Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så leit å høreHei. Jeg er 24 år. Har 3 barn.
Andremann døde i krybbedød når han var bare 7 måneder gammel.
Takk Er noen år siden nå (2015) men fortsatt en som mangler. Har lært meg bedre å leve med sorgen med tiden, daSå leit å høre
"godt" det da.Takk Er noen år siden nå (2015) men fortsatt en som mangler. Har lært meg bedre å leve med sorgen med tiden, da
1kjemisk, 1 sa og 1 ma. Har et barn mellom dette. Humørsvingninger fra h**** fra ma'en nettopp. Kjenner jeg trenger snakke dette ihjel.
Har hengt her inne en stund, men er sent i gang med presentasjon..
Vår første graviditet kom relativt fort, på 4. prøveperiode. Desverre skulle ikke svangerskapet bli særlig mye lenger enn prøveperioden.. På OUL fant de misdannelser på gutten vår, og han ville aldri kunne leve uten navlesnora.
Vi valgte å avslutte svangerskapet, og 23.05.18 ble vår bittelille gutt født helt stille.
Perioden fra OUL og fram til rett etter begravelsen gikk overraskende greit, men de siste ukene har vært vanskelige.. Jeg kunne ønske jeg kunne gå tilbake til dagen før OUL, og stoppe tiden, før all smerten kom. Drt føles som en evighet siden, og jeg savner alle drømmer og forhåpninger, men mest av alt savner jeg å ha gutten vår i magen min..
Kjipt å melde seg ut av mars-terminforum og inn her.. Holder på med MA, oppdaget på mor-er-utålmodig-ultralyd, tidlig i uke 9.. Spira var akkurat så stor som den skulle være, men ingen hjerteaktivitet..
Ånei!! Så utrolig kjipt! Går det bra med deg? (Altså etter forholdene, det er vel ganske alvorlig med exu?)Måtte det samme i dag, exu
Ånei!! Så utrolig kjipt! Går det bra med deg? (Altså etter forholdene, det er vel ganske alvorlig med exu?)
Masse medfølelse fra denne kanten
Huff, så forferdelig! Krysser fingrene for at kropp og topp(lokket) blir klar igjen relativt kjapt!Er samboeren min som går gravid denne gangen, så hun som har det verst (naturlig nok)
Det var veldig fælt å se hjertelyd og at den utviklet seg så fint, bare at inne i eggledern Så da går det lot 9 pp her.
Må bare bruke tiden mot ny eggløsning på å bearbeide sjokket. Så får vi håpe vi kan starte igjen innen rimelig tid!
Hvordan har du det da?
Huff, så forferdelig! Krysser fingrene for at kropp og topp(lokket) blir klar igjen relativt kjapt!
Første sjokket har lagt seg, og godt å være ferdig med cytoteckuren, prøver å puste med magen og se fremover
Vil helst «hoppe bukk» over denne perioden og hoppe frem til vi kan prøve igjen og ha fokus på det..
Men sånn fungerer visst ikke livet