Vi som bruker Pergo/Letrozol/Femar

Hei!

Clomifen er ikke et registrert legemiddel i Norge lenger, og ville derfor ikke dukket opp i felleskatalogen uansett om det reagerte med grapefrukt eller ikke. Så jeg sjekket ordentlig for deg, for grapefruktjuice kan fort skape veldig store problemer selv i små mengder!
Jeg fant kort fortalt, at clomifen brytes ned av andre enzymer enn det grapefruktjuice blokkerer, så det går fint altså [emoji4] bare å hive innpå [emoji13]

Men ser at det er mange her inne som drikker grapefruktjuice, og når man bruker medisiner eller kosttilskudd i tillegg (som mange gjør når de prøver å bli gravid) kan det fort bli krøll. Spør legen eller på apoteket, de vet hvordan de skal sjekke ordentlig [emoji4]

Hei!
Det er jo helt sant, det tenkte jeg ikke på da jeg sjekket! Tusen takk for at du tok deg bryet, da hører jeg med legen uansett, ettersom jeg tar annet kosttilskudd ved siden av [emoji4]
 
Har brukt letrozol fra sd 2-6 og har hatt mye mensmurringer siden sd 4 . Akkurat som om eggstokkene kjennes "sliten" ut.. I tillegg har jeg også lette magesmerter av og på , samt mye hetetokter. Andre her med samme erfaringer ?
 
Har brukt letrozol fra sd 2-6 og har hatt mye mensmurringer siden sd 4 . Akkurat som om eggstokkene kjennes "sliten" ut.. I tillegg har jeg også lette magesmerter av og på , samt mye hetetokter. Andre her med samme erfaringer ?

Min eggestokkstokk har føltes øm i en mnd nå! Tror nok det er en bivirkning jeg altså, har tatt femar i 3 sykluser jeg!
 
Min eggestokkstokk har føltes øm i en mnd nå! Tror nok det er en bivirkning jeg altså, har tatt femar i 3 sykluser jeg!

Det er nok en bivirkning ja, fikk denne testen nå[emoji12]
872094281a4cc55686e4f5d44229fb53.jpg
Fikk sendt inn soldater i går kveld, ville du ventet til i morgen eller sendt inn soldater nå også eller ventet til i morgen ?[emoji5]
 
Last edited:
Det er nok en bivirkning ja, fikk denne testen nå[emoji12]
872094281a4cc55686e4f5d44229fb53.jpg
Fikk sendt inn soldater i går kveld, ville du ventet til i morgen eller sendt inn soldater nå også eller ventet til i morgen ?[emoji5]

For en test! :D
Hadde kjørt på både i dag og i morgen :p
 
[emoji41] utført [emoji5] så får vi se om gammern orker i morgen [emoji6]
 
[emoji41] utført [emoji5] så får vi se om gammern orker i morgen [emoji6]

Haha jeg er på samme sted i løpet som deg [emoji5]
e83d0afbdcb20ffd7051d6986f7dc693.jpg
fikk denne testen på onsdag. La inn aksjer både onsdag og torsdag. Droppet det i dag... [emoji85]

Første syklus med letrozol her. Men jeg hadde EL fra før så tviler igrunn på at det hjelper. Men godt å ha prøvd!
Gjennomgkkk en SA i juli, i uke 9+4 var det vel...
 
Haha jeg er på samme sted i løpet som deg [emoji5]
e83d0afbdcb20ffd7051d6986f7dc693.jpg
fikk denne testen på onsdag. La inn aksjer både onsdag og torsdag. Droppet det i dag... [emoji85]

Første syklus med letrozol her. Men jeg hadde EL fra før så tviler igrunn på at det hjelper. Men godt å ha prøvd!
Gjennomgkkk en SA i juli, i uke 9+4 var det vel...

Trist å høre om tapet ditt.
Håper den sitter denne gangen :)
 
Haha jeg er på samme sted i løpet som deg [emoji5]
e83d0afbdcb20ffd7051d6986f7dc693.jpg
fikk denne testen på onsdag. La inn aksjer både onsdag og torsdag. Droppet det i dag... [emoji85]

Første syklus med letrozol her. Men jeg hadde EL fra før så tviler igrunn på at det hjelper. Men godt å ha prøvd!
Gjennomgkkk en SA i juli, i uke 9+4 var det vel...

Må bare kommentere her[emoji12]
Jeg har også el av meg selv, men ble ikke gravid før på første pp med letrozol, så du skal se d blir å funke for deg også[emoji6]
 
Kjenner dere stikkinger i eggstokken? Som er litt ubehagelig?
Pluss at det nesten klør inni der?
F.eks. Når man bruker vibrerende massasjeutstyr på et sted eller varmt vann på en kald kroppsdel, så øker blodgjennomstrømningen og området begynner å klø..
Sånn føles det ut inni der. I livmoren.
Godt tegn? :)
 
Når begynner kroppene deres å arbeide med EL?
CD9 i dag og aaaaaaaaau!
 
Ikke graviditet på oss denne PP heller. Så nå kløøøør jeg i fingrene etter å starte på Femar i januar!
 
Cd10 i dag, gått på min andre letrozolkur denne mnd, håper den bringer med seg en liten julegave[emoji5][emoji173]️

Håper virkelig det blir positive nyheter for dere denne pp! [emoji5][emoji256] Vi er på vår 3.pp med Letrozol. Venter på eggløsning nå [emoji5] CD 11 [emoji5]
 
Back
Topp