Vi som bruker Pergo/Letrozol/Femar

Er det vanlig med mensmurringer og ømme pupper hele syklusen på femar?

Går på letrozol, men det er samme virkestoff. Noen sykluser har jeg hatt murringer og fryktelig ømme pupper frem til tr, så det er nok mulig[emoji4] andre ganger har jeg ikke kjent noe før rett før tanta melder sin ankomst. Merkelig at det skal være så forskjellig fra gang til gang..
 
945b5447c05d8ef136800d1d91bfbd5f.jpg

Ser den positiv ut, eller er det litt som mangler..?
 
Da er vi godt i gang med pausemnd på pergo, om det går an å si det sånn :p Gutten vår er et resultat av forrige pausemnd, så vi krysser fingrene for gjentakelse av det ❤️
 
Da er vi godt i gang med pausemnd på pergo, om det går an å si det sånn :p Gutten vår er et resultat av forrige pausemnd, så vi krysser fingrene for gjentakelse av det [emoji173]️

Lykke til! [emoji5][emoji256] Håper det er det som skal til denne gangen også!
 
Jeg har vært plaga av mange små kviser mellom puppene denne 2.pp. Aldri hatt så mange kviser før, og ikke der...

Det er nok en vanlig ting å få da, hormontull i kroppen så blir det vel sånn.. jeg har kjempe mange i ansiktet denne pp. Er min 3. på femar, ikke vært plaget de to første, men jeg hadde også en SA i oktober, ble vell ikke mindre hormonkrøll av det[emoji85]
 
Ja, det er nok det da.. Ååå, ja det kan kanskje ha en innvirkning også..? Huff, det var leit å høre [emoji17]
 
Ja, det er nok det da.. Ååå, ja det kan kanskje ha en innvirkning også..? Huff, det var leit å høre [emoji17]

Vil tro alt har en innvirkning desverre.. ja, tøft å miste når man kjemper litt ekstra for det[emoji53] MEN nå er jeg 4 DPO igjen og ved godt mot[emoji16]
 
Ja, det er ikke noe rart.... [emoji45] Det er godt å høre at du er ved godt mot igjen! [emoji2] Får håpe det klaffer og at spiren klamrer seg fast denne gangen! [emoji5][emoji256]
 
Ja, det er ikke noe rart.... [emoji45] Det er godt å høre at du er ved godt mot igjen! [emoji2] Får håpe det klaffer og at spiren klamrer seg fast denne gangen! [emoji5][emoji256]

Har prøvd å bare glemme at det var en spire der[emoji849] ja, krysser fingrene for denne gangen[emoji16] Hvor er du i syklus?
 
Back
Topp