Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg gikk rett på dobbel. Vil prøve enkel denne mnd å se om det funker. Så har jeg resepten lenger ogsåHar ett veldig godt eksempel på 1,5år som sitter her ved siden av meg
Ble også gravid etter påske da vi starta på prøving på nr 2, endte dessverre i en sa..men letrozol fungerer på meg
Endelig kom mensen igjen og vi skal til på dobbel kur Leteozol
Uff så kjipt! Jeg hadde også nettopp en pp på enkel kur som heller ikke ga eggløsning. Etter 35 dager fikk jeg beskjed om å starte på provera igjen i 7 dager. Nå har jeg fått igjen mensen og startet på dobbel kur leteozol jeg fikk beskjed om å prøve letrozol i 6mnd uten pause, så trodde ikke det skulle være nødvendig? skal du ha pausemnd denne mnd og så dobbel kur neste mnd?Hei. Lenge siden jeg har vært aktiv på tråden her nå. Tatt en pp med enkel dose letrozol uten at jeg fikk eggløsning. Etter 60 dager var enda ikke tanta kommet igjen og jeg er nylig ferdig med en 10 dagers provera kur og venter på blødning. Gyn anbefalte meg pausemnd fra letrozol nå av en eller annen grunn. Trodde ikke det var nødvendig?? Men må vell bare lystre neste runde med letrozol, neste syklus blir det dobbel dose.
Trodde det var fordelen med letrozol at man slapp pausemnd? Off ja den ventingen er tung og kjip! men har du el av deg selv da eller risikerer du å måtte gå på enda en kur med provera?Ja d var det jeg også trodde, Men gyn på kvinneklinikken mente jeg skulle ha pausemnd fra letrozol denne syklusen forså å ta dobbel letrozol i neste pp. SÅÅÅ kjedelig med så mye venting. Først vente 60 dager for å beg på provera for å ikke ta letrozol blir vell ikke noe for i 2020 her utålmodig sjel
Akuratt som meg da så nei d sjønner jeg godt! Så glad for at jeg "bare" måtte vente 35 dager før jeg kunne starte på provera igjenHar ikke EL av meg selv nei, eller DVS si skjeldent. Tror ikke jeg gidder vente 60 dager før neste periode
Fikk brev fra gyn idag om at jeg skal ta blodprøve på dag 21 denne pp også for å se om jeg nå får el på dobbel kur letrozol
Fikk brev fra gyn idag om at jeg skal ta blodprøve på dag 21 denne pp også for å se om jeg nå får el på dobbel kur letrozol
Jeg tok litt ferie herfra jeg, men er tilbake nåHvordan går det?
Jeg tok litt ferie herfra jeg, men er tilbake nå
Jeg testet etter el denne pp men gav helt opp på cd 18 da testene var supersvake, jeg gav meg med at jeg ikke fikk el denne pp heller.. Men idag fikk jeg svar på blodprøven som viste høy verdi som betyr at jeg har hatt el
Ja kjempe! nei aldri mer de testene vertfall har kjøpt inn CB digital til evt neste gangSå utrolig bra rart at ikke testene slo ut, men da vet du i hvertfall at du ikke kan stole på dem krysser fingrene for at det klorer seg fast en spire hos deg