Vi som hører på BV Vi som har mistet *Presentasjonstråd*

da er dere 3 siste inne på lista :) :(

*T* Desember 2007
*U* August 2010
Munin, var ventet i oktober, ble født stille 24. april 2013

Jeg er ei jente på 33 år. Mistet for første gang da jeg var 12 uker (2000) etter dette har jeg en MA 9+5,en SA uke 7 og en XU uke 9+4.
Jeg og mannen måtte gjennom 8 år med prøving og feiling før vi fikk vår etterlengtede skatt juni-12.
Jeg bor i Buskerud, og er snart ferdig utdannet sykepleier.
Selv om jeg aldri kom så langt som mange av dere håper jeg fremdeles at jeg får være her.

Jente på 35, er fra Vestfold, men bor i Oslo. Hadde termin 19.sept.2012 med vårt første barn, og selv med småblødninger de første 12-13 ukene var alt bra på OUL i uke 19.
Dessverre gikk vannet 18.mai (uke 22+4) grunnet en infeksjon i morkaka, og på dagen uke 23, 21.mai 2012 blei kom vår englegutt til verden. Livet raste, men vi har med god hjelp fra mange bygget det opp igjen. Vi vil aldri glemme, vi har lært oss å leve med sorgen, og den har ikke fått ta over livet vårt.
Veien har vært tøff, men vi har kjempet oss opp og fram, og 22.mai i år kom verdens vakreste Olai på keiserlig vis ♥

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Oppdatert

88 modell. Samboer med en fantastisk mann i 5 år. Har en sønn på 4 1/2 år. Ble gravid igjen skulle på oul i uke 18 og fikk beskjed om at hjerte var sluttet å slå .

84-modell her... har pcos.. aldri eggløsning av meg selv.. fikk en velskapt jente i 2003 etter noen pergokurer.. har så prøvd igjen å bli gravide etter det.. mn ikke klart d. Så ble det ivf i 2010 og den satt på første forsøk! Alt så bra ut men i uke 16 mistet jeg lille gutten min helt plutseligm uten forvarsel. Ikke noe blødninger ikke noe tegn på at noe skulle gå galt. Helt plutselig skjedde det bare. Helt forferdelig opplevelse.. ikke nok å miste men på den måten.. d var grufullt..

Så ble det ivf igjen litt senere.. men sa uke 7. Tredje ivf forsøket ble det tvillinger på ultralyden. Dobbel lykke.. mn heller ikke den varte lenge. I uke 15 skjedde d helt uventet igjen.. trodde aldri lynet ville slå ned to ganger på samme måten mn d gjorde d.. mistet ene jenta mi hjemme. Havnet på sykehus og lillegutt klarte seg bra i to uker.. så ble d operert inn cerclage og d ble infeksjon som førte til at vannet gikk.. dermed var det tredje barnet mitt også revet vekk fra min kropp... men livet går videre. Takker hver dag for den lille jenta vi har i vårt liv.. mn skal fortsette å prøve til d blir umulig å fortsette noe mer.. r tross alt ikke 30 enda...

Waghau og Sadi er på lista :)

Jeg er 82 modell, samboer, har hund og et vakkert hjem, har ikke tall lengre På hvor mange innsett av egg, men jeg ble tilslutt gravid med to små jente babyer som endte først i uke 18 og i uke 20, tiden har vært tung og trist,

legger til mer siden :(

_venter_ :smiley-bounce012inne på lista, sorry at det tok litt tid!

går bra vettu :thumleft

Heisann! Jeg er 24 år gammel jente som kommer i fra Finnsnes men bor i Moss no :) Har ein nyyydelig datter på 5 år. No har jeg funnet mannen i mitt liv og vi giftet oss den 16 mars. :love2 Han er en fantastisk mann og pappa, og no skal han adopere emilie :) Og vi ønsker oss så sterkt en lillebror eller lillesøster. Men jeg har mistet mellom 6-8 ganger så det er ikke så lett dessverre. :( Men vi prøver! :)

Last edited:
Inne Camilla!

83 mod og vært gift med drømmemannen i syv år nå. Sammen har vi tonydelige prinsesser på ett og fire år. Mistet først i sa to uker før jeg ble gravid med minsten, var da 4-5 uker på vei. Fant ut n i sommer at vi var gravid igjen, litt uplanlagt men hjertelig velkommen. Alt virket fint, fikk se h*n sprelle på ultralyd i uke 13...fant ut 6 dager senere på ultralyd at lille vennen hadde gått bort. Hjerte hadde stanset:(

Helt forferdelig, spesielt siden alt så bra ut hele tiden. Også ved siste ultralyden på Ullevål før utskrapning skjønte de ikke hvorfor dette hadde skjedd. H*n målte til å være 14 uker...

Mamma til to gutter på 12 og 13 år fra bergen.
Meg og samboeren min mistet vår lille prinsesse 30 okt. 2012 i uke 40+2. Fikk årsak rett etter prinsessen var født, knute på navlestrengen. <3 <3 <3

Jeg er født i 1988.
Samboer og vi har vært sammen i 5 år.
Har en sønn på 2.

Vi var på ordinær ul og der fant de ut at babyen i magen hadde en alvorlig hjertefeil. Ble fløyet til UNN og der fant de ut at sjansene for den lille jenta vår var uhyre små. Vi valgte å avslutte svangerskapet i uke 21+6. 1.august 2013 kom Linéa Emilie til verden, helt perfekt men alt for liten <3

Oppdatert :flower

Trodde jeg hadde presentert meg her, men da tok jeg feil. Jeg er 38 år, og har 6 tidlige SAer, 4 med samboer og 2 fra før. Har vært på utredning, og det viser seg at samboer har lite antall, og etter enda flere blodprøver på meg fant de ut at jeg har antifosfolipid syndrom, at blodet mitt er tykt. Vi er satt på prøverør, og starter opp nå i oktober. Pga alle SA er jeg faktisk glad for å bli satt på IVF for jeg merker at jeg kvier meg for å ha sex rundt eggløsning, og er overlykklig hvis jeg er ute og reiser og ikke hjemme på det tidspunktet. Så nå krysser jeg det jeg har for at det vil gå bra denne gangen.

Mistet en jente i februar og er gravid nå men håper at det skal gå bra dene gangen jeg blør en del siden torsdag men fikk time i sykehus til nå torsdag har vært senge liggende

Jeg er 90 modell
Har en samboer jeg har vært sammen med i over 5 1/2 år.

Vårt første svangerskap gikk flott og vi fikk en velskapt tulle i august 2010.
I skrivende stund går jeg gjennom min 7 spontanabort på 2 år, 6 det siste året :( men vi skal fortsatt prøve!

Sent from my iPhone using BV Forum

Endelig oppdatert!!!

♡Tord ♡Ulva ♥ Munin

Back
Topp