Vi som hører på BV Vi som har mistet *Presentasjonstråd*

29 år, 2 gutter på 6(snart 7) og 8 år, gifter meg om 4 uker :)
Hadde en SA i 2008, og får svar om det er ny SA denne gangen også på onsdag.. Fra det gode Sørlandet!

Jeg er 25 år,samboer er 27 år. Vi har en sønn på 3,5 år. Vi skulle blitt 4 og en komplett familie i begynnelsen av april. Men baby gutten vår døde i magen min i uke 33.
Helt perfekt og ubeskrivelig vakker <3

Livet er urettferdig!

Hei dere! Jeg hadde en SA i september i fjor (uke 6) og gjennomgår nå en ny SA (uke 11). Det er tøft. Har ingen barn fra før, 33 år. Godt vi kan ha et sted å prate sammen, dele erfaringer og støtte hverandre!

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Hei.

Jente på 35år.
Har ei nydelig datter på 4år.
Mistet ei jente i senabort i uke20 i 2008, hun var alvorlig syk og ville ikke ha overlevd
9mnd i mors liv.
Mistet gutten min i df februar 2014, var 39+4 på vei..
Hjertet sluttet plutselig og slå. Får svar på obduksjon 1april eller mest sannsynlig ikke..

Jeg kan jo også presentere meg her, er ei jente på 23 år, samboer med en flott mann på 26, og fra tidligere forhold har jeg en nydelig 4 årig rampegutt.. :)
Vi ventet en liten prins i desember 13, men på grunn av dårlig oppfølging av lege hadde ingen fått med seg at jeg hadde fått svangerskapsforgiftning som utviklet seg etterhvert til alvorlig preklampsi.. Kroppen min holdt ut frem til uke 30, da hadde jeg gått syk i 10-15 uker, og pga morkakeløsning sluttet desverre gutten vår og puste i mammas mage.. Fødselen startet naturlig på sykehuset den 6 oktober, og vi fikk se og holde vår lille engel for første gang, og desverre siste.. <3 Jeg bestemte meg for å bli med på forumet i hovedsak på grunn av dette, jeg har ingen venner eller bekjente i samme situasjon, og det kan være godt og få snakket med andre som vet hva vi har gått igjennom.. :)

Hei!
Jeg er født i 94 og bor litt utenfor Trondheim. Har ei flott lita jente på 15 mnd'er og er forlovet med mannen i mitt liv. Vi ble gravide i oktober 13, men mistet i slutten av november. Vi har siden prøvd, men babyen lar seg vente.. Ønsket om flere barn er stort og nå håper vi 2015 blir året!

Jeg er 21 år gammel. Var gravid i uke 12 og skulle på min første private ultralyd sammen med samboeren min. Vi gledet oss veldig, hadde kjørt i 3 timer dit. Kom inn og det første vi fikk se var er stille foster, og legen sa at hjertet desverre ikke slo. Da var fosteret 9+3, så det hadde ligget en stund inni meg. Måtte på sykehuset i helgen og har tatt både pilleabort og utskrapning. Er lettet over at det hele er over... Nå vil jeg se framover og håper virkelig at mensen kommer raskt slik at jeg kan prøve igjen mnd. etter! Tror en ny liten spire kan hjelpe på den tunge følelsen. Sender en klem til dere alle som har mistet, er tungt og vondt uansett hvor langt en var kommet. :Heartpink:Heartred:Heartpink

Da var lista endelig oppdatert igjen... MEN

29 år, 2 gutter på 6(snart 7) og 8 år, gifter meg om 4 uker :)
Hadde en SA i 2008, og får svar om det er ny SA denne gangen også på onsdag.. Fra det gode Sørlandet!

Fint om du lager deg et nick og ikke bare blir et brukernr :)

Hei...

Da jeg først laget meg profil her inne, for 3 mnd siden hadde jeg aldri trodd at jeg skulle bli den som måtte skrive inne på denne kategorien "vi som har mistet" jeg så den og tenkte, huff så trist for disse damene som har måtte opplevd dette. Hvor finner de styrken til å leve videre etter å miste et barn. Enten det var en liten spire, eller en større baby.

Nå er jeg den som skriver her.. Så uvirkelig.

Jeg er 31 år, fra nord Norge. Har en datter på 12, og en samboer gjennom 6 år.
Vi bestemte oss for å få et til familiemedlem jula 13. Det klaffet ganske fort, og i januar 14 ble jeg gravid. Lykken var stor og vi gledet oss fryktelig til å bli foreldre i oktober. Endelig skulle jeg få en til liten skatt, som var så ønsket, og mannen min skulle få sitt første biologiske barn.
Etter uke 12 fortalte vi det til venner og familie, og pustet lettet ut over at vi hadde klart 1 trimester.

Da jeg var 15 uker og 3 dager begynte jeg å blø litt. Jeg ble selfølgelig engstelig. Kontaktet lege. Dro dit med urinprøve, og tok en blodprøve. Begge disse var fine, men hun klarte ikke å finne hjertelyden. Ble enige om å komme tilbake neste dag for å lete mer, da hun mente at det var tidlig ennå.
Dagen etter sto jeg opp, og gikk på toalettet. Da blødde jeg igjen, denne gang ennå mer. I full panikk ringer jeg legen og får komme med en gang, selvom jeg hadde time sent på dagen. Hun klarte igjen ikke å finne noe hjertelyd og ringte deretter gyn.avd på sykehuset. Jeg får time litt utpå dagen. Timene hjemme gikk sakte. Jeg turte ikke å gå på do igjen, da jeg var redd for at jeg skulle blø mer, og hva jeg event ville se i doskåla..

Så kom timen da jeg skulle få ul. På skjermen så du et lite foster , men ingen bankende hjerte. Verden min raste sammen. Jordmor mente at fostret hadde dødd i magen min for 2 eller 3 uker siden.
Jeg gråt og gråt og gråt. Min samboer gråt også..
Jeg fikk tilbud om utskraping der og da. Valget var lett. Jeg ville ikke dra hjem, for å blø mer, for så å komme tilbake dagen etter for utskraping. Jeg sa ja til det..
Så ble jeg lagt i narkose, inngrepet var fort gjort. Jeg følte meg tom innvendig da jeg våknet.. Tårene ville ikke slutte å renne . De renner fremdeles.. Idag, 30 april skulle jeg vært 15+5, men aborten skjedde 15+4.. Den dagen kommer jeg ikke til å glemme med det første. Eller, aldri vil jeg glemme den..

Jeg var bekymret hele svangerskapet, og slet med en følelse av at dette var for godt til å være sant, noe fælt kom til å skje.. Å det gjorde også.. Jeg er sint, men hvem skal jeg være sint på ? Hvem sin feil er dette ? Hvem kan jeg skylde på ? Å hvem kan jeg kjefte på ?
Jeg fikk ikke vite om det var en prins eller en prinsesse. Men det var kanskje vanskelig , eller umulig å se.. Var fostret et foster i det hele tatt ? Eller var det en rar deformert klump, siden det gikk så galt ? Hvorfor undrer jeg så mye.. Når vil det føles bedre ?
Min lille spire var vist ment for å kle englevinger best..

Til alle dere flotte damer og englemammaer det ute. Gud gir bare denne byrden til de han vet kommer til å klare å bære den med seg, resten av livet <3

Oktoberskatt <3 du er på lista :)

Stoltmor90 heter nå Hope90:)

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - 26
PP4 - ?

Autocorrect er noe kjekke greier :o

Stoltmor90 heter nå Hope90:)

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - 26
PP4 - ?

Autocorrect er noe kjekke greier :eek:

Done :)

Er 27 år, og forlovet med mannen i mitt liv :) Vi startet prøving april 2013, juli 2013 hadde jeg en SA uke 5+3. Er midt i en ny SA nå som startet uke 5+6 - forhåpentligvis en SA, får svar på blodprøver i løpet av uka - i verste fall er det exu.

Last edited:
Lille jenta vår døde 1 dag gammel i april i år:( har tre søsken på 2,5 og 7 år

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van BV Forum

Jeg er singel, og ble gravid ved hjelp av donor i januar i år! På andre forsøk! :-) Tok duotest pga alderen min, og ultralyden i uke 13 var perfekt! Så kom blodprøveresultatene, og de viste forholdsvis stor sjanse for Downs syndrom! Samme kveld begynte jeg å blø litt, og jeg tenkte at kroppen ordnet opp selv, og jeg vekslet mellom å føle at det var greit, men også trist! Tre dager senere stoppet blødningen og alt så greit ut igjen! Ytterligere tre dager senere begynte jeg å blø lyst tynt blod, og jeg ble redd. Skulle ta fostervannsprøve to dager senere, og jeg var redd fosteret ikke levde! Det var liv! :-) ... men alt tydet på for tidlig vannavgang fordi fosteret lå nesten tørt! :'-( Jeg var knust... To ultralyder til i løpet av den neste uka viste ingen forandring i vannmengde, men fortsatt et levende foster! Det var ikke håp, og svangerskapet måtte avbrytes... :'-(
30. april fødte jeg min lille engel, i uke 16 + 2! Så nydelig, men så altfor liten, og så enormt vondt og urettferdig...

Hadde egentlig håpet å slippe unna dette helt,men sånn ble det ikke.
Har en lang prøvehistorie bak meg ,og har kommet ut av tellingen på hvor mange ganger jeg har mistet. Men begynner vel å nærme seg to siffer.

Før jeg fikk sønnen min i 2011, mistet jeg vel rundt 5-6 ganger. Så han ser jeg på som et mirakel.
Vi startet prøvingen på en bror eller søster en gang i 2012, men tok det litt som det kom. Regnet med at det ikke ville ta så lang tid denne gangen. Vel jeg har hatt en spontan abort i fjor sommer og en kjemisk i vinter.
Overlykkelig var jeg da det ble to streker på testen og jeg skulle få termin januar15. Så etterlengtet.
Den gleden ble kort da smerter fra helvete startet og blødningbsom kom og gikk over en periode. Fryktet exu,og det hadde jeg helt rett i :(
Ligger nå i skrivende stund på sykehuset, ny operert og en eggleder mindre.
Det var min historie.

Hei!
Jente født i 88. Forlovet med mannen i mitt liv. Har en bonusdatter. Var helt overbevist om at jeg ikke kunne få barn grunnet tidligere overgrep. Ble innlagt for cysteruptur og tenkte ihvertfall at løpet var kjørt for min produktivitet,og ble overlykkelig når jeg testet positivt 5 dager etter innleggelse. Gleden var imidlertid kort.. SA i uke 6/7.

90 modell fra Østlandet. Mistet vår lille elie 22. Januar 2013 var da 18+6 på vei. Stort savn for oss :(

Drømmer om enda ett mirakel ♡ fullammer så dette kan ta tid. englemamma og mirakelmamma <3

Da var det på tide å oppdatere denna lista igjen :)
Minner om at dere som heter BrukerNo... må lage dere et Nick for dere får inn på lista!!!

Done
Takk :) jeg har byttet navn da.. Er der mulighet for at du kan fixe det ?
Done
Done
Done
Done
Done
Done

Back
Topp