Vi som bruker Pergo/Letrozol/Femar

Her hos meg ser det ut til at Letrozol har stor virkning! [emoji1376] Positiv EL-test nå allerede 1-2 uker før forventet [emoji43]
 
Er det en forskjell mellom Femar og Letrozol? For apoteket har gitt meg Letrozol istedenfor Femar, står «tilsvarer Femar» på pakken jeg har fått...

Femar og letrozol er samme legemiddel ( synonyme ). Samme virkestoffer. Letrozol blir som regel brukt på grunn av pris, dvs femar er dyrere enn letrozol.
 
Er det noen som har blitt gravid med letrozol på enkel dose å hvilken prøve periode blei dere gravid?? :)
 
Er det sånn at man får mensen først av letrozol? Jeg ska gå på en enkel dose nå

Altså få mensen da man tar Letrozol? Gjør vel ikke det, men samtidig jo. Det tas for å få eggløsning, og hvis man ikke blir gravid så får man jo menstruasjon.
 
Er det noen som har blitt gravid med letrozol på enkel dose å hvilken prøve periode blei dere gravid?? :)

Ble gravid på enkel dose (første runde med letrozol, men pp18) i 2015, han er 1,5 år nå. I søken på søsken har jeg nå kommet til runde 4 med enkel letrozol uten å ha blitt gravid (3 dpo i dag)[emoji51]
 
Er det sånn at man får mensen først av letrozol? Jeg ska gå på en enkel dose nå

Nei, man starter jo på dem syklusdag 3-4-5 (litt forskjellig hva man får beskjed om), MEN har lest om både dem som har fått beskjed om å starte når som helst (regner med dette er de som overhodet ikke har noe syklus å forholde seg til, gjerne superlange og uten el). Samt at noen får en eller annen tablett (husker ikke hva det heter) for å få startet mens, for så å begynne på letrozol/femar dag 3-4-5[emoji4]
 
Nei, man starter jo på dem syklusdag 3-4-5 (litt forskjellig hva man får beskjed om), MEN har lest om både dem som har fått beskjed om å starte når som helst (regner med dette er de som overhodet ikke har noe syklus å forholde seg til, gjerne superlange og uten el). Samt at noen får en eller annen tablett (husker ikke hva det heter) for å få startet mens, for så å begynne på letrozol/femar dag 3-4-5[emoji4]


Provera :)
 
Nei, man starter jo på dem syklusdag 3-4-5 (litt forskjellig hva man får beskjed om), MEN har lest om både dem som har fått beskjed om å starte når som helst (regner med dette er de som overhodet ikke har noe syklus å forholde seg til, gjerne superlange og uten el). Samt at noen får en eller annen tablett (husker ikke hva det heter) for å få startet mens, for så å begynne på letrozol/femar dag 3-4-5[emoji4]

Jeg skulle begynne på provera om TR ikke kom også Letrozol :) men har er jo TR kommet på dag 27 de to siste syklusene selv uten EL, så slapp å ta provera :)

Nå er det bare å vent å se om dobbel Letrozol gir resultat her :)
 
Nei, man starter jo på dem syklusdag 3-4-5 (litt forskjellig hva man får beskjed om), MEN har lest om både dem som har fått beskjed om å starte når som helst (regner med dette er de som overhodet ikke har noe syklus å forholde seg til, gjerne superlange og uten el). Samt at noen får en eller annen tablett (husker ikke hva det heter) for å få startet mens, for så å begynne på letrozol/femar dag 3-4-5[emoji4]
Gynekologen min sa jeg bare skulle starte på letrozol med en gang 1 tablett i 5 dager, fordi jeg har ingen stabil mensen
 
Gynekologen min sa jeg bare skulle starte på letrozol med en gang 1 tablett i 5 dager, fordi jeg har ingen stabil mensen

Sier som hun over her, du gjør selvsagt som gyn sier[emoji6] Og som jeg skrev i innlegget mitt har jeg hørt om alle de 3 tilfellene, så du er ikke alene om å ha fått akkurat den måten og ta dem på[emoji846] Lykke til! Håper d klaffer fort[emoji1]
 
Sier som hun over her, du gjør selvsagt som gyn sier[emoji6] Og som jeg skrev i innlegget mitt har jeg hørt om alle de 3 tilfellene, så du er ikke alene om å ha fått akkurat den måten og ta dem på[emoji846] Lykke til! Håper d klaffer fort[emoji1]
Takk og ligemåde :)
 
Back
Topp