå fremover. Jeg er blitt skikkelig sliten av alt sammen.. :(

Da kom heksa her... CD 26.. dessverre ble dette som et nytt slag i magen da jeg har vært SÅ innstilt på å bli gravid rett etter SA.. veit ikke om jeg orker å prøve mer nå fremover. Jeg er blitt skikkelig sliten av alt sammen.. :(
[emoji173] forstår så godt, kjenner jeg bli lei meg på dine vegne. Ta en prøve pause og se derfra hva dere tenker[emoji9]

Så hører jeg til her da. Etter en helt uventet MA som tilfeldigvis ble oppdaget på TUL denne uken... jeg skulle vært 12 uker på vei[emoji174] gode tanker til dere andre som opplever lignende situasjon [emoji173]️ ser flere av dere skriver at dere går rett i prøvinga. Jeg ble anbefalt å vente 2, men minimum 1 mens for at miljøet i livmor skal bli godt nok igjen til å ta vare på et foster. Har dere blitt rådet til noe slikt?
Så leit å høre at dere mistet.
Vi ventet når vi fikk beskjed om det, men ellers har vi kjørt rett på. Det er som regel en grunn til at man får beskjed om å vente så ville forholdt meg til det legen sier som kjenner situasjonen din ordentlig. lykke til

Skjønner det godt.
Min erfaring er at håpet kommer igjen til EL og det blir litt lettere da.

Er sårt å ta prøvepause og.. jeg vil jo dette så inderlig!!
[emoji173] vanskelig d der, pause frem til el? [emoji6]
Men forstår sårheten og ønsket. Vi tok en prøve pause i sommer og ble gravide. Så jeg vet ikke hva som er riktig for oss.

Positiv test forrige uke, spotting nå. Og blendahvit test, så da må man vell bare prøve igjen.

[emoji173] vanskelig d der, pause frem til el? [emoji6]
Men forstår sårheten og ønsket. Vi tok en prøve pause i sommer og ble gravide. Så jeg vet ikke hva som er riktig for oss.
Nå skjønner jeg ingenting...... i går kom det rosa slim (Sorry detaljer) så da antok jeg at TR var på tur. Men så stoppet det, og i natt kom det ingenting. Tok en ny test i dag tidlig, og synes den mest sensitive (øverst) er blitt sterkere??? Nå spotter jeg bare bittelitt brunt. Forvirret nå ja! Og livredd for kjemisk. :(
IMG_3558.JPG
IMG_3560.jpg

Nå skjønner jeg ingenting...... i går kom det rosa slim (Sorry detaljer) så da antok jeg at TR var på tur. Men så stoppet det, og i natt kom det ingenting. Tok en ny test i dag tidlig, og synes den mest sensitive (øverst) er blitt sterkere??? Nå spotter jeg bare bittelitt brunt. Forvirret nå ja! Og livredd for kjemisk. :( Vis vedlegget 233177Vis vedlegget 233178
Er vel vanlig å spotte rundt mens? Vent to dager og se om streken blir bedre?
Ser lovende ut på testene må jeg si[emoji106] [emoji1]

Nå skjønner jeg ingenting...... i går kom det rosa slim (Sorry detaljer) så da antok jeg at TR var på tur. Men så stoppet det, og i natt kom det ingenting. Tok en ny test i dag tidlig, og synes den mest sensitive (øverst) er blitt sterkere??? Nå spotter jeg bare bittelitt brunt. Forvirret nå ja! Og livredd for kjemisk. :( Vis vedlegget 233177Vis vedlegget 233178
Ser jo streken.
Prøv å se an en dag eller to før ny test. Håper det beste.

Back
Topp