85 mod. Har en gutt som er født i 09. Veien mot å få nummer to har vært lang. Mistet først i ma i uke 12, så sa i uke 5. Så ble jeg gravid igjen, og gleden var stor da jeg passerte 12 uker og alt var bra. Ordinær ultralyd viste en frisk baby, endelig skulle gutten vår bli storebror. 3 uker etter kom sjokket. Jeg våknet av vannavgang. Etter mye venting viste ultralyd at vår lille jente fortsatt var livlig og hun sparket. Vi ble tatt fra alt håp om at det skulle gå bra, og fikk beskjed om at jeg skulle settes igang med en levende baby i magen. Drepe et barn som trolig var helt frisk. Den natta ba jeg om at hun enten skulle dø av for lite fostervann så vi slapp å ta avgjørelsen eller at de skulle gi oss håp og se om jeg produserte mer fostervann. Ny lege kom på jobb og ga oss nytt håp, men den natta hadde jenta vår sparket for siste gang, hjertet hadde sluttet å slå. Hun kom stille til verden 04.07.13. Hun var bare 25 cm lang, men var så perfekt og lignet på pappaen sin. For alltid i våre hjerter ♡Julie♡