Vi som bruker Pergo/Letrozol/Femar

Skjønner jeg godt! Min gyn nevnte at progrestron skal ligge på minimum 25 en uke etter EL. Men det kan jo hende du har fått EL veldig sent også?
Jeg hadde lavere verdi enn normalt sist jeg tok blodprøve, men da viste det seg at jeg hadde hatt EL nesten 5 dager senere enn "normalt":)
Har konkludert med at jeg ikke har hatt EL ;) El testene jeg tok var jo også mega negative så ;) nå venter jeg bare til jeg kan starte på provera igjen :)

Åh fy så kvalm jeg er i dag, og vondt i hodet! Masse vann i munn og føler jeg har omgangssyken nesten. Noen andre som har hatt det sånn? Jeg er på cd 16 i dag, og ikke hatt noe plager før dette. Litt vondt i hodet i går, men i dag er verre! Ingen positiv EL test enda, men kanskje et par dager til? Første runde med dobbel pergo
image.jpg

Blenda G test idag så da er det oppstart på provera igjen :)

Noen som opplever økt elslim med Letrozol/Femar? Pleier aldri å se noe til slimet, men nå er det enorme mengder!!

Tok du enkel eller dobbel? Jeg ble satt rett på dobbel, enda jeg har el av meg selv også
Jeg ble satt på enkel pg har sjelden el av meg selv.. Skal på dobbel nå siden enkel kur ikke funket for meg :) siste dag på provera imårra! :D

Noen som har god erfaring med enkel kur letrozol/femar?

Noen som har god erfaring med enkel kur letrozol/femar?
Har ett veldig godt eksempel på 1,5år som sitter her ved siden av meg;)

Ble også gravid etter påske da vi starta på prøving på nr 2, endte dessverre i en sa..men letrozol fungerer på meg:)

Back
Topp