Jeg fikk femar/letrozol etter bare et besøk hos gynikologen, var veldig overrasket og ikke minst glad for det. Jeg hadde på forhånd tatt blodprøve hos fastlege som viste at jeg medt sansynlig hadde pcos. Også hadde jeg ventet et helt år på å få komme inn til offentlig gynikolog, uten å få noe inkalling engang. Så dro til privat. Hun tok ultralyd av eggstokkene mine å fant såklart masse små cyster eller egg blærer eller hva hun nå kalte det. Var ikke spesielt overrasket over akkurat det, fordi det hadde jeg regner med. Også tok hun en del andre blodprøver, men de får jeg ikke svar på før om et par uker. Men fikk starte på letrozol samme dag som jeg var der, fordi jeg var tilfeldigvis på helt riktig dag i syklus for å starte på det! *lykke* det passet meg veldig fint fordi jeg vet heller ikke når neste mens skulle kommet siden annenhver av syklusene mine er veldig ustabil å plutselig kan den gå 4-5uker over tiden. Å denne syklusen skulle bli en sånn lang uforutsigbar syklus. Så nå håper jeg at jeg faktisk får eggløsning denne syklusen til en normal tid
denne syklusen blir kanskje til og med kortere enn den ene stabile(korteste) syklisen jeg har.