Eskimonika
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Assistert-jentene
Himmelbarn
August 2018
Septemberhjertene 2018
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Så utrolig leit å høre historien din. Gratulerer så mye med ny graviditet. Håper alt går bra denne gangen.Jeg har mistet fem (eller strengt tatt seks) ganger etter hhv. to uplanlagte graviditeter og tre prøverørsforsøk. Det hele endte i ex.u., SA, senabort (x2), kjemisk og BO.
Det aller verste var de to senabortene (eller dødfødsel som det stod på sykemeldingen) av tvillingene mine i uke 21+3 og 21+5. Begge levde til de ble født, så helt friske ut og var akkurat så store som de skulle være for alderen (ble bekreftet av obduksjonen). Årsak til prematur fødsel: Livmorhalssvikt med forkortet livmorhals, tidlig åpning, fostervannslekkasje, bulende fostervannssekk og småblødning (ble oppdaget i uke 20+3) med påfølgende akutt morkakeinfeksjon og blodforgiftning.
I dag er det akkurat ett år siden den nydelige tvillingjenta mi døde, og på mandag er det ett år siden den tapre gutten min måtte gi tapt. De har fått sin egen grav og ble gjenforent i samme kiste <3<3
Jeg kommer aldri til å glemme dem, og det siste året har jeg vært nærmest helt lammet av sjokk og sorg. I går kveld fikk jeg vite at jeg er gravid igjen (4+1 i dag) med foreløpig termin 7. mai <3 Den som venter på noe godt, venter (forhåpentligvis) ikke forgjeves