Vi som bruker Pergo/Letrozol/Femar

Tusentakk for gode svar:D tror vi har blitt enige om å ta det litt rolig men fortsatt prøve (bare ikke like intenst) ut året og da kontakte lege på ny året:) har en kjæresteferie coming up neste måned og mye tid til å pleie og nyte oss di neste 3 månedene(håper litt på at det hjelper å få tankene på noe annet) :D
Setter veldig pris på svarene jeg fikk og kommer nok absolutt til å snakke med legen om evt hjelp/sjekk neste gang jeg skal til lege:)
Håper det går uten noe å att dere blir gravid, det beste er å bare slappe av å nyte hverandre det gjore eg å kjæresten min sist å nå sitter vi her med ei jente på 3 år :-) så alt kan gå så lenge man ikke blir veldig opptatt av den prøve perioden :-) masse lykke til å kos dere som kjærester plutselig er dere tre å det ikke blir fult så mye tid til å bare være to Hehe :-)
 
Ingebting skjer...

IMG_7272.jpg
 
ÅÅÅÅÅÅKEI folkens, jeg henter tråden opp igjen fordi jeg trenger litt innspill :D

Jeg hadde siste dag på min første kur med Letrozol i går (enkel dose), og i går morges begynte jeg å spotte. Spotter fortsatt i dag, men det er ikke friskt blod. Gjorde noen av dere det?

Legen sa jeg ikke skulle lese pakningsvedlegget, fordi det sto så mye skumle bivirkninger på det, så det har jeg... kastet. Angrer på det nå, er spotting en vanlig bivirkning? Kan man i det hele tatt FÅ bivirkninger av å gå på tabletter i bare 5 dager? Har aldri tatt noen form for medikamenter i voksen alder annet enn P-piller, haha.

Burde jeg bare ta det med ro og slappe av? Hjelp meeeg, plis :dead:
 
Jeg er ferdig med min 2 kur å jeg har spottet veldig lite i går å i dag men det er friskt blod men det er ein av bivirkningene!
 
ÅÅÅÅÅÅKEI folkens, jeg henter tråden opp igjen fordi jeg trenger litt innspill :D

Jeg hadde siste dag på min første kur med Letrozol i går (enkel dose), og i går morges begynte jeg å spotte. Spotter fortsatt i dag, men det er ikke friskt blod. Gjorde noen av dere det?

Legen sa jeg ikke skulle lese pakningsvedlegget, fordi det sto så mye skumle bivirkninger på det, så det har jeg... kastet. Angrer på det nå, er spotting en vanlig bivirkning? Kan man i det hele tatt FÅ bivirkninger av å gå på tabletter i bare 5 dager? Har aldri tatt noen form for medikamenter i voksen alder annet enn P-piller, haha.

Burde jeg bare ta det med ro og slappe av? Hjelp meeeg, plis :dead:

Jeg spottet rett etter jeg var ferdig med 2 runde Letrozol, og tror det er ganske så normalt [emoji4]
 
Jeg er ferdig med min 2 kur å jeg har spottet veldig lite i går å i dag men det er friskt blod men det er ein av bivirkningene!

Jeg spottet rett etter jeg var ferdig med 2 runde Letrozol, og tror det er ganske så normalt [emoji4]

Takk for svar, føler meg litt beroliget av at noen andre også har opplevd dette :) Krysser bare fingrene nå for at UL på mandag viser ett eller to klare egg!
 
Hei på dere[emoji5]
Lurer på om noen som har efaringer med Letrozol kan opplyse meg litt! Jeg skal ta Letrozol (enkel dose tror jeg) fra CD 3-7 i forbindelse med et fryseforsøk jeg skal ha denne syklusen! Kan jeg forvente å få positiv EL-test til samme tid som jeg bruker (som regel mellom CD 16 og 19), eller kan den komme før/senere? Bivirkninger?
Setter stor pris på svar[emoji5]
 
Hei på dere[emoji5]
Lurer på om noen som har efaringer med Letrozol kan opplyse meg litt! Jeg skal ta Letrozol (enkel dose tror jeg) fra CD 3-7 i forbindelse med et fryseforsøk jeg skal ha denne syklusen! Kan jeg forvente å få positiv EL-test til samme tid som jeg bruker (som regel mellom CD 16 og 19), eller kan den komme før/senere? Bivirkninger?
Setter stor pris på svar[emoji5]

Om du kan få EL til samme tid vet jeg ikke, da jeg aldri fikk EL før jeg begynte med Letrozol. Har gått på dette i 5 PPer nå og fått positiv ELtest CD15-16 hver gang ca. Synes at Letrozol gir en stabil syklus[emoji4] Bivirkninger er veldig invidiuelt som jeg har skjønt det, sliter selv med hodepine og humørsvingninger[emoji849][emoji13] Masse lykke til!! Håper Letrozol blir til hjelp for deg[emoji5]
 
Om du kan få EL til samme tid vet jeg ikke, da jeg aldri fikk EL før jeg begynte med Letrozol. Har gått på dette i 5 PPer nå og fått positiv ELtest CD15-16 hver gang ca. Synes at Letrozol gir en stabil syklus[emoji4] Bivirkninger er veldig invidiuelt som jeg har skjønt det, sliter selv med hodepine og humørsvingninger[emoji849][emoji13] Masse lykke til!! Håper Letrozol blir til hjelp for deg[emoji5]

Takk for svar! Jeg skjønner ikke helt hvorfor jeg skal ha det, men er visst for å booze EL! Jeg har EL hver måned uten! Vil helst ikke at den skal komme før normalt sjø, for da kan det bli avbrutt[emoji849][emoji849] bivirkningene høres like ut som andre hormoner jeg har tatt[emoji12]
 
Hei på dere[emoji5]
Lurer på om noen som har efaringer med Letrozol kan opplyse meg litt! Jeg skal ta Letrozol (enkel dose tror jeg) fra CD 3-7 i forbindelse med et fryseforsøk jeg skal ha denne syklusen! Kan jeg forvente å få positiv EL-test til samme tid som jeg bruker (som regel mellom CD 16 og 19), eller kan den komme før/senere? Bivirkninger?
Setter stor pris på svar[emoji5]

Jeg tok samme dose som deg, hadde el av meg selv i utgangspunktet...noe ustabil syklus, men sjelden el kom etter cd24, men på Letrozol kom den først den dagen[emoji848] Ble dog gravid og har en fin liten gutt på litt over året[emoji5]
Jeg hadde ingen bivirkninger.
 
Jeg tok samme dose som deg, hadde el av meg selv i utgangspunktet...noe ustabil syklus, men sjelden el kom etter cd24, men på Letrozol kom den først den dagen[emoji848] Ble dog gravid og har en fin liten gutt på litt over året[emoji5]
Jeg hadde ingen bivirkninger.

Håper min kommer før CD24 hvertfall![emoji12] jeg har ikke bruk for egget ved eggløsningen, det må bare slippe! Egget jeg skal bruke ligger ferdig befruktet i fryseren på St.Olavs[emoji23][emoji23]
 
Noen her som bruker Clomifen? Er på min 3. doble kur nå.
 
Sååååå typisk.. nå skal jeg starte på letrozol og da er selvfølgelig tanta sein. Sååå typisk.. er ikke gravid :(
Frustrasjonsutblåsning.. er på CD34 nå og er trooor jeg er 11 eller 12 DPO nå.
 
Hei jenter ;)
Denne tråden passer for meg.
Jeg skal ha min første pp med Letrozol når jeg får tr :p Har ikke vært 100% prøvende. Så det starter for fult for oss. Håper det klaffer fort for oss! :smiley-angelic001 Er det noen her inne med god erfaring? Som kan komme med litt triks? :smiley-angelic003
 
Huff, holder på å bli helt frustrert her.... Skal ta graviditetstest på mandag.. Føler jeg har ventet i en evighet.... Jeg har og sliti følelsesmessig ved at jeg har noen ganger følt vi har lykkes... andre ganger føler jeg det helt motsatte... Det er første prøveperiode med Letrozol.. Måtte bare lette på trykket litt [emoji44]
 
Huff, holder på å bli helt frustrert her.... Skal ta graviditetstest på mandag.. Føler jeg har ventet i en evighet.... Jeg har og sliti følelsesmessig ved at jeg har noen ganger følt vi har lykkes... andre ganger føler jeg det helt motsatte... Det er første prøveperiode med Letrozol.. Måtte bare lette på trykket litt [emoji44]

Ønsker deg masse lykke til og håper virkelig på dine vegne
 
Jeg gikk på min andre femar kur i september + tok ovitrelle sprøyte å ble gravid[emoji173]️ Er nå 5+3.. på tirsdag blødde jeg litt, og i går kom det litt rosa på papiret + brun utflod.. noen andre som har opplevd det samme etter å brukt hormonbehandling? [emoji846]
 
Hvordan ble deres menstrasjon første gangen dere startet på letrozol`? Tok første pille I dag og menssmertene ble borte. Roer den ned mensen fra første dag? Blør like mye enda, men kanskje det også roer seg? Lov å håpe :P
 
Back
Topp