VictoriaH kan masse om dette
Du vet du har prøvd for lenge når du blir referert som kunnskapsrik på et sånt felt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
VictoriaH kan masse om dette
Hehe det positive er jo at du kan hjelpe andre litt då <3Du vet du har prøvd for lenge når du blir referert som kunnskapsrik på et sånt felt
Hehe det positive er jo at du kan hjelpe andre litt då <3
Det er sant, men det kan jeg jo som gravid også Lei nå...
Dere som går på pergo/letrozol/femar osv. Er det pga alder eller andre årsaker? Spørr fordi jeg selv er over 35 og lurer på om jeg burde ordne meg noe sånt jeg også
Har bare vært hos gyn en gang og hun fant en vanncyste men sa at det ikke var så farlig. Var der pga den anbefalte livmorhalsprøven og litt krøll med mensen. Nå ser den ut til å ha stabilisert seg men jeg skal dit igjen. Hun har ikke tatt noen hormonprøver o.l. Hva anbefaler dere at jeg skal snakke med henne om; altså skal jeg f.eks si hun skal sjekke mine hormoner eller hva? Kanskje dumt spørsmål men jeg har 0 erfaring når det gjelder mensen krøll, hormoner, "hjelpemidler" for å bli gravid osv så dermed føler jeg at jeg må rådføre meg litt her først før jeg snakker men gyn igjen da jeg har time igjen snart.
Måtte settes på hormoner da jeg har pcos og ingen el av meg selv... skulle gjerne vært foruten da det gjør meg veldig hormonell, men er vel verdt det tilslutt
Okey, takk for svar Det hørtes bare så voldsomt ut når forskjellen var så stor, og jeg ble jo gravid i første pausemnd på enkel pergokur, men fikk ikke en gang el på enkel letrozolkur.Det er ikke samme virkestoffet, så da går det nok ikke å sammenligne dosen
Du får høre om du ikke kan få prøve dobbelOkey, takk for svar Det hørtes bare så voldsomt ut når forskjellen var så stor, og jeg ble jo gravid i første pausemnd på enkel pergokur, men fikk ikke en gang el på enkel letrozolkur.
Ja om jeg får kontakt med gyn i morgen skal jeg høre Hadde vært veldig greit å fått starta med en gang!Du får høre om du ikke kan få prøve dobbel
Du vet du har prøvd for lenge når du blir referert som kunnskapsrik på et sånt felt
Huff, var ikke sånn ment! Men jeg vet du har prøvd letrozol nylig Prøvde ikke så mye av det når vi prøvde, tok letrozol 1 runde
Ja, det er kjedelig å måtte vente en hel syklus!Ja om jeg får kontakt med gyn i morgen skal jeg høre Hadde vært veldig greit å fått starta med en gang!
Haha var bare komisk Men fikk hjulpet henne ds
Måtte bare si at jeg elsker å se hvordan dere damer hjelper hverandre og rådfører hverandre så viktig og så søtt <3
Jeg har jo fått Letrozol gjennom privat gyn, om det ikke klaffer denne mnd ska jeg inn for å sjekke el neste runde. Men er det mulig å ringe fastlegen og spør om en blodprøve for å se om jeg har hatt el ? Ser det er mange som går å tar blodprøve tenker det vil være litt billigere enn hun privat gyn (usikker på om hu tar blodprøver, har sjekker me ul cd 12 tidligere)
Har ikke sett dette før nå Men heldigivs fikk jeg begynne rett på dobbel, så nå er siste pillene tatt så nå gjenstår ventingen på elJa, det er kjedelig å måtte vente en hel syklus!