Vi som bruker Pergo/Letrozol/Femar

Henten en ny letrozol pakke på apoteket idag - skal starte imorgen [emoji846] blir min 9. Runde med letrozol og ovitrelle dette!

Hadde en SA på runde to med letrozol i oktober -17 hadde kjemisk nå i juni [emoji24]
Har hatt ett negativt AIH forsøk!

Vi vurderer IVF - men vet jo også at vi klarer selv!

Vi har vært prøvere siden mars -16 [emoji24]
 
Da prøver man igjen da. 9 dpo på ny Letrozolkur.
IMG_6739.JPG
IMG_6740.JPG

Mistet i april - min tredje kjemisk. Så spent på om denne holder hele veien til mars [emoji848]
 
Har ikke vært her inne siden mars, men nå er jeg tilbake. Ble gravid, men mistet i MA i uke 11. Håper det går bedre denne gangen. Første dag med dobbel dose clomifen i dag :) Håper hodepinen er verdt det!
 
Krysser fingrene for terminspire! Hvilken uke mistet du? [emoji53]

De tre siste gangene har jeg mistet rundt 4+3/4+5. Så «heldigvis» tidlig om man skal se litt positivt på det. Har mistet to ganger tidligere en gang i uke 11 og en gang i uke 9, men også fått ei datter i april 2016 [emoji173]️
 
De tre siste gangene har jeg mistet rundt 4+3/4+5. Så «heldigvis» tidlig om man skal se litt positivt på det. Har mistet to ganger tidligere en gang i uke 11 og en gang i uke 9, men også fått ei datter i april 2016 [emoji173]️

Så leit å lese! [emoji53] Håper det snur for dere [emoji173]️
 
Hvor er dere i syklusen nå? Jeg er på cd6, og nest siste dag med dobbel dose Clomifen :)

Jeg seks dager over IKM, med negative tester. Første pp med Letrozol. Venter tr nå, håper den kommer i dag, så er det straks i gang med ny runde Letrozol [emoji854]
 
De tre siste gangene har jeg mistet rundt 4+3/4+5. Så «heldigvis» tidlig om man skal se litt positivt på det. Har mistet to ganger tidligere en gang i uke 11 og en gang i uke 9, men også fått ei datter i april 2016 [emoji173]️

Uff, det er tøft å måtte oppleve alt det!
Stå på videre [emoji173]️ du fortjener en termin spire nå!!
 
Hvor er dere i syklusen nå? Jeg er på cd6, og nest siste dag med dobbel dose Clomifen :)

CD 9 - siste dag på dobbel letrozol etter SA/kjemisk!
Skal inn til UL på torsdag for å se om det er produsert noen egg før evt ovitrelle skal settes

Ønsker oss begge lykke til [emoji173]️
 
Back
Topp