Takk <3
Vet du hvordan statestikken til Letrozol ser ut?
[emoji5] Hva mener du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk <3
Vet du hvordan statestikken til Letrozol ser ut?
[emoji5] Hva mener du?
Det blir ofte ført statestikk på hvor mange som blir gravide på enkel dose, hvor mange på dobbel og hvor mange på trippel
Samt hvor mange forsøk det tok før spiren satt
Åå, nei jeg vet ikke noe om det.... Hvor kan man få informasjon om det?
Jeg er ikke sikker. Har ikke funnet noe spesifikt annet enn eldre artikler som forklarer fordelene med letrozol vs pergotime og at det var større sjans å bli gravid med letrozol enn pergotime.
Ja, det har jeg også sett.
Hadde vært veldig interessant å lest den rapporten Også med tanke på SA/MA.
Anbefaler virkelig å tempe, altså! Jeg synes det fungerte såå mye greiere enn disse testene... Ble liksom aldri helt klok på de testene...Hvis den ikke blir sterkere og/eller topper så må jeg på dobbel dose neste mnd. Håper kroppen min fungerer på enkel dose
Anbefaler virkelig å tempe, altså! Jeg synes det fungerte såå mye greiere enn disse testene... Ble liksom aldri helt klok på de testene...
Fikk svar fra gynokologen min i dag att eg hadde hat god virkning av letrozol i oktober fin eggløsning så skulle fortsette med enkel dose, har funket denne måneden og fikk posetiv El test på fredag så for vi se om det skjer denne måneden
Ja det håper vi også blir spennende å se, mannen kom hjem fredags kveld så håper Jo at det passet denne gangenFår håpe gullegget klorer seg fast og blir sittende
Ja det håper vi også blir spennende å se, mannen kom hjem fredags kveld så håper Jo at det passet denne gangen
På fjerde runden med dobbel Letrozol og positiv ELtest igår pluss aksjer! Nå er det bare å krysse fingrene og vente [emoji5][emoji5]
Nå sittern