Vi som mistet i september 2017, men prøver igjen..

Så bra :) synes selv at dagene ble litt mindre tunge når blødningen begynte å gi seg. Håper dette betyr at kroppen din rydder opp selv, og at du er klar igjen snart :)
Kjenner det jeg også, ikke den konstante påminnelse om nederlaget hver gang en skifter bind.
Det er jo bare 4 dager siden så jeg synes kroppen er rask.
 
Her er det kun minimalt med brunt igjen nå[emoji4]
Humøret er mere i vater og sorgen er nok der men jeg bruker ikke hele dagen på det lenger.
Både jeg nok mest fokusert på fremover.
Men har bestemt meg for å spise roastbiff, spekeskinke, div oster, lakris og et glass vin i løpet av uka[emoji23]
 
Her er det kun minimalt med brunt igjen nå[emoji4]
Humøret er mere i vater og sorgen er nok der men jeg bruker ikke hele dagen på det lenger.
Både jeg nok mest fokusert på fremover.
Men har bestemt meg for å spise roastbiff, spekeskinke, div oster, lakris og et glass vin i løpet av uka[emoji23]
Haha. Velkjent! Jeg fikk et skikkelig kick 5/6 dager etter SA der jeg stappa innpå med brie og spekeskinke og vin :p også ble jeg veldig bestemt på at gravid det SKAL jeg bli igjen så snart som mulig. ;)
 
Haha. Velkjent! Jeg fikk et skikkelig kick 5/6 dager etter SA der jeg stappa innpå med brie og spekeskinke og vin [emoji14] også ble jeg veldig bestemt på at gravid det SKAL jeg bli igjen så snart som mulig. ;)
Jeg tenker det samme, vi skal klare å bli gravid igjen så raskt vi klarer.
Tom. klart å hoppe høyet igjen i går[emoji87] [emoji6] så vi driter i å vente[emoji4]
 
Her er det kun minimalt med brunt igjen nå[emoji4]
Humøret er mere i vater og sorgen er nok der men jeg bruker ikke hele dagen på det lenger.
Både jeg nok mest fokusert på fremover.
Men har bestemt meg for å spise roastbiff, spekeskinke, div oster, lakris og et glass vin i løpet av uka[emoji23]

Godt å høre[emoji173]️best å passe på å spise seg opp på det nå, plutselig er du gravid igjen [emoji173]️[emoji5]
 
Godt å høre[emoji173]️best å passe på å spise seg opp på det nå, plutselig er du gravid igjen [emoji173]️[emoji5]
Håper vi begge plutselig er gravide før jul nå[emoji256] [emoji1] [emoji7]
 
Vi måtte avslutte svangerskapet 1. September pga store feil på fosteret i uke 12. Veldig vondt! Men håper på at neste spire sitter fort og er friskt! :) noen som har erfaring på hvor lang tid det tar før eggløsningen kommer igjen? :)
 
Vi måtte avslutte svangerskapet 1. September pga store feil på fosteret i uke 12. Veldig vondt! Men håper på at neste spire sitter fort og er friskt! :) noen som har erfaring på hvor lang tid det tar før eggløsningen kommer igjen? :)
[emoji173] Så vondt å høre[emoji173] hvordan går det med deg?
 
Det går mye bedre :) har mye god støtte fra familie. Men er redd for at det skal skje noe sånt igjen.
Godt du har støtte[emoji173] frykten den er der nok, men det er vel veldig liten sjanse får det?
 
Får håper på det :) men har en litt større sjanse for at det skjer igjen. Prøver å tenkte positivt. Krysser fingrene for at vi får det til begge to ;):Heartred
Leit å høre dere måtte avslutte. Håper dere kan få et hjerteplaster om ikke altfor lenge
 
Hmmm...ser i papirene mine nå at jeg står på venteliste på gynekologisk? Alt kom jo ut det så lege på ul på sykehuset. Noen som kan tenke seg hvorfor jeg skal inn igjen? Skal ringe og sjekke i morgen.
 
Hmmm...ser i papirene mine nå at jeg står på venteliste på gynekologisk? Alt kom jo ut det så lege på ul på sykehuset. Noen som kan tenke seg hvorfor jeg skal inn igjen? Skal ringe og sjekke i morgen.
Hmmm... vet ikke? Kanskje de vil sjekke at alt ser OK ut? Er jo fint du blir grundig fulgt opp :) her er graviditetstesten negativ nå :) trodde ikke jeg noengang skulle bli glad for en negativ test, men da kan jeg begynne EL testing snart :p
 
Hmmm... vet ikke? Kanskje de vil sjekke at alt ser OK ut? Er jo fint du blir grundig fulgt opp :) her er graviditetstesten negativ nå :) trodde ikke jeg noengang skulle bli glad for en negativ test, men da kan jeg begynne EL testing snart :p
Greit å bli godt oppfulgt, men litt greit å vite om det [emoji28]
20170911_120056.jpg
Her har testene snudd på to dager, fra teststrek sterkest til at kontrollstreken er sterkest[emoji106] trodde heller jeg aldri skulle vente på negative tester[emoji23]
 
Back
Topp