Vi som bruker Pergo/Letrozol/Femar


Nice :D Jeg er på CD 4 :) Har du lang syklus? Siden dette er første Letrozol kuren min, er jeg veldig spent på hvordan sykluslengden vil bli påvirket. Vanligvis ligger den mellom 32-35 :(
 
Må hive meg inn med dere etter SA på fredag.. var hos gu igår og fikk beskjed om å hoppe rett på ny femar kur (samme som letrozol)
Så idag er jeg CD 3, starter på kur på dag 5[emoji846] Dette blir min 3 runde med femar..
 
Noen som har opplevd/er god på dette med NÅR skal jeg regne mensstart fra...
Hadde SA i sept og skulle bare vente på tr før jeg startet på letrozol, nå er jeg SÅ usikker hvordan jeg skal telle dagene[emoji30]
Skal ta letrozol fra cd3 og i 5 dager. Begynte så smått å spotte/småblø for 5 dager siden, men har forstått det slik at det skal være en viss mengde før man kaller det mens...så har ventet for å se det ann. I går og i dag har d kommet litt mer (må ha bind), men fortsatt mindre enn normalen. Tenker i første omgang at jeg teller det som cd2 i dag, men når jeg ser på syklusen jeg hadde i juli småblødde jeg i 8 dager før det kom skikkelig mens, det gjør at jeg blir usikker igjen...kanskje jeg burde vente for å se om d kommer enda mer etterhvert. (Men viser d seg da at d bare dabber av har jeg jo gått glipp av denne mnd plutselig...) AAARGH[emoji36] At det skal være så innmari vanskelig[emoji19]
Om noen har innvendinger tar jeg gledelig imot tips[emoji28]
 
Må hive meg inn med dere etter SA på fredag.. var hos gu igår og fikk beskjed om å hoppe rett på ny femar kur (samme som letrozol)
Så idag er jeg CD 3, starter på kur på dag 5[emoji846] Dette blir min 3 runde med femar..

Håper du blir fort gravid igjen og at spiren sitter denne gang :)
 
Nice :D Jeg er på CD 4 :) Har du lang syklus? Siden dette er første Letrozol kuren min, er jeg veldig spent på hvordan sykluslengden vil bli påvirket. Vanligvis ligger den mellom 32-35 :(

Jeg har hatt veldig uregelmessige og lange sykluser. Alt fra 39 - 78. Første syklusen min (altså forrige syklus) med Letrozol var på 27.
 
Jeg har hatt veldig uregelmessige og lange sykluser. Alt fra 39 - 78. Første syklusen min (altså forrige syklus) med Letrozol var på 27.

Så bra :) Hvordan var lutheal fasen din?
 
Takk for det! [emoji5] Håper virkelig jeg og! Håper den gjør det for deg også! [emoji2]

Takk :D
Prøver å få bestilt time hos GU, men er virkelig ikke bare bare å komme gjennom på telefonen :O
 
Takk :D
Prøver å få bestilt time hos GU, men er virkelig ikke bare bare å komme gjennom på telefonen :O

Åå :/ Vi går til privat klinikk og jeg skal på ul 1.nov. Var på samme ultralyd forrige syklus. Det viste seg da at Letrozol hadde virket. Det var tilsammen 4 eggposer som hadde blitt større. 3 på høyre side og 1 på venstre. Den på venstre var endel større enn de andre, og det var den legen mente ville løsne. Jeg har begynt å tenke på at kanskje egget ikke løsner hos meg... [emoji848]
 
Åå :/ Vi går til privat klinikk og jeg skal på ul 1.nov. Var på samme ultralyd forrige syklus. Det viste seg da at Letrozol hadde virket. Det var tilsammen 4 eggposer som hadde blitt større. 3 på høyre side og 1 på venstre. Den på venstre var endel større enn de andre, og det var den legen mente ville løsne. Jeg har begynt å tenke på at kanskje egget ikke løsner hos meg... [emoji848]

Det er vel mulig å sjekke det?
Det er en privat GU jeg prøver å komme igjennom hos ;)
 
Kan man sjekke om egget slipper?
Ok [emoji5] Håper du kommer igjennom snart! [emoji5]

Jeg tror det?
Det er telefontid fra 12-14, men kommer kun til telefonsvarer om at telefontid er fra 9-11 og 12-14.. Sååå irriterende :confused:
Lurer på om assistenten har tatt seg en lur eller noe:eek::oops:
 
Jeg tror det?
Det er telefontid fra 12-14, men kommer kun til telefonsvarer om at telefontid er fra 9-11 og 12-14.. Sååå irriterende :confused:
Lurer på om assistenten har tatt seg en lur eller noe:eek::oops:

Ja, det går vel an å høre om det...
Ååå skjønner det er irriterende [emoji44] He he ja kanskje det er det som har skjedd! [emoji23]
 
Ja, det går vel an å høre om det...
Ååå skjønner det er irriterende [emoji44] He he ja kanskje det er det som har skjedd! [emoji23]

Spør GU :) Bedre å spørre en gang for mye mener jeg ;)

Jeg vet at denne GU er veldig populær, så er MASSE trykk. Håper på å få time I Januar. Hvis jeg kommer gjennom da..
Føler at man får mye bedre oppfølging privat enn hos det offentlige. Det er jo dyrere så klart, men på mange matter får man det man betaler for
 
Spør GU :) Bedre å spørre en gang for mye mener jeg ;)

Jeg vet at denne GU er veldig populær, så er MASSE trykk. Håper på å få time I Januar. Hvis jeg kommer gjennom da..
Føler at man får mye bedre oppfølging privat enn hos det offentlige. Det er jo dyrere så klart, men på mange matter får man det man betaler for

Det er sant [emoji5]
Ok, får håpe du får det da. Er det oppfølgingstime i forhold til Letrozol?
Ja, er enig i at man får det man betaler for. Jeg er veldig fornøyd med oppfølgingen fra klinikken vi går til [emoji5]
 
Back
Topp