Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når det står at jeg skal begynne på femar på 3 mensdag, betyr det at når jeg har tatt provera og den første blødningen, altså den 3 dagen med blødning, eller skal jeg vente til at jeg faktisk får mensen? Noen som vet?
Da er søknad til IVF sendt inn, og jeg har fått resept på Clomifen mens vi venter på svar på søknaden!
Masse lykke til!
TakkDa skal du nok begynne 3 dagen med blødning. Jeg har alltid gjort det og det har funket bra [emoji4]
Da er søknad til IVF sendt inn, og jeg har fått resept på Clomifen mens vi venter på svar på søknaden!
Den er sendt til Oslo universitetssykehus, så det tar nok en stund. Gynekologen regnet med at vi får time i april Hvor er deres søknad sendt?Masse lykke til! Vi sendte også søknad til IVF forrige uke. Håper vi begge kommer fort til [emoji5] Hvor er din henvisning sendt?
Den er sendt til Oslo universitetssykehus, så det tar nok en stund. Gynekologen regnet med at vi får time i april Hvor er deres søknad sendt?
Da satser vi på at det blir april på begge to! Lykke tilVår er sendt til Haukeland Universitetssykehus. Gyn visste ikke hvor lang ventetiden var der nå, men vet om ei som ventet 4 mnd ved henvisning sendt dit i november. Så håper på april/mai [emoji173]️
Hei
Jeg har gått 2 runder på enkel letrozol kur fra CD 3 til 7.
Jeg har alltid hatt 28-29 syklus dager, men de to siste syklusene med letrozol har jeg fått tr 3 dager tidligere. Luteal fasen ble forkortet til 12 sager. Jeg har ikke oppfølgingstime hos gynekologen min og vet ikke om jeg skal fortsette med letrozol eller ikke. Nå er jeg veldig skuffet over at det ikke skjer noe selv om jeg går på letrozol [emoji19] og i tillegg har jeg nå kortere syklus
Letrozol påvirket ikke min korte lutealfase, men det går an å prøve vitamin b6 (minst 2 tabl - fås uten resept), evt be om progesteronstøtte, for å forlenge den. Jeg har brukt b6 og crinone - fikk lf på 13 dager istedenfor 9-11. Denne pp skal jeg prøve med crinone kun 2.hver dag, men samme dose b6. Spennende om det blir forskjell.
Noen som har merket at de er ømme i livmorsområdet ca en uke etter EL?
Jeg bruker Letrozol for første gang denne pp, og jeg kjenner det godt i livmoren. Ingen sannsynlighet for at jeg er gravid. Men er bare 3 dager siden jeg hadde EL da, ikke en uke.