Vi som bruker Pergo/Letrozol/Femar

[emoji5] Hva mener du?

Det blir ofte ført statestikk på hvor mange som blir gravide på enkel dose, hvor mange på dobbel og hvor mange på trippel :)
Samt hvor mange forsøk det tok før spiren satt :)
 
Det blir ofte ført statestikk på hvor mange som blir gravide på enkel dose, hvor mange på dobbel og hvor mange på trippel :)
Samt hvor mange forsøk det tok før spiren satt :)

Åå, nei jeg vet ikke noe om det.... Hvor kan man få informasjon om det?
 
Åå, nei jeg vet ikke noe om det.... Hvor kan man få informasjon om det?

Jeg er ikke sikker. Har ikke funnet noe spesifikt annet enn eldre artikler som forklarer fordelene med letrozol vs pergotime og at det var større sjans å bli gravid med letrozol enn pergotime.
 
Var det slik at litt blødninger med Letrozol er normalt?
 
Anbefaler virkelig å tempe, altså! Jeg synes det fungerte såå mye greiere enn disse testene... Ble liksom aldri helt klok på de testene...

Nei, jeg kjenner jeg blir forvirret av de stripsene. Enklere med monitor. Sikkert mye enklere med temping også :)
 
Fikk svar fra gynokologen min i dag att eg hadde hat god virkning av letrozol i oktober fin eggløsning så skulle fortsette med enkel dose, har funket denne måneden og fikk posetiv El test på fredag så for vi se om det skjer denne måneden :-) :-)
 
Fikk svar fra gynokologen min i dag att eg hadde hat god virkning av letrozol i oktober fin eggløsning så skulle fortsette med enkel dose, har funket denne måneden og fikk posetiv El test på fredag så for vi se om det skjer denne måneden :) :)

Får håpe gullegget klorer seg fast og blir sittende :Heartbigred
 
45933c0c589be039e5cadf01f905be0d.jpg


På fjerde runden med dobbel Letrozol og positiv ELtest igår pluss aksjer! Nå er det bare å krysse fingrene og vente [emoji5][emoji5]
 
CD16, fortsatt lav på monitoren! Aldri hatt fortsatt lav på CD16, er første gang jeg har tatt Letrozol! Var på UL på mandag, slimhinna var 8 mm og ledende folikkel 15 mm! Hu anslo da EL om 2-3 dager, og det stemmer hvertfall ikke!!! Blir så himla frustrert!! MÅ få positiv test innen søndag!! Hvis ikke må den ikke bli positiv før onsdag neste uke! Kan ikke få på man/tirs!

Noen som har vært på kontroll og at det har drøyet lenger enn det legen anslo???
 
Back
Topp