Vi som bruker Pergo/Letrozol/Femar

CD5. 3 dager til med letrozol. Jeg håper sååå inderlig at det klaffer denne syklusen!
Men gjør det ikke det, så jeg vet at jeg har utredning å gå til :)
 
Blei gravid!
Men nå ser det ut dom jeg har mistet. Er på vei til legen nå :)

Neeei. Mistet du? Håper blødningen er ufarlig og at spiren klorer seg fast :Heartred:Heartred
 
Har ikkje hatt noe symp på å være gravid, uten om ømme bryster.
Og litt murringer.
Har ikke vært å tatt tester ennå.
Blei sendt til sjukehuset. Så får se da. Jeg håper jo såklart at spiren har klamra seg godt fast [emoji173]️[emoji173]️

Blør du? [emoji22][emoji22]
 
Nei jeg blødde på julaften, og andre juledag. Men etter det så stoppet det. Og det var ikke mye! Så får håpe det ikke var noe alvorlig!! ❤️

Får virkelig ikke håpe det!
Hvordan går det?
 
Får virkelig ikke håpe det!
Hvordan går det?
Får ikkje svar før tirsdag!! Kjenner jeg blit litt irritert! Di kunne jo evt tilbudt meg en lettere måte å få et svar litt kjappere på :( men tenker jeg tar en graviditetstest når jeg kommer hjem, er den blitt svakere så tat ej det som et dårlig tegn! Men det er vel vanlig å blø lenger ved en SA? :(
 

Vedlegg

  • 7A59BAC3-F9C3-4809-8816-7147A4FFFDE9.jpeg
    7A59BAC3-F9C3-4809-8816-7147A4FFFDE9.jpeg
    549,6 KB · Visninger: 71
Testen er like sterk som altid. Ville den vært det 1 uke etter en evt SA? Når jeg er så tidelig som 5+5 da,og 6+2 nå.

Jeg ville ikke trodd det.
Hva sa de på sykehuset?
 
Di sa ingenting. Di tok bare en blodprøve så var jeg ferdig. Må tilbake igjen på tirsdag.
Tenker jo at fargen må ha sunke litt om d va en SA. Ej krysser fingrene for at spiren sitter fast ❤️ har ikke hatt noen smerter, ingen klumper i blodet. Så..

Håper med deg ❤️❤️
 
Håper med deg [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
 
I dag er min første runde med start på Letrozol. Spent på om det blir noe funk eller ei. Skal tilbake til gyn neste fredag og sjekke tilstanden i eggstokkene
 
Noen som har prøvd trippel Letrozol-kur her?[emoji4] Har funket med dobbel kur i 3 PPer i høst, to måneder uten EL og TR før jul. Skulle hatt EL i en av de dagene som har vært nå etter dobbel kur igjen, men ingen stigning på ELtestene som det pleier å være. Frykter jeg må begynne med Provera igjen for å få blødning, og kanskje øke til trippel dose. Noen av dere med erfaring?[emoji5]
 
Vi har hatt vansker med å få barn. Vært hos masse leger samt da gynokolger osv da jeg har vansker, fikk så hjelp av en Gynokolg med Femar etter å har prøvd i nesten ett år å gått uten menstrasjon i 5 mnd. Fikk så mens 4 desember dagen etter pille nummer 5 var tatt, fikk så beskjed av Gynokolg og ta dem igjen fra dag 3 i menstrasjon. Og nå den 2 januar kom pluss tegnet :Heartbigred første forsøk å det gikk, vi er så overlykkelige, nå er vi 4+4 men vi har store håp på at den sitter
 

Vedlegg

  • A2097992-7CD1-45A6-A1EE-CACF2B5D7D5D.jpeg
    A2097992-7CD1-45A6-A1EE-CACF2B5D7D5D.jpeg
    237,8 KB · Visninger: 74
Vi har hatt vansker med å få barn. Vært hos masse leger samt da gynokolger osv da jeg har vansker, fikk så hjelp av en Gynokolg med Femar etter å har prøvd i nesten ett år å gått uten menstrasjon i 5 mnd. Fikk så mens 4 desember dagen etter pille nummer 5 var tatt, fikk så beskjed av Gynokolg og ta dem igjen fra dag 3 i menstrasjon. Og nå den 2 januar kom pluss tegnet :Heartbigred første forsøk å det gikk, vi er så overlykkelige, nå er vi 4+4 men vi har store håp på at den sitter

Gratulerer!!! [emoji813]️

Jeg fikk to streker idag! Andre runde letrozol. Overlykkelig men livredd. Blir regnbue-babyen min, mistet i uke 10 i juli...
 
I morgen skal jeg til gyn, og får da forhåpentligvis svar på om el har vært, eller om kroppen min har «feilet» med å lage en el denne gang. Håper da på ny resept med hormoner. Har nemlig en dårlig følelse på denne pp også.. Lurer på når det skal bli min tur. Rimelig lei av å høre om alle andre som får det til med en gang, når vi har prøvd så lenge (jeg vet at andre har prøvd lenger enn oss uten å få det til, og føler veldig med de det gjelder!)
 
Back
Topp