Vi som mistet i september 2017, men prøver igjen..

Forhåpentligvis lykkes du selv, men er godt å ha en flink lege i ryggen som kjenner deg godt [emoji4] håper prøvene gir svar på ting og stapp innpå med vitaminer i gråværet hehe. Og lykke til i ny jobb [emoji4]
Her har jeg fri i dag og bruker dagen til å kombinere sløving på sofaen og rydding og vasking til helga.
Tusen takk[emoji173]
Jeg er nesten forelsket i legen min[emoji23] hun er så utrolig[emoji106] [emoji106] [emoji1]
Håper du koste deg og fikk slappet av i går, det er godt å ha litt hviletid også.[emoji173]

Høres ut som en god plan! Kjenner meg så igjen i det du skriver om å være kronisk stresset.. Har vurdert yoga og meditasjon, men så var det den tiden da [emoji849] Håper blodprøve resultatene er bra[emoji1303]

Jeg har prøvd yoga, men føler ikke jeg orker nå. Så har jeg hatt et år med fysioterapi for å lære kroppen å koble av. Men det er ikke bra ennda, mye bedre da[emoji6]

Etter jobb i dag skal jeg ta en by graviditetstest. For å se om nivåene har sunket noe mer. Det som er fryktelig irriterende er at jeg blør ennå til og fra gjennom hele dagen ... blødd i 14 dager nå... føler at jeg ikke kommer helt videre før jeg kan kaste bindene og komme skikkelig gang igjen. [emoji6]

Var det rester etterpå, fikk du sjekket Det?
Jeg blødde ca 5dager og brun utflod i noen dager etter. Det var veldig godt å komme over bind stadiet[emoji173]

Jeg blødde ca 5dager og brun utflod i noen dager etter. Det var veldig godt å komme over bind stadiet[emoji173]
Enig! Jeg blødde i 9 dager, og følte meg mye bedre når jeg var ferdig med det :)

I dag kom det igjen veltende over meg, sitter å tenker på at jeg skulle vært ca 12 uker på vei nå[emoji17] Er ca 4 dpo, men tviler veldig på at jeg blir gravid på denne syklusen.. Har dere det også sånn ? Eller er jeg bare veldig melankolsk av meg..

I dag kom det igjen veltende over meg, sitter å tenker på at jeg skulle vært ca 12 uker på vei nå[emoji17] Er ca 4 dpo, men tviler veldig på at jeg blir gravid på denne syklusen.. Har dere det også sånn ? Eller er jeg bare veldig melankolsk av meg..
Det hender... hadde lagt inn i kalenderen min når jeg skulle vært 12 uker (i dag...), så da slo det meg litt.
Er 5 dpo i dag, og er tvilende på om det klaffet. Og nesten like redd for å være grvid igjen som å ikke være det liksom...

Så hører jeg til her da. Etter en helt uventet MA som tilfeldigvis ble oppdaget på TUL denne uken... jeg skulle vært 12 uker på vei[emoji174] gode tanker til dere andre som opplever lignende situasjon [emoji173]️ ser flere av dere skriver at dere går rett i prøvinga. Jeg ble anbefalt å vente 2, men minimum 1 mens for at miljøet i livmor skal bli godt nok igjen til å ta vare på et foster. Har dere blitt rådet til noe slikt?

Så hører jeg til her da. Etter en helt uventet MA som tilfeldigvis ble oppdaget på TUL denne uken... jeg skulle vært 12 uker på vei[emoji174] gode tanker til dere andre som opplever lignende situasjon [emoji173]️ ser flere av dere skriver at dere går rett i prøvinga. Jeg ble anbefalt å vente 2, men minimum 1 mens for at miljøet i livmor skal bli godt nok igjen til å ta vare på et foster. Har dere blitt rådet til noe slikt?
Nei. Fikk beskjed om at det var OK å prøve med en gang jeg sluttet å blø. Legen sa 4 uker var nok å vente. Jeg tror det viktigste er å gjøre hva du selv føler er riktig, og være sikker på at du er psykisk så vel som fysisk klar for det.
Personlig tenker jeg at om kroppen ikke er klar så blir jeg rett og slett ikke gravid.
Sender varme tanker! Og masse lykke til videre :)

Det er snart 3 uker siden aborten her hos meg og jeg blødde vel i ca 2 uker og denne siste uken har det vært veldig lite spotting :-) håper blødningen gir seg hos deg snart :-)
Vet jo det er vanlig, men er fremdeles irriterende [emoji6] får tro det snart er over ja. Lei av å måtte bruke truseinnlegg og bind..
Tusen takk[emoji173]
Jeg er nesten forelsket i legen min[emoji23] hun er så utrolig[emoji106] [emoji106] [emoji1]
Håper du koste deg og fikk slappet av i går, det er godt å ha litt hviletid også.[emoji173]
Det skjønner jeg når hun er engasjert på den måten.[emoji4] jada, fikk til det vettu. Trengs inniblant.
Var en del rester og mye skrapet gyn ut på sykehuset på siste ul. Faen så vondt.. Så regner med det er derfor kanskje? Men mye mindre koagler og slikt nå.
Huff da.. ikke Morro å ønske noen velkommen i klubben her... [emoji53] håper virkelig du blir fort gravid igjen og fullfører svangerskapet.

e9555f448196b93bf4e48a718c6d4a8d.jpg

En uke etter første test og jeg er snart kvitt hcg i kroppen [emoji16]
Den nederste er tatt i dag [emoji4]

Så trist og vondt å høre[emoji174] [emoji173]
Gyn sa vi skulle vente to mens, mens fastlegen var enig med meg at det ikke var nødvendig. Selv om jeg helst burde hatt en mens, ble jeg heller ikke frarådet å bare kjøre på. Så vi kjører på med legens velsignelse[emoji106] Kroppen blir gravid når den er klar og ting klaffer tenker jeg[emoji4] men så hadde jeg en "ryddig" og komplisert ma.

God morgen jenter :-)
Lurer på en ting. Kan man ha eggløsning med HCG i kroppen? Jeg har alle symptomer på eggløsning i dag, men har fortsatt svak strek på graviditetstesten. :-)

God morgen jenter :-)
Lurer på en ting. Kan man ha eggløsning med HCG i kroppen? Jeg har alle symptomer på eggløsning i dag, men har fortsatt svak strek på graviditetstesten. :-)
Det kan man så absolutt [emoji6] så lykke til[emoji256] [emoji1] [emoji106] [emoji173]

Jeg testet positivt for et par dager siden men negativ igjen i dag , merker at TR er på vei :-( er dette kjemisk eller tidlig SA? mistet også i januar men da var det MA, så kjenner jeg er ganske lei nå

Jeg testet positivt for et par dager siden men negativ igjen i dag , merker at TR er på vei :-( er dette kjemisk eller tidlig SA? mistet også i januar men da var det MA, så kjenner jeg er ganske lei nå
Kjemisk hvis man mister før uke 5... håper testen i dag bare var tullete.

Kjemisk hvis man mister før uke 5... håper testen i dag bare var tullete.
Da håper jeg at syklusen blir stabil med en gang. Takk for håpet, men jeg har allerede mistet alle symptomene mine, og testene er nesten blenda hvite. Jeg var ganske kvalm og trøtt i et par dager, og når det plutselig forsvant i går begynte jeg å ane mistanke. Håper graviditet nr 3 fungerer :)

Håper neste runde gir varige resultater tussi93!

I dag kom det igjen to svære hudliknende greier ut av meg... beklager detaljer.. men jeg skjønner virkelig gyns anbefaling om å vente med å prøve en måned nå.. har tydeligvis igjen masse rester ennå.

Da håper jeg at syklusen blir stabil med en gang. Takk for håpet, men jeg har allerede mistet alle symptomene mine, og testene er nesten blenda hvite. Jeg var ganske kvalm og trøtt i et par dager, og når det plutselig forsvant i går begynte jeg å ane mistanke. Håper graviditet nr 3 fungerer :)
Så kipt[emoji173]

Håper neste runde gir varige resultater tussi93!

I dag kom det igjen to svære hudliknende greier ut av meg... beklager detaljer.. men jeg skjønner virkelig gyns anbefaling om å vente med å prøve en måned nå.. har tydeligvis igjen masse rester ennå.
Så kjedelig at ikke alt er ute og "oppryddet" med en gang.
Har ikke hatt noe rester etter jeg fikk ut alt på sykehuset.

Back
Topp