Har nå startet på 2.runde med Letrozol. Krysser fingrer![emoji256]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har nå startet på 2.runde med Letrozol. Krysser fingrer![emoji256]
Hvor i syklusen er du nå?
CD 5
Må hive meg inn med dere etter SA på fredag.. var hos gu igår og fikk beskjed om å hoppe rett på ny femar kur (samme som letrozol)
Så idag er jeg CD 3, starter på kur på dag 5[emoji846] Dette blir min 3 runde med femar..
Nice Jeg er på CD 4 Har du lang syklus? Siden dette er første Letrozol kuren min, er jeg veldig spent på hvordan sykluslengden vil bli påvirket. Vanligvis ligger den mellom 32-35
Jeg har hatt veldig uregelmessige og lange sykluser. Alt fra 39 - 78. Første syklusen min (altså forrige syklus) med Letrozol var på 27.
Så bra Hvordan var lutheal fasen din?
Jeg mener den var nå på 13 dager
Så bra! Håper virkelig spiren sitter denne runden
Takk for det! [emoji5] Håper virkelig jeg og! Håper den gjør det for deg også! [emoji2]
Takk
Prøver å få bestilt time hos GU, men er virkelig ikke bare bare å komme gjennom på telefonen :O
Åå :/ Vi går til privat klinikk og jeg skal på ul 1.nov. Var på samme ultralyd forrige syklus. Det viste seg da at Letrozol hadde virket. Det var tilsammen 4 eggposer som hadde blitt større. 3 på høyre side og 1 på venstre. Den på venstre var endel større enn de andre, og det var den legen mente ville løsne. Jeg har begynt å tenke på at kanskje egget ikke løsner hos meg... [emoji848]
Det er vel mulig å sjekke det?
Det er en privat GU jeg prøver å komme igjennom hos
Kan man sjekke om egget slipper?
Ok [emoji5] Håper du kommer igjennom snart! [emoji5]
Jeg tror det?
Det er telefontid fra 12-14, men kommer kun til telefonsvarer om at telefontid er fra 9-11 og 12-14.. Sååå irriterende
Lurer på om assistenten har tatt seg en lur eller noe
Ja, det går vel an å høre om det...
Ååå skjønner det er irriterende [emoji44] He he ja kanskje det er det som har skjedd! [emoji23]
Spør GU Bedre å spørre en gang for mye mener jeg
Jeg vet at denne GU er veldig populær, så er MASSE trykk. Håper på å få time I Januar. Hvis jeg kommer gjennom da..
Føler at man får mye bedre oppfølging privat enn hos det offentlige. Det er jo dyrere så klart, men på mange matter får man det man betaler for