83mod fra trondheim, har ei datter på 7 1/2 å en sønn på snart 5år. Nå prøver jeg å min nye kjæreste/samboer å få ett felles kjærlighetsbarn Holdt på i 7 mnd å har mista 3ganger.
Første gang var i aug/sep bare knap 3uker på vei. Var ikke klar over at jeg var gravid å begynte med plutselig styrtblødbinger.
Andre gang var jeg 5 uker på vei (oktober 2018) begynte meg brunt utflod, ingen smerter. Målte hcg å var på innvendig UL. Blødde i 10 dag.
Siste gang var nå i februar 2019. 8 uker på vei. Begynte som sist, brunt utflod som utviklet seg til mere blødninger. Målte hcg som var synkende. Blødde i 21 dager...
Første gang var i aug/sep bare knap 3uker på vei. Var ikke klar over at jeg var gravid å begynte med plutselig styrtblødbinger.
Andre gang var jeg 5 uker på vei (oktober 2018) begynte meg brunt utflod, ingen smerter. Målte hcg å var på innvendig UL. Blødde i 10 dag.
Siste gang var nå i februar 2019. 8 uker på vei. Begynte som sist, brunt utflod som utviklet seg til mere blødninger. Målte hcg som var synkende. Blødde i 21 dager...
Last edited:

Vi har ei nydelig jente født 2014. Bestemte oss for å prøve på nr 2 nå i sommer som var. Fikk positiv test i slutten av mars, men fikk brun utflod nå på søndag 14.april. Fikk påvist MA og fikk utskraping før vi dro på påskefjellet. Litt merkelig å være her på fjellet med familien min. Vi skulle jo fortelle alle sammen at vi skulle bli 4, endelig. Jenta vår skulle få en genser med påskrifta Beste Storesøster og vi skulle glede oss så masse... Litt vaccum-følelse... Håper vi kan komme med den gledelige nyheten en gang snart.
ingen av oss har barn fra før. Har vært prøvere siden august 2018. Mistet i uke 5 i desember 2018, men ble gravid på nytt like etter. Dro på tidlig ultralyd 14.2., og fikk påvist MA. Fosteret ble målt til ca 9 uker. En ganske fæl opplevelse... jeg har lest mye på forumet og funnet mye trøst her inne