Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
La oss håpe detDa prøver man igjen da. 9 dpo på ny Letrozolkur.
Vis vedlegget 264968Vis vedlegget 264969
Mistet i april - min tredje kjemisk. Så spent på om denne holder hele veien til mars [emoji848]
Da prøver man igjen da. 9 dpo på ny Letrozolkur.
Vis vedlegget 264968Vis vedlegget 264969
Mistet i april - min tredje kjemisk. Så spent på om denne holder hele veien til mars [emoji848]
Krysser fingrene for terminspire! Hvilken uke mistet du? [emoji53]
De tre siste gangene har jeg mistet rundt 4+3/4+5. Så «heldigvis» tidlig om man skal se litt positivt på det. Har mistet to ganger tidligere en gang i uke 11 og en gang i uke 9, men også fått ei datter i april 2016 [emoji173]️
Hvor er dere i syklusen nå? Jeg er på cd6, og nest siste dag med dobbel dose Clomifen
Da krysser jeg fingrene for at tr kommer straks!Jeg seks dager over IKM, med negative tester. Første pp med Letrozol. Venter tr nå, håper den kommer i dag, så er det straks i gang med ny runde Letrozol [emoji854]
De tre siste gangene har jeg mistet rundt 4+3/4+5. Så «heldigvis» tidlig om man skal se litt positivt på det. Har mistet to ganger tidligere en gang i uke 11 og en gang i uke 9, men også fått ei datter i april 2016 [emoji173]️
Hvor er dere i syklusen nå? Jeg er på cd6, og nest siste dag med dobbel dose Clomifen
Jeg hadde MA i april, så nå er det virkelig vår tur!CD 9 - siste dag på dobbel letrozol etter SA/kjemisk!
Skal inn til UL på torsdag for å se om det er produsert noen egg før evt ovitrelle skal settes
Ønsker oss begge lykke til [emoji173]️
Da krysser jeg fingrene for at tr kommer straks!