Vi som mistet i september 2017, men prøver igjen..

I mitt hode er den positiv, men synes el tester er vanskelige[emoji85]

Tenker kanskje test streken blir sterkere i kveld. Pleier å bli sterkere på ettermiddag/kveld el dagen. Tenker vi dropper sex i dag, men tar en liten vals i morgen [emoji5] Hvordan går det med deg?

Tenker kanskje test streken blir sterkere i kveld. Pleier å bli sterkere på ettermiddag/kveld el dagen. Tenker vi dropper sex i dag, men tar en liten vals i morgen [emoji5] Hvordan går det med deg?
Det går nå bedre, jeg føler meg "normal" (så normal jeg kan bli [emoji23]). Hcg synker, sexlivet er oppe igjen[emoji28]

Last edited:
589bb86276fa99adc260f76953c7fa83.jpg

Da har jeg vel eggløsning i løpet av morgen dagen tenker jeg! La inn aksjer i går, burde fått til en gang til.

Da har jeg vel eggløsning i løpet av morgen dagen tenker jeg! La inn aksjer i går, burde fått til en gang til.
Oy oy, spennende[emoji7]

Godt å høre. Det er sårt og vondt å oppleve abort. Håper virkelig vi blir gravide fort[emoji173]️
Håper det jeg også, men regner med det vil ta litt tid for min del. Skal til lege onsdag og diskutere planen videre for vår del.

Testet tidlig så oppdaget en kjemisk:( pp1
Mistet også i uke 9 tilbake i januar 2016.

Ny pp med el 01.oktober og ikm 15. oktober.

ironisk - en av tre prøvemåneder jeg IKKE har blitt gravid (eller mistet) og så henger jeg her inne likevel...

ironisk - en av tre prøvemåneder jeg IKKE har blitt gravid (eller mistet) og så henger jeg her inne likevel...
Liker selskapet ditt jeg så[emoji6] [emoji1]

Vil så gjerne begynne neste prøvekapittel, jeg begynner å kjenne at alderen min jobber mot meg. Ønsker ikke å bli bestemor før vi får siste[emoji21]

Vil så gjerne begynne neste prøvekapittel, jeg begynner å kjenne at alderen min jobber mot meg. Ønsker ikke å bli bestemor før vi får siste[emoji21]

Jeg er veldig klar for å begynne prøvingen igjen!! Har lyst til å bli gravid NÅ :p vi har ubeskyttet sex nå, men tror ikke jeg blir gravid denne perioden. Aner ikke hvor lang denne syklusen kommer til å bli :-)

Liker selskapet ditt jeg så[emoji6] [emoji1]
koselig det da. Føles litt som jeg henger i alle andre "mistet"-månedsklubber så da blir jeg bare av vane med i resten og..

Negativ el test i dag. Har kjent tydelig eggløsning i dag og kjenner det i skrivende stund.Ble kun sex på lørdag, i går rakk vi ikke. I dag orker han ikke.. Det kan fortsatt bli spire av det,ble det i juli av sex en gang! Men kjenner meg litt nedstemt. Er det for seint i morgen?!

Last edited:
Negativ el test i dag. Har kjent tydelig eggløsning i dag og kjenner det i skrivende stund.Ble kun sex på lørdag, i går rakk vi ikke. I dag orker han ikke.. Det kan fortsatt bli spire av det,ble det i juli av sex en gang! Men kjenner meg litt nedstemt. Er det for seint i morgen?!
Aldri for sent å prøve [emoji4] man vet jo aldri. Så overtal gubben og få lagt inn litt til [emoji16]

Her føles alt som før graviditeten nå, utenom at jeg vet at det er hcg i kroppen. Puls er nå nede i normal før el modus på 65. Reiser bort i morgen, så håper kvelden her er nok[emoji4]

Back
Topp