Vi som bruker Pergo/Letrozol/Femar

Kan noen forklare meg hvorfor testen enda er så sterk, 2 dager ETTER positiv test? Antok at EL var igår siden jeg fikk positiv test på onsdag.. kan det være at EL ikke har skjedd enda?[emoji849] Forvirret...
e11634f9bf1ddd83d2030da20f817ebf.jpg
 
Kan noen forklare meg hvorfor testen enda er så sterk, 2 dager ETTER positiv test? Antok at EL var igår siden jeg fikk positiv test på onsdag.. kan det være at EL ikke har skjedd enda?[emoji849] Forvirret...
e11634f9bf1ddd83d2030da20f817ebf.jpg

Jeg regner alltid at el.dagen er første dag med negativ test etter den/de positive...men hvis morgendagens og dagen etter der er positive også, ville jeg nok tatt en graviditetstest i stedet[emoji85]
 
Ja det er det jeg også har tenkt.. fikk lik test som denne igår kveld og jeg skjønner ingenting! Den har alltid blitt negativ veldig fort etter EL liksom.. får ta en ny test ikveld og følge med. Men vil du anse denne testen som positiv? streken er jo ikke like sterk som den jeg la ut på onsdag [emoji848][emoji23]
 
Ja det er det jeg også har tenkt.. fikk lik test som denne igår kveld og jeg skjønner ingenting! Den har alltid blitt negativ veldig fort etter EL liksom.. får ta en ny test ikveld og følge med. Men vil du anse denne testen som positiv? streken er jo ikke like sterk som den jeg la ut på onsdag [emoji848][emoji23]

Hmm[emoji848] Er d en ting jeg har lært som prøver er d at d ikke alltid går som man forventer, kan være tilfeldig akkurat denne pp, eller at d endres over tid, ikke godt å si[emoji38]
For meg hadde den testen også vært positiv, har forstått d slik at så lenge streken er like sterk eller sterkere enn kontrollstreken skal den regnes som positiv, og synes dem ser like sterke ut jeg[emoji51] Hva synes du selv? Kanskje den blir svakere allerede i kveld...du får oppdatere etter neste test[emoji6]
 
Hmm[emoji848] Er d en ting jeg har lært som prøver er d at d ikke alltid går som man forventer, kan være tilfeldig akkurat denne pp, eller at d endres over tid, ikke godt å si[emoji38]
For meg hadde den testen også vært positiv, har forstått d slik at så lenge streken er like sterk eller sterkere enn kontrollstreken skal den regnes som positiv, og synes dem ser like sterke ut jeg[emoji51] Hva synes du selv? Kanskje den blir svakere allerede i kveld...du får oppdatere etter neste test[emoji6]

Takk for svar[emoji5][emoji5] Helt enig med deg, den så positiv ut men likevel ikke like positiv som den på onsdag. Tok en ny en for en time siden, og den var litt svakere igjen så håper det fortsetter å synke så ikke EL er veldig forsinket [emoji5]
ff99e473322bd41955de4330f29b2f0d.jpg
 
Hei! Jeg skal til privat gyn neste uke og håper da på resept på femar! Spent!! HAr regelmessig EL av meg selv fra før, men håper dette kan gjøre underverker likevel... er veldig klar for positiv test etter SA i juli......

Her er forøvrig mine EL tester fra denne mnd. Synes denne typen er utrolig sensitiv og er positive en stund etter EL og «nesten»
0a7a4e9b4073adfcbd140fd177dc2dfa.jpg
Positive når som helst i syklus...
 
Jeg er spent på om vi rekker det denne syklusen.. Jeg er på CD 14 og har i dag startet og teste. Den viste svaak strek. Kjæresten er på jobbreise og kommer hjem på torsdag. Jeg har egentlig forberedt meg på at det ikke blir noe denne mnd, men vi kan jo være heldige og rekke det akkurat [emoji3]
 
Jenter, jeg trenger hjelp/råd. Jeg har INGEN virkning av letrozol. Ingen eggløsning. Blir kun et hormontroll uten sidestykke - uten belønning. Er det noen som har råd om det finnes muligheter til å få tak i pergo? [emoji51] Prøvde i evigheter før lillegutt kom og han ble til på første kuren med pergo, men selvfølgelig måtte det bli tatt av markedet [emoji13]
 
Jenter, jeg trenger hjelp/råd. Jeg har INGEN virkning av letrozol. Ingen eggløsning. Blir kun et hormontroll uten sidestykke - uten belønning. Er det noen som har råd om det finnes muligheter til å få tak i pergo? [emoji51] Prøvde i evigheter før lillegutt kom og han ble til på første kuren med pergo, men selvfølgelig måtte det bli tatt av markedet [emoji13]

Det finnes uregistrert legemiddel med samme virkestoff som Pergotime hadde - kan være litt vanskelig å få tak i, men spør legen om han/hun vil skrive resept på det i stedet [emoji4]
 
Det finnes uregistrert legemiddel med samme virkestoff som Pergotime hadde - kan være litt vanskelig å få tak i, men spør legen om han/hun vil skrive resept på det i stedet [emoji4]
Jeg har hørt om det, og at det kan være ganske så vanskelig å få tak i [emoji4] Må vel kanskje gå gjennom gyn.
Gid noen kom på døra og spurte om jeg ville ha [emoji13] Men tusen takk for svar [emoji1][emoji1]
 
Jeg har hørt om det, og at det kan være ganske så vanskelig å få tak i [emoji4] Må vel kanskje gå gjennom gyn.
Gid noen kom på døra og spurte om jeg ville ha [emoji13] Men tusen takk for svar [emoji1][emoji1]

Det er jo veldig mange apotek som tilbyr online resepthenting og sender medisinen i posten. Slik sett kan det være litt enklere å få tak i medisinen du ønsker :)
 
Det er jo veldig mange apotek som tilbyr online resepthenting og sender medisinen i posten. Slik sett kan det være litt enklere å få tak i medisinen du ønsker :)
Det er faktisk et veldig godt poeng! [emoji1] Jeg har kontaktet privat gyn nå så får vi se om jeg kan få noe annet [emoji4] Takk for tipset!
 
Er det noen som har begynt på Letrozol midt i syklusen her? Jeg fikk begynne på CD 30, da slimhinnen var så tynn og ingen egg var i nærheten av modne. Så da sa vi bare at den dagen var "CD 3", og jeg kjørte rett på.

Hvis (HVIS!) jeg blir gravid nå (testedag på onsdag, er kjempenervøs), kan jeg da telle CD 28 som første dag i første mens for å beregne termin?
 
Det er faktisk et veldig godt poeng! [emoji1] Jeg har kontaktet privat gyn nå så får vi se om jeg kan få noe annet [emoji4] Takk for tipset!

Bare hyggelig :D
 
Da kom positiv EL-test til vanlig tid her, selvom UL på mandag viste at den burde vært positiv før[emoji5] første gang jeg har brukt Letrozol! nå legger vi inn aksjer selvom vi skal ha innsett på fredag om egget overlever opptining! Greit med helgardering[emoji12]
 
Hei![emoji846] Hadde SA for ca 14 dager siden, fikk beskjed av gu å bare starte med femar å bruke aborten som mens så startet rett på femar.. har nå tatt EL tester som har vært litt svake å vanskelig å forstå, men hadde EL symptomer igår og det var da EL skulle være.. så jeg tenker det var da!

Men lurer på om noen andre her har tatt femar etter en SA?
 
Er det vanlig med mensmurringer og ømme pupper hele syklusen på femar?
 
Back
Topp