Vi som bruker Pergo/Letrozol/Femar

Jeg fikk beskjed om at jeg skal begynne på Femar i januar dersom vi ikke blir gravid denne PP. Men det jeg stusset på, er at blodprøvene mine viser lav produksjon av østrogen - og Femar skal vel hemme produksjon av østrogen hvis jeg har forstått riktig? Syntes bare det virket ulogisk å hemme produksjonen når jeg allerede har for lav produksjon. Noen som har mer kunnskap om hva Femar faktisk gjør med kroppen, og hvorfor det er bra for oss med PCOS og ufrivillig barnløshet? Setter pris på alle svar og info dere har [emoji5]
 
Noen som har opplevd ryggsmerter som stråler framover til magen, etter å ha brukt Femar/Letrozol? Er på runde 2 nå, cd12, og ca dag 6-7 startet ryggsmerter/magesmerter som ikke er ekstremt intense, men konstante og vedvarende. Paracet fungerer såvidt, da etter flere timer. Ikke snakket med lege enda, men tenkte å høre med lege imorra. Er fra midt på ryggen og ned til rumpa, og hele veien rundt til nedre del av magen. Hadde menstruasjon som normalt før smertene begynte.
 
Noen som har opplevd ryggsmerter som stråler framover til magen, etter å ha brukt Femar/Letrozol? Er på runde 2 nå, cd12, og ca dag 6-7 startet ryggsmerter/magesmerter som ikke er ekstremt intense, men konstante og vedvarende. Paracet fungerer såvidt, da etter flere timer. Ikke snakket med lege enda, men tenkte å høre med lege imorra. Er fra midt på ryggen og ned til rumpa, og hele veien rundt til nedre del av magen. Hadde menstruasjon som normalt før smertene begynte.

Hei[emoji846]
Vet ikke om dette har noe med femar å gjøre, men jeg har hatt kjempe vondt i hoft/korsrygg/sete i helgen og idag! Så ille at å sitte ikke er mulig. Akkurat likt som deg høres det ut.. Jeg er 11 DPO
 
Lykke til Ble gravid på første ordentlige forsøk med dobbel letrozol. Ingen andre tips enn at min erfaring er at el blir sen, så ikke gi opp før langt ut i syklusen hvis du ikke finner el. Mener min ikke kom før på syklusdag 18-19! Ble forøvrig gravid med tvillinger
Fin historie!
Lykke til Ble gravid på første ordentlige forsøk med dobbel letrozol. Ingen andre tips enn at min erfaring er at el blir sen, så ikke gi opp før langt ut i syklusen hvis du ikke finner el. Mener min ikke kom før på syklusdag 18-19! Ble forøvrig gravid med tvillinger




For ein herligt historie! Jeg er ferdig med første brette i går. Har tatt dobbel dose jeg også.
Så håper at det gjerne klagfer denne gangen. Hadde vært ein fin julegave :Heartbigred Tusen takk lykkeønskninger!
 
EL er et faktum her i går, etter Pergokur! Dobbelsjekket hos gyn, så nå håper jeg det klaffer og vi får verdens beste julegave [emoji173]️
 
Jeg startet på enkel femarkur idag. Har en syklus på 29 dager. Når anbefaler dere å starte med EL testing? Tenkte å ha samleie annenhver dag fra Cd10. Men hvorlenge skal vi fortsette?
 
Hvordan tar dere dobbel dose letrozol?
Får TR mest sannsynligvis på søndag og skal da starte dobbel kur på tirsdag.
GU fortalte meg at jeg skulle ta begge to om morgenen.
 
Gynekologen min sa at det ikke spilte noen rolle, så jeg tror ikke det [emoji4] Jeg tar den på kvelden så jeg ikke glemmer det en travel morgen..

Ahaa :) Jeg glemmer det helst om kvelden, så holder meg til morgenen :p
 
18 DPO, ingen tegn til noen ting enda..
3 dager over IKM nå, skjønner ingenting jeg.. Har tatt femar så tr SKAL jo komme siden EL har vært! Domme SA forrige mnd og domme kropp! Lei av dette!
 
Ble ikke graviditet på første runde med letrozol (slik d ble med forrige barnet), bare å prøve videre[emoji30]
 
Merket dere stor forskjell på enkel og dobbel kur? :)
 
Back
Topp