Vi som mistet i september 2017, men prøver igjen..

Aldri for sent å prøve [emoji4] man vet jo aldri. Så overtal gubben og få lagt inn litt til [emoji16]

Han er småsyk, så ikke så lett[emoji849] Tviler på at det blir noe juni baby på oss..
 
Er dpo 2 i dag og skikkelig menssmerter?!?
Håper det er festesmerter da [emoji4]
Han er småsyk, så ikke så lett[emoji849] Tviler på at det blir noe juni baby på oss..
Ah.. orker han ikke om du gjør jobben eller? Her skal gubben være nærmest dauklein før han ikke orker sengevals [emoji23]
Her føles alt som før graviditeten nå, utenom at jeg vet at det er hcg i kroppen. Puls er nå nede i normal før el modus på 65. Reiser bort i morgen, så håper kvelden her er nok[emoji4]
Tenkte å teste etter hcg igjen på fredag jeg. Da er det en uke siden sist. Se om det er blitt mindre. Blør ennå såvidt. Skikkelig irriterende.. blødd i 11 dager nå. Får tro vi er helt tilbake til normalen innen rimelig kort tid!
 
Jeg lurer på om el var i går eler er i dag, men her er ikke ting stabilt så veldig usikkert. Null kos i går, så da blir det full prøving fra neste mnd.
Jeg blør ikke, sluttet å blø etter ca 1 uke. Men får litt farget utfold ennda, stresser ikke denne mnd. Har som mål å ikke stresse rundt prøvingen, jeg kan være spendt men ikke stresset.
 

Sniker litt her ...
Hirka, jeg hadde EL torsdag. Fikk lagt inn aksjer fredag. Natt til mandag spottet jeg bittelitt lys rosa(??!!) :woot: Tenker og at det MÅ da være altfor tidlig med feste, men who knows? I dag, 4/5 så dpo har jeg svake murringer i magen. Minner om menssmerter, men ikke så sterke o_O
 
Sniker litt her ...
Hirka, jeg hadde EL torsdag. Fikk lagt inn aksjer fredag. Natt til mandag spottet jeg bittelitt lys rosa(??!!) :woot: Tenker og at det MÅ da være altfor tidlig med feste, men who knows? I dag, 4/5 så dpo har jeg svake murringer i magen. Minner om menssmerter, men ikke så sterke o_O
Aldri godt å vite med den kroppen [emoji6]

Hvordan gikk det på legetime i dag forresten rainbowdash??
 
Aldri godt å vite med den kroppen [emoji6]

Hvordan gikk det på legetime i dag forresten rainbowdash??
Gikk kjempe bra, tatt masse blodprøver og avventer henvisning til St.Olavs til utgangen av desember. Vi vil gjerne forsøke å lykkes selv innen da[emoji1] Jeg har en fantastisk lege som er god støtte
 
Er spent på prøvesvarene. Men jeg skulle kjøre på med vitaminer og omega 3, kroppen min sliter med vitaminlagrene så jeg må alltid ta forebyggende vitaminpåfyll og spesielt D-vitamin nå som sommern er over.
Jeg starter snart i ny jobb noe som er litt av årsaken til avventingen med henvisning til over nytt år, jeg vil finne roen på ny jobben først. Jeg skal prøve å ikke stresse, men kroppen min er kronisk stresset fra før og det kan ødelegge. Mulig jeg må starte med yoga eller no.
 
Er spent på prøvesvarene. Men jeg skulle kjøre på med vitaminer og omega 3, kroppen min sliter med vitaminlagrene så jeg må alltid ta forebyggende vitaminpåfyll og spesielt D-vitamin nå som sommern er over.
Jeg starter snart i ny jobb noe som er litt av årsaken til avventingen med henvisning til over nytt år, jeg vil finne roen på ny jobben først. Jeg skal prøve å ikke stresse, men kroppen min er kronisk stresset fra før og det kan ødelegge. Mulig jeg må starte med yoga eller no.
Krysser fingrene for at svarene er bra! Sliter mye med dette vitamin greiene selv, så tar endel ekstra her å [emoji38]
 
Gikk kjempe bra, tatt masse blodprøver og avventer henvisning til St.Olavs til utgangen av desember. Vi vil gjerne forsøke å lykkes selv innen da[emoji1] Jeg har en fantastisk lege som er god støtte
Forhåpentligvis lykkes du selv, men er godt å ha en flink lege i ryggen som kjenner deg godt [emoji4] håper prøvene gir svar på ting og stapp innpå med vitaminer i gråværet hehe. Og lykke til i ny jobb [emoji4]
Her har jeg fri i dag og bruker dagen til å kombinere sløving på sofaen og rydding og vasking til helga.
 
Er spent på prøvesvarene. Men jeg skulle kjøre på med vitaminer og omega 3, kroppen min sliter med vitaminlagrene så jeg må alltid ta forebyggende vitaminpåfyll og spesielt D-vitamin nå som sommern er over.
Jeg starter snart i ny jobb noe som er litt av årsaken til avventingen med henvisning til over nytt år, jeg vil finne roen på ny jobben først. Jeg skal prøve å ikke stresse, men kroppen min er kronisk stresset fra før og det kan ødelegge. Mulig jeg må starte med yoga eller no.

Høres ut som en god plan! Kjenner meg så igjen i det du skriver om å være kronisk stresset.. Har vurdert yoga og meditasjon, men så var det den tiden da [emoji849] Håper blodprøve resultatene er bra[emoji1303]
 
Etter jobb i dag skal jeg ta en by graviditetstest. For å se om nivåene har sunket noe mer. Det som er fryktelig irriterende er at jeg blør ennå til og fra gjennom hele dagen ... blødd i 14 dager nå... føler at jeg ikke kommer helt videre før jeg kan kaste bindene og komme skikkelig gang igjen. [emoji6]
 
Etter jobb i dag skal jeg ta en by graviditetstest. For å se om nivåene har sunket noe mer. Det som er fryktelig irriterende er at jeg blør ennå til og fra gjennom hele dagen ... blødd i 14 dager nå... føler at jeg ikke kommer helt videre før jeg kan kaste bindene og komme skikkelig gang igjen. [emoji6]

Det er snart 3 uker siden aborten her hos meg og jeg blødde vel i ca 2 uker og denne siste uken har det vært veldig lite spotting :) håper blødningen gir seg hos deg snart :)
 
Krysser fingrene for at svarene er bra! Sliter mye med dette vitamin greiene selv, så tar endel ekstra her å [emoji38]
Greit at i allefall vitaminforholdet er oppdatert til en graviditet. [emoji4]
 
Back
Topp