Hååååper du har rett![emoji2][emoji2]
Det skal du ikke se bort ifra at jeg har
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hååååper du har rett![emoji2][emoji2]
Kan noen forklare meg hvorfor testen enda er så sterk, 2 dager ETTER positiv test? Antok at EL var igår siden jeg fikk positiv test på onsdag.. kan det være at EL ikke har skjedd enda?[emoji849] Forvirret...
Ja det er det jeg også har tenkt.. fikk lik test som denne igår kveld og jeg skjønner ingenting! Den har alltid blitt negativ veldig fort etter EL liksom.. får ta en ny test ikveld og følge med. Men vil du anse denne testen som positiv? streken er jo ikke like sterk som den jeg la ut på onsdag [emoji848][emoji23]
Hmm[emoji848] Er d en ting jeg har lært som prøver er d at d ikke alltid går som man forventer, kan være tilfeldig akkurat denne pp, eller at d endres over tid, ikke godt å si[emoji38]
For meg hadde den testen også vært positiv, har forstått d slik at så lenge streken er like sterk eller sterkere enn kontrollstreken skal den regnes som positiv, og synes dem ser like sterke ut jeg[emoji51] Hva synes du selv? Kanskje den blir svakere allerede i kveld...du får oppdatere etter neste test[emoji6]
Jenter, jeg trenger hjelp/råd. Jeg har INGEN virkning av letrozol. Ingen eggløsning. Blir kun et hormontroll uten sidestykke - uten belønning. Er det noen som har råd om det finnes muligheter til å få tak i pergo? [emoji51] Prøvde i evigheter før lillegutt kom og han ble til på første kuren med pergo, men selvfølgelig måtte det bli tatt av markedet [emoji13]
Jeg har hørt om det, og at det kan være ganske så vanskelig å få tak i [emoji4] Må vel kanskje gå gjennom gyn.Det finnes uregistrert legemiddel med samme virkestoff som Pergotime hadde - kan være litt vanskelig å få tak i, men spør legen om han/hun vil skrive resept på det i stedet [emoji4]
Jeg har hørt om det, og at det kan være ganske så vanskelig å få tak i [emoji4] Må vel kanskje gå gjennom gyn.
Gid noen kom på døra og spurte om jeg ville ha [emoji13] Men tusen takk for svar [emoji1][emoji1]
Det er faktisk et veldig godt poeng! [emoji1] Jeg har kontaktet privat gyn nå så får vi se om jeg kan få noe annet [emoji4] Takk for tipset!Det er jo veldig mange apotek som tilbyr online resepthenting og sender medisinen i posten. Slik sett kan det være litt enklere å få tak i medisinen du ønsker
Det er faktisk et veldig godt poeng! [emoji1] Jeg har kontaktet privat gyn nå så får vi se om jeg kan få noe annet [emoji4] Takk for tipset!
Noen her som bruker Clomifen? Er på min 3. doble kur nå.
Ja, jeg går på Clomifen