Vi som bruker Pergo/Letrozol/Femar

Jeg tar letrozol pga pcos og har tatt første runden denne måneden, fikk høy på cb monitoren min i går å maksimal i dag så det har funket for min del så nå fåe vi se om spiren sitter!! Kjenner att ting jobber på nede i venstre og høyre siden så blir noen spennende dager :-) han reiser på reise jobb i morgen så jeg håper att dette er nok :-) er så kjekt å se att letrozol funker på så mangen :-)

Det klaffet! [emoji1] Letrozol har vist seg å virke! [emoji3][emoji173] Jeg er ENDELIG gravid! [emoji7][emoji7]
c7d83ac2a658d4031bd8dc23f387523b.jpg
Gratulerer så mye :-) jeg har prøvd letrozol denne runden så er så spent, hvor lenge gjekk du på det før det funket for deg? Å hvorfor går du på letrozol ?? Du trenger ikke svare alså Hehe :-)

Gratulerer så mye :-) jeg har prøvd letrozol denne runden så er så spent, hvor lenge gjekk du på det før det funket for deg? Å hvorfor går du på letrozol ?? Du trenger ikke svare alså Hehe :-)
Tusen takk [emoji1][emoji173]
Dette var min tredje runde med dobbel dose.[emoji4] Jeg fikk Letrozol etter jeg fikk påvist pcos. Fikk også råd om å begynne å spise litt lavkarbo. Så det begynte jeg med denne mnd for å prøve å se om det kunne hjelpe på. Så jeg tror faktisk det har en veldig god effekt sammen med letrozolen.

Sniker meg inn her jeg...jeg har fått utskrevet Letrozol som jeg skal begynne med nå i neste pp ...lurer litt på hvilke erfaringer dere har med bivirkninger og slikt?:p Er det noen forskjell på Accord eller Orifarm? Jeg har fått Orifarm 2,5 mg nå til å begynne med så får vi håpe at sluttresultatet blir bra :smiley-bounce012

Hei alle sammen. Håper på svar på dette. Er det vanlig etter ca 1uke etter antatt eggløsning at man har stikkinger og strekkfølelse i eggløsning/midt område? Andre som har opplevd dette?

Jeg lurer på det samme :) har en sånn murrende og tidvis stikkende følelse helt nederst midt på magen. 1 uke siden eggløsning nå og er så spent på om det kan være noe på gang, eller om det er helt vanlig etter en runde med Letrozol?

Kan oppdatere litt for med min erfaring. Er 12+3 uker på vei med tvillinger etter bruk av letrozol! Så to bankende hjerter på UL i dag. Stort sjokk da svangerskapet har vært veldig problemfritt. Trodde egentlig jeg ikke var gravid mer/hadde en BO, men jeg er visst veldig gravid :-p Lykke til alle!

Gratulerer så mye [emoji4] så stas med tvillinger!

Hei alle. Vi er nå i gang med vår 4.de letrozol kur. Leser om folk som blir gravide på 1 og 2 kur. Det som virker vanligst. Noen av dere som måtte prøve noen runder? ♡ Har en til runde om dette ikke går, så er det gynekologen igjen og andre tiltak. El rundt denne helgen, så blir en aktiv helg ;)

Kan oppdatere litt for med min erfaring. Er 12+3 uker på vei med tvillinger etter bruk av letrozol! Så to bankende hjerter på UL i dag. Stort sjokk da svangerskapet har vært veldig problemfritt. Trodde egentlig jeg ikke var gravid mer/hadde en BO, men jeg er visst veldig gravid :p Lykke til alle!
Hvor mange runder med letrozol hadde du? Gratulerer så mye ♡ misunnelig :)

hei :)
jeg går ikke på noe form for hormoner, men har vurdert å høre med legen om det.
lurer egentlig bare på hvor lenge dere prøvde før dere fikk hormonhjelp til å bli gravide? :)
har hørt folk si at det ikke er vits å spørre legen før det er gått minst 1år uten at du er blitt gravid.

lurer egentlig bare på hvor lenge dere prøvde før dere fikk hormonhjelp til å bli gravide? :)
har hørt folk si at det ikke er vits å spørre legen før det er gått minst 1år uten at du er blitt gravid.
Jeg blei henvist til spesialist som fant ut att eg hadde pcos så derfor eg går på det å det var etter å ha prøvd i mangen år!! Trur ikke du bare får hormoner for å bli gravid du må nok ha våre ein prøver i eit år å så blir det utredning på hvorfor du ikke får barn å så tar man det der i fra! Hvor lenge har du prøvd??

Ble gravid på andre dobbeldose letrozol og har termin om 4 uker :) Tok da også metformin og har pco. Vi hadde prøvd i 2 år, men brukt pergotime i over 1 år før den tid uten resultat (utenom at jeg fikk eggløsning)

Jeg har stor tro på at letrozol er tingen! Hadde det skikkelig kjipt på pergotime, mens letrozol var ingen problem å gå på. Merket stor forskjell.. Og så ble jeg jo gravid..!
Masse lykke til alle sammen :Heartred

Vet ikke om du får så lenge du har ok lengde på sykluser, får eggløsning og er ellers frisk. I så fall kan hormonene gi overstimulering.

Jeg fikk ganske raskt hormonhjelp fordi jeg har pco. Og fikk fort henvisning videre av legen min før det igjen fordi jeg var snart 30 på den tiden

Jeg blei henvist til spesialist som fant ut att eg hadde pcos så derfor eg går på det å det var etter å ha prøvd i mangen år!! Trur ikke du bare får hormoner for å bli gravid du må nok ha våre ein prøver i eit år å så blir det utredning på hvorfor du ikke får barn å så tar man det der i fra! Hvor lenge har du prøvd??

Sluttet på pillen for ca 6 år siden og prøvde da i rett under 2 år men valgte å ta pause pga litt forskjellige ting, har nå prøvd ijenn i rett rundt 1 år uten noe hell:) det som gjør at jeg vil ta det opp med legen er at jeg i januar fikk diagnosen MS, noe som gjør at prøvingen tar veldig mye ut av energien ellers og gjør utmattelsen mye vanskeligere å takle:)

Vet ikke om du får så lenge du har ok lengde på sykluser, får eggløsning og er ellers frisk. I så fall kan hormonene gi overstimulering.

Jeg fikk ganske raskt hormonhjelp fordi jeg har pco. Og fikk fort henvisning videre av legen min før det igjen fordi jeg var snart 30 på den tiden

Vi blir nok å prøve en stund til før vi evt sjekker om noe kan være galt:)

Sluttet på pillen for ca 6 år siden og prøvde da i rett under 2 år men valgte å ta pause pga litt forskjellige ting, har nå prøvd ijenn i rett rundt 1 år uten noe hell:) det som gjør at jeg vil ta det opp med legen er at jeg i januar fikk diagnosen MS, noe som gjør at prøvingen tar veldig mye ut av energien ellers og gjør utmattelsen mye vanskeligere å takle:)
Da hadde eg tatt det opp med legen å så høre om det går an å gjøre noe med det :-)

Da hadde eg tatt det opp med legen å så høre om det går an å gjøre noe med det :)

Tusentakk for gode svar:D tror vi har blitt enige om å ta det litt rolig men fortsatt prøve (bare ikke like intenst) ut året og da kontakte lege på ny året:) har en kjæresteferie coming up neste måned og mye tid til å pleie og nyte oss di neste 3 månedene(håper litt på at det hjelper å få tankene på noe annet) :D
Setter veldig pris på svarene jeg fikk og kommer nok absolutt til å snakke med legen om evt hjelp/sjekk neste gang jeg skal til lege:)

Back
Topp