Vi som bruker Pergo/Letrozol/Femar

Da ligger vi likt i syklusen :)
Når ca får du EL? Min vil trolig komme på CD21 :)

Har litt ustabil syklus, men på letrozol har jeg hatt el på cd24 (når jeg ble gravid med første barnet) og cd21 forrige pp. Så satser på rundt samme som deg da[emoji4] Blir VELDIG spennende jul i år da[emoji38]
 
Har el av meg selv, men prøver nå ut letrozol for å booste el litt. Noen her som har prøvd letrozol fra cd 2? Noen her som vet litt om effekten ved oppstart dag 2 vs 3? Forrige syklus fikk jeg el på cd 16 og syklusen ble 2 dager lengre. Håper den ikke kommer for tidlig heller, slimhinnen må jo rekke å bli passe tykk slik at event. egg skal kunne feste seg[emoji5]
 
Har litt ustabil syklus, men på letrozol har jeg hatt el på cd24 (når jeg ble gravid med første barnet) og cd21 forrige pp. Så satser på rundt samme som deg da[emoji4] Blir VELDIG spennende jul i år da[emoji38]

Ja, blir kjempe spennende :D
Kanskje testedate på juleaften? :)
 
Kommer EL en dag tidligere hvis man starter Letrozol på dag 2 istedenfor 3?
 
Kommer EL en dag tidligere hvis man starter Letrozol på dag 2 istedenfor 3?

Tror ikke nødvendigvis d har noe sammenheng, som sagt har jeg hatt el cd24 og cd21, begge gangene startet jeg på cd3 med letrozol[emoji4]
 
Ja, blir kjempe spennende :D
Kanskje testedate på juleaften? :)

D må vi ha[emoji16][emoji1305] Men kan ikke love at jeg ikke blir å teste før, spørs når el kommer[emoji23][emoji85] For hvis julaften er mer enn 8 dpo har jeg nok røket på en smell før den tid[emoji12]
 
Tror ikke nødvendigvis d har noe sammenheng, som sagt har jeg hatt el cd24 og cd21, begge gangene startet jeg på cd3 med letrozol[emoji4]

Jeg krysser alt jeg har for at den skal komme litt tidligere. Da har jeg større sjans for å bli gravis denne mnd pga reise.
 
D må vi ha[emoji16][emoji1305] Men kan ikke love at jeg ikke blir å teste før, spørs når el kommer[emoji23][emoji85] For hvis julaften er mer enn 8 dpo har jeg nok røket på en smell før den tid[emoji12]

Haha, det kan ikke jeg heller :p får jeg EL på CD21 som sist mnd, blir juleaften 9DPO. Kommer Garantert til å starte testingen 8DPO :p
 
Noen som har brukt disse medisinene for å få i gang syklus etter at man sluttet med prevensjon?
 
Fikk denne i dag tidlig, er 3 pp med enkel dose med letrozol :) håper att aksjer lørdag og søndag og i dag holder denne perioden da mannen reiser på reise jobb i dag Hehe :)
 

Vedlegg

  • DE98378D-C568-424B-959E-7870832EFF32.jpeg
    DE98378D-C568-424B-959E-7870832EFF32.jpeg
    841,6 KB · Visninger: 59
Har noen av dere opplevd positive eggløsningstester over flere dager etter å ha begynt på letrozol? Har pco og fått letrozol og brukt det noen sykluser og fått EL men nå denne måneden så har eggløsningstestene vært positive siden torsdag:wtf:
 
Er det noen flere enn meg som aldri har opplevd å få en positiv eggløsningstest? :dead: Jeg har pcos, og gynekologen min sa at det ikke var unormalt, selv om jeg har hatt eggløsning. Veldig kjedelig å ikke kunne få det bekreftet hjemme :inpain:
 
Har noen av dere opplevd positive eggløsningstester over flere dager etter å ha begynt på letrozol? Har pco og fått letrozol og brukt det noen sykluser og fått EL men nå denne måneden så har eggløsningstestene vært positive siden torsdag:wtf:

Jeg! TR skulle vært her for ei uke siden, og 2 uker før det (CD 16) fikk jeg positive EL tester 3 dager i løpet av ei uke. Skjønner ingenting da jeg har hatt stabil syklus pga Letrozol, og tok samme dose nå sist.. begynte å spotte litt i helga + noe som likner på EL-slim, men langt ifra mens liksom! Er helt forvirret[emoji15]
 
Er det noen flere enn meg som aldri har opplevd å få en positiv eggløsningstest? :dead: Jeg har pcos, og gynekologen min sa at det ikke var unormalt, selv om jeg har hatt eggløsning. Veldig kjedelig å ikke kunne få det bekreftet hjemme :inpain:

Da jeg var gravid nå sist fanget ikke testene opp at jeg hadde eggløsning. Testet hver dag i den perioden, men ingen tegn til noe særlig...
Men da vi prøvde på førstemann fanget den opp hver EL, og denne pp har jeg faktisk hatt to positive tester.
 
Jeg! TR skulle vært her for ei uke siden, og 2 uker før det (CD 16) fikk jeg positive EL tester 3 dager i løpet av ei uke. Skjønner ingenting da jeg har hatt stabil syklus pga Letrozol, og tok samme dose nå sist.. begynte å spotte litt i helga + noe som likner på EL-slim, men langt ifra mens liksom! Er helt forvirret[emoji15]
Sykt irriternde og frustrerende o_O
 
Da jeg var gravid nå sist fanget ikke testene opp at jeg hadde eggløsning. Testet hver dag i den perioden, men ingen tegn til noe særlig...
Men da vi prøvde på førstemann fanget den opp hver EL, og denne pp har jeg faktisk hatt to positive tester.

Jeg testet hver dag forrige syklus, og tester hver dag nå. Er på syklusdag 16 i dag. Var hos gyn på syklusdag 11 forrige syklus. Hun sa da at eggløsning var rett rundt hjørnet, og jeg hadde skikkelige el-smerter på dag 17. Regner med jeg hadde el da, men ingen positiv test. Får se om jeg er heldig denne gangen. Merker at noe er på vei :happy:
 
Back
Topp