Takk[emoji173]️
Cd2, så bare så vidt i gang[emoji23][emoji85]
Enn der?
Da ligger vi likt i syklusen
Når ca får du EL? Min vil trolig komme på CD21
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk[emoji173]️
Cd2, så bare så vidt i gang[emoji23][emoji85]
Enn der?
Da ligger vi likt i syklusen
Når ca får du EL? Min vil trolig komme på CD21
Har litt ustabil syklus, men på letrozol har jeg hatt el på cd24 (når jeg ble gravid med første barnet) og cd21 forrige pp. Så satser på rundt samme som deg da[emoji4] Blir VELDIG spennende jul i år da[emoji38]
Kommer EL en dag tidligere hvis man starter Letrozol på dag 2 istedenfor 3?
Ja, blir kjempe spennende
Kanskje testedate på juleaften?
Tror ikke nødvendigvis d har noe sammenheng, som sagt har jeg hatt el cd24 og cd21, begge gangene startet jeg på cd3 med letrozol[emoji4]
D må vi ha[emoji16][emoji1305] Men kan ikke love at jeg ikke blir å teste før, spørs når el kommer[emoji23][emoji85] For hvis julaften er mer enn 8 dpo har jeg nok røket på en smell før den tid[emoji12]
Noen her som bruker Clomifen? Er på min 3. doble kur nå.
Fikk denne i dag tidlig, er 3 pp med enkel dose med letrozol håper att aksjer lørdag og søndag og i dag holder denne perioden da mannen reiser på reise jobb i dag Hehe
Har noen av dere opplevd positive eggløsningstester over flere dager etter å ha begynt på letrozol? Har pco og fått letrozol og brukt det noen sykluser og fått EL men nå denne måneden så har eggløsningstestene vært positive siden torsdag
Er det noen flere enn meg som aldri har opplevd å få en positiv eggløsningstest? Jeg har pcos, og gynekologen min sa at det ikke var unormalt, selv om jeg har hatt eggløsning. Veldig kjedelig å ikke kunne få det bekreftet hjemme
Sykt irriternde og frustrerendeJeg! TR skulle vært her for ei uke siden, og 2 uker før det (CD 16) fikk jeg positive EL tester 3 dager i løpet av ei uke. Skjønner ingenting da jeg har hatt stabil syklus pga Letrozol, og tok samme dose nå sist.. begynte å spotte litt i helga + noe som likner på EL-slim, men langt ifra mens liksom! Er helt forvirret[emoji15]
Da jeg var gravid nå sist fanget ikke testene opp at jeg hadde eggløsning. Testet hver dag i den perioden, men ingen tegn til noe særlig...
Men da vi prøvde på førstemann fanget den opp hver EL, og denne pp har jeg faktisk hatt to positive tester.
Sykt irriternde og frustrerende