Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det en forskjell mellom Femar og Letrozol? For apoteket har gitt meg Letrozol istedenfor Femar, står «tilsvarer Femar» på pakken jeg har fått...
Syns det er irriterende å få noe annet enn det som er foreskrevet.Jeg fikk også resept på femar, men apoteket hadde kun Letrozol. Men slik jeg skjønner det er det vel ikke noe forskjell [emoji848]
Er det en forskjell mellom Femar og Letrozol? For apoteket har gitt meg Letrozol istedenfor Femar, står «tilsvarer Femar» på pakken jeg har fått...
Oki, takk!!Har forstått det slik at det er akkurat samme produktet, bare forskjellige produsenter[emoji4]
Takk for svaret [emoji171]
Tar du to tabletter vitamin b6 daglig hele syklusen?
Håper at du merker forskjell med crinone
Dere som går på Letrozol når får dere EL som regel?
For meg har det vært ganske stabilt på samme tidspunkt som før jeg begynte. Ca CD 16. Fikk beskjed om å begynne på CD 5. Har begynt på CD 4 også.
Takk Da håper jeg at min ikke er langt unna har ikke hadd EL siden september. Og de gangene jeg har hadd EL har det kommet på rundt CD 22,26 og 37... er på CD 8 i dag og skal ta siste pille i morgen
Dere som har brukt Letrozol: var øm/tung livmor en bivirkning dere har merket uten å være gravid? Jeg er vanvittig støl og kjenner at livmoren jobber på spreng (vondt)! Er 5 dpo, og lurer på om det kan være tidlig gravidtegn eller bivirkning av Letrozol. Aldri hatt det slik før. Er på min første Letrozolkur.
Dere som går/gikk på Letrozol hadde dere pause annen hver mnd?[emoji848] tenker at om jeg ikke får EL på enkel kur nå, vil jeg jo ikke vente en syklus før jeg kan prøve med dobbel [emoji43]
Dere som går/gikk på Letrozol hadde dere pause annen hver mnd?[emoji848] tenker at om jeg ikke får EL på enkel kur nå, vil jeg jo ikke vente en syklus før jeg kan prøve med dobbel [emoji43]