Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei. Nå er jeg i gang med min 2 pp med Letrozol. Ble dessverre ikke klaff denne måneden heller. Mannen og jeg skal i samtale neste uke for å bli henvist videre. Krysser fingrene på at det blir en 2019 baby!
Hun nevnte sist at jeg kunne fortsette, for jeg hadde fin effekt første måned. Får vel vite mer neste uke om det er andre hensyn å ta mens vi venter. Regner med at det er flere måneder venting før vi får time på Rikshospitalet eller i Porsgrunn.Skal dere gå på letrozol mens dere venter?
Jeg prøvde femar for første gang denne prøve perioden. Og jeg fikk akkurat positiv graviditetstest.
Skulle etter planen begynne på letrozol denne syklusen. Har siden oktober hatt stabil syklus på 36 dager, uten hormonbehandling. Før det har jeg aldri tidligere hatt stabil syklus. En av syklusene i 2017 var på over et halvt år.... Nå er mensen over en uke for sein, og jeg er redd syklustullet er tilbake for å bli. Mens vi venter på ivf (sannsynligvis i høst) får vi dermed ikke prøvd så mye selv. Skulle ønske mensen kunne begynne nå, så vi får prøvd med letrozol. Lite vits å ha en full pilleeske liggende, som ikke kan bli brukt fordi mensen holder seg unna.
Skal begynne å teste etter EL imorgen, andre runde på Letrozol. Fikk ikke bekreftet eggløsning forrige PP.
Enkel.Enkel eller dobbel dose? Ikke gi opp håpet[emoji4] Mange har god erfaring med Letrozol.
Enkel.
Kombinerer denne gangen med Vitex Agnus Castus, håper det hjelper.
Enkel.
Kombinerer denne gangen med Vitex Agnus Castus, håper det hjelper.
Jeg alt for små og få eggGratulerer! [emoji2]
Kan jeg spørre hva som var årsaken til deres utfordringer med å bli gravid?
Det skal visstnok hjelpe på syklusen, om man har trøbbel. Siden min er 5 mnd lange til vanlig så tenkte jeg det ikke kunne skade..Hva er det? Aldri hørt om [emoji28]
Ja, håper på det. begynner testinga imorgenSamme som meg det
Håper på gode nyheter for oss begge
Ja, håper på det. begynner testinga imorgen
Hei! Pcos her, og etter 6mnd med prøving for å få lillebror/lillesøster er jeg igang med første runde med Letrozol. Veldig spent på om jeg har hatt EL denne måneden. Eneste feelingen jeg har hatt på at jeg har hatt EL var på dag 22, dvs ganske sent som jeg har forstått? Men det kan jo være at jeg ikke har hatt EL i det heletatt. På hvilken dag i syklusen har dere hatt eggløsning?