Vi som mistet i september 2017, men prøver igjen..

RainbowDash

Endelig gravid
Assistert-jentene
Himmelbarn
❄️ Januargull 2023 ❄️
Overskriften sier vel det meste [emoji173]
Vi gir ikke opp og skal prøve igjen, venter bare nå på kroppen og tr.
Flere enn meg som ikke gir opp drømmen om å bli høygravid og få en baby i premie til slutt?[emoji7]
 
Klem til deg. :Heartred

Mistet 16. Mai, og venter fortsatt på ny spire. Håper det skjer snart. :Heartred
 
Overskriften sier vel det meste [emoji173]
Vi gir ikke opp og skal prøve igjen, venter bare nå på kroppen og tr.
Flere enn meg som ikke gir opp drømmen om å bli høygravid og få en baby i premie til slutt?[emoji7]

Sender mange gode klemmer [emoji173]️ Mistet selv i juli, 8 uker siden idag! Men gir selvfølgelig ikke opp [emoji7]
 
Gleder meg til blødningene stopper, for hvert do besøk og hvor jeg må se blodet er en påminnelse over nederlaget og sorgen. Blir endel snørr og tårer ennda.
 
Klem til deg. [emoji813]red

Mistet 16. Mai, og venter fortsatt på ny spire. Håper det skjer snart. [emoji813]red
Håper dere treffer lykkeegget snart[emoji173]
 
Sender mange gode klemmer [emoji173]️ Mistet selv i juli, 8 uker siden idag! Men gir selvfølgelig ikke opp [emoji7]
Har kroppen kommet i "normal" gjenge nå? Lykke til[emoji173]
 
Overskriften sier vel det meste [emoji173]
Vi gir ikke opp og skal prøve igjen, venter bare nå på kroppen og tr.
Flere enn meg som ikke gir opp drømmen om å bli høygravid og få en baby i premie til slutt?[emoji7]

Leit å lese at du har mistet:( blir alltid så trist når jeg ser disse gruppene lages og at de fylles opp med folk:( mistet selv i august og november i fjor men gir ikke opp. Kan ikke det. En dag er det vår tur !! <3
 
Leit å lese at du har mistet:( blir alltid så trist når jeg ser disse gruppene lages og at de fylles opp med folk:( mistet selv i august og november i fjor men gir ikke opp. Kan ikke det. En dag er det vår tur !! <3

Vanskelig å gå på flere smeller, men jeg må bare tenke at nederlaget er midlertidig. Og du har nok rett, en dag er det din tur [emoji256]
 
Last edited:
Jeg testet i går, 6 dager etter at jeg mistet i uke 8 (ingen utvikling på et par uker), og den ser slik ut. Går heldigvis ganske raskt nedover, så håper EL kommer innen en uke eller to :) Vis vedlegget 231915
Flott utvikling, håper den blir raskt positiv også[emoji4]
 
Leit dere har mistet. Kjenner følelsen. Håper dere lykkes snart.
 
Tok en referanse test i går for å ha en oversikt over hvordan hcg går ned. Men fremdeles er teststreken nesten sterkere enn referansestreken.
20170909_094822.jpg
men da har jeg noe gå ut i fra, 2dager etter MA.
 
Back
Topp