Vi som bruker Pergo/Letrozol/Femar

Det er sant [emoji5]
Ok, får håpe du får det da. Er det oppfølgingstime i forhold til Letrozol?
Ja, er enig i at man får det man betaler for. Jeg er veldig fornøyd med oppfølgingen fra klinikken vi går til [emoji5]

Nei. Jeg har fått veldig forskjellige tilbakemeldinger fra lege og 2 forskjellige GU, så nå vil jeg ha en time hvor de undersøker skikkelig og finner ut hva som egentlig er galt :)

Så bra :D Litt dumt at man ikke kan skrive navn på leger og legesenter her inne :( Skulle gjerne skrytt masse av denne dama.
Hun befinner seg I Stavanger :cat:
 
Nei. Jeg har fått veldig forskjellige tilbakemeldinger fra lege og 2 forskjellige GU, så nå vil jeg ha en time hvor de undersøker skikkelig og finner ut hva som egentlig er galt :)

Så bra :D Litt dumt at man ikke kan skrive navn på leger og legesenter her inne :( Skulle gjerne skrytt masse av denne dama.
Hun befinner seg I Stavanger :cat:

Ååå det forstår jeg godt du vil da! [emoji5] Har du barn fra før?
Kan man ikke nevne navn på legesenter? Det er veldig bra du er så fornøyd med hun du går til! [emoji5]
 
Ååå det forstår jeg godt du vil da! [emoji5] Har du barn fra før?
Kan man ikke nevne navn på legesenter? Det er veldig bra du er så fornøyd med hun du går til! [emoji5]

Nei, har ikke barn og har aldri vært gravid. Mitt største ønske har alltid vært å få en liten bebbe <3

Nei, tror ikke det er lov pga personvern eller noe slik? At leger er mennesker også, de kan gjøre feil.
Jeg er ikke ute etter å henge ut noen. Ville bare rose :)
 
Nei, har ikke barn og har aldri vært gravid. Mitt største ønske har alltid vært å få en liten bebbe <3

Nei, tror ikke det er lov pga personvern eller noe slik? At leger er mennesker også, de kan gjøre feil.
Jeg er ikke ute etter å henge ut noen. Ville bare rose :)

Da er vi like der [emoji5]
Ja, det er jo sant det [emoji4]
 
21.november. Og du? [emoji4]

26. November :) basert på 35 dagers syklus. Siden dette er første runde på leteozol, er jeg ikke helt sikker ;)
 
Mm, det er sant... men nå er det snart mandag, ny uke og litt nærmere ikm uka[emoji16] Min EL testing skal starte på slutten av neste uke [emoji1360] daa er man igang

Tok min første EL test i kveld ;) ser ut som pilla funker :D MEN, jeg vet ikke om det er placebo effekt eller hormonene som reagerer pga letrozol, men milde måne jeg har blitt kåt om dagen :O
Flere som merker dette?
 
Hei jenter ;)
Denne tråden passer for meg.
Jeg skal ha min første pp med Letrozol når jeg får tr :p Har ikke vært 100% prøvende. Så det starter for fult for oss. Håper det klaffer fort for oss! :smiley-angelic001 Er det noen her inne med god erfaring? Som kan komme med litt triks? :smiley-angelic003
Lykke til Ble gravid på første ordentlige forsøk med dobbel letrozol. Ingen andre tips enn at min erfaring er at el blir sen, så ikke gi opp før langt ut i syklusen hvis du ikke finner el. Mener min ikke kom før på syklusdag 18-19! Ble forøvrig gravid med tvillinger
 
Lykke til Ble gravid på første ordentlige forsøk med dobbel letrozol. Ingen andre tips enn at min erfaring er at el blir sen, så ikke gi opp før langt ut i syklusen hvis du ikke finner el. Mener min ikke kom før på syklusdag 18-19! Ble forøvrig gravid med tvillinger

Signerer denne erfaringen med sen el (cd24), lykke til[emoji5]
 
f5f1a149183d54de1472ddf1132e572d.jpg



Nederste er fra i dag. CD8. Ser lovende ut ;)
 
Hvis den ikke blir sterkere og/eller topper så må jeg på dobbel dose neste mnd. Håper kroppen min fungerer på enkel dose :)
 
Ok, ja får håpe det klaffer på enkel dose [emoji5] Masse lykke til for at det skal klaffe denne mnd! [emoji2][emoji256]

Takk <3
Vet du hvordan statestikken til Letrozol ser ut?
 
Back
Topp