Er det noen her som har brukt provera for å få tilbake mensen? Og brukte dere noe pergo/letrozol/femar etter kuren for å få eggløsning? Funket dette?
Ja og ja [emoji4] Funker fint [emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det noen her som har brukt provera for å få tilbake mensen? Og brukte dere noe pergo/letrozol/femar etter kuren for å få eggløsning? Funket dette?
Ja og ja [emoji4] Funker fint [emoji4]
Var det en spesiell grunn for at du ikke hadde mensen? Og måtte du ha flere runder med provera eller holdt det med en runde?[emoji848]
Vet ikke helt årsaken til at jeg «mistet» mensen, men jeg har endometriose og ble operert rundt den tiden jeg mistet menstruasjon. Hadde kun en runde med Provera [emoji4]
Ok. Har ikke fått tilbake menstruasjon etter prevensjonsslutt, så kan man ta provera for å kickstarte systemet? Jeg har tidligere hatt normale menstruasjoner og el. Men ikke denne gang.
Siste letrozol pille tatt for denne perioden! Såå spent på resten! Begynner testing på onsdag
Lykke til[emoji4]
Takk
Jeg skal til GU på fredag for å se hvordan det ligger ann der inne
Jeg fikk eggløsning på dag 15 med Letrozol forrige måned håper på det samme nå, er kommet til dag 9 nå.Hei! Pcos her, og etter 6mnd med prøving for å få lillebror/lillesøster er jeg igang med første runde med Letrozol. Veldig spent på om jeg har hatt EL denne måneden. Eneste feelingen jeg har hatt på at jeg har hatt EL var på dag 22, dvs ganske sent som jeg har forstått? Men det kan jo være at jeg ikke har hatt EL i det heletatt. På hvilken dag i syklusen har dere hatt eggløsning?
Hvordan går det med dere? [emoji4]
Bare godt 4/5 dpo etter dobbelkur spennende å se om det blir klaff
Hei! Pcos her, og etter 6mnd med prøving for å få lillebror/lillesøster er jeg igang med første runde med Letrozol. Veldig spent på om jeg har hatt EL denne måneden. Eneste feelingen jeg har hatt på at jeg har hatt EL var på dag 22, dvs ganske sent som jeg har forstått? Men det kan jo være at jeg ikke har hatt EL i det heletatt. På hvilken dag i syklusen har dere hatt eggløsning?
Ingen eggløsning med enkel kur her, så setter snart igang med dobbel.